چرا بایدن چسبیده به رویای سبز کارخانه ؟

برای فهم دلایل تصاویر از یک اقتصاد پر رونق در ایالات متحده تمایل به گرفتن آن در دوره پس از جنگ خود را به عنوان

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

برای فهم دلایل تصاویر از یک اقتصاد پر رونق در ایالات متحده تمایل به گرفتن آن در دوره پس از جنگ خود را به عنوان نقطه مرجع: یک رونق تولید و اقتصاد و کارکنان توسط مردان کار راه خود را به سمت وسط کلاس یک روز در خط در یک زمان خانه رانندگی در بزرگراه ها برای خانه های تک خانواده. بر این اساس بایدن قصد دارد برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و بحرانهای اقتصادی در حال حاضر رو به ما با قرار دادن تعداد زیادی از مردم به کار ساخت بسیاری از مسائل و مسلط جهانی در بازارهای صادراتی.

هنوز پس از چند دهه از آمریکا عبور باک در سیاست آب و هوا و انرژی های پاک, توسعه, جهان, ترین برش لبه تخصص در تولید سبز به سادگی وجود دارد در جاهای دیگر در کارخانه در نیمه راه در سراسر جهان است که در بسیاری از موارد استخدام نسبتا تعداد کمی از مردم. بنابراین اگر یک هدف اصلی در دهه آینده است برای استقرار به عنوان مقدار انرژی پاک به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است, سریع ترین و عادلانه به مسیر رو به جلو به این معنی است که بسیاری از قطعات از ایالات متحده,' جدید اقتصاد سبز خواهد بود ساخته شده در امریکا است.

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای واقعی آمریکا رهبری و حتی ایالات متحده را بیشتر چیزهایی که در داخل کشور. میلیون ها نفر از جدید اتحادیه مشاغل و قوی شبکه امنیت اجتماعی—چیزهایی که مردم به یاد داشته باشید از روی علاقه در مورد دهه پس از جنگ جهانی دوم—ناسازگار نیست با پاک کردن واردات انرژی است. اما مقابله با بحران آب و هوا را در هر نوع معقول جدول زمانی نیاز مشترک بیشتر سبک رهبری ایالات متحده از پیشنهاد افزایش تدابیر و رقابتی جنگ سرد تصاویر. بعلاوه, آن را به معنای پذیرش این واقعیت است که مشاغل سبز نمی خواهد تمام شود در ساخت, ساخت, نصب و راه اندازی و یا دیگر مردسالار زمینه. بسیاری از بشدت نیاز به کار در حال حاضر کم کربن علاوه بر اینکه مزمن underfilled و underpaid—آموزش پرستاری و مراقبت از دیگر مشاغل برای شروع.

وجود دارد دیگر منسوخ شده ایده برگزاری بایدن طرح پشت هم. الزامی است که فن آوری های توسعه یافته در ایالات متحده تولید می شود در اینجا ممکن است خاموش به مسیرهای سبز و توسعه در پایین و کشورهای با درآمد متوسط در سراسر جهان است. بسیاری از این اماکن در حال حاضر احساس اثرات تغییر آب و هوا است که غنی تر از کشورهای سوخت. و بدون برنامه ریزی دقیق عجله برای حفظ آمریکا سمی فرهنگ خودرو با وسایل نقلیه الکتریکی می تواند جای یک بار بی در کسانی که در حال حاضر معدن لیتیوم و دیگر فن آوری مواد معدنی مورد نیاز به آنها را.

ایالات متحده می تواند انجام دهد خیلی بیشتر خیلی سریع تر از حتی نسبتا سریع سرعت بایدن به تشریح. با توجه به آن outsized تاریخی مسئولیت بحران آب و هوا را باید به decarbonize بسیار زودتر از سال 2050 در حالی که تشویق دیگر کشورها به سمت جهانی انرژی انتقال کافی تامین مالی برای هر دو کاهش و انطباق. بایدن طرح به جای صحبت در مورد نیاز به "آمریکا خودکار کارگران و تولید کنندگان برای برنده شدن در قرن 21 است." هر آب و هوا طرح که در چاله آمریکا در برابر جهان در میان واقعا بحران جهانی اگر چه تنها می تواند شروع یک مسابقه به سمت گرمتر زشتتر آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن