خواهد بزرگ انسان دوستی Defang ما رادیکال لحظه ؟

انسان دوستی نیز به عنوان یکی دیگر مالیات استفاده برای در حال حاضر ثروتمند. "ما در حال حاضر در جامعه آمریکا که

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

انسان دوستی نیز به عنوان یکی دیگر مالیات استفاده برای در حال حاضر ثروتمند. "ما در حال حاضر در جامعه آمریکا که در آن برندگان در بازار اقدام به کاهش مالیات خود را بار هر دو تأثیرگذارند و به صورت جداگانه به عنوان کم که آنها از نظر قانونی می تواند به" رایش گفت: این اطلس در سال 2018 است. "سپس با کاهش بار مالیاتی خود را به عنوان کم به عنوان آن می تواند به آنها به نوبه خود در اطراف و راه اندازی یک بنیاد خصوصی در نظر گرفتن مالیات بیشتر استراحت." امروز بشردوستانه نهادهای' معافیت مالیاتی هزینه خزانه داری ایالات متحده در حدود 50 میلیارد دلار در دست مالیات بر درآمد هر سال است.

با وجود این انتقادات حدود یک قرن پس از بخش بشردوستانه متولد شد, مبانی باید تنها ضرب—با دره سیلیکون آخرین چشمه از بشردوستانه فعالیت و مخالفت اغلب می رود بی سابقه. پس از همه, که می توانیم به انتقاد یکی از آخرین گزینه ها برای سرمایه گذاری? به عنوان دولت همچنان یک ریاضت اقتصادی رژیم که از خارج برای حمایت از خدمات اجتماعی و هنر آموزش و پرورش و دیگر برنامه های عمومی چند غیر انتفاعی امروز در یک موقعیت برای مقابله با تحریمهای مالی که در آن آنها می توانید آن را پیدا کنید. به عنوان یک نتیجه حتی گروه های فشار به صورت گسترده ای در مقیاس اجتماعی را تغییر دهید و با احتیاط از رشته های متصل به بشردوستانه دلار اغلب خود را به دام افتاده در یک مضطرب رقص با چنین تأمین کنندگان مالی به منظور نگه داشتن چراغ.

در عین حال وقتی که می آید به رادیکال برنامه در خصوص دخالت بشردوستانه اغلب می تواند منجر به انحراف جنبش انرژی به ایجاد کانال. بنیاد فورد که به تازگی افزایش یافته و پشتیبانی به سازمانها و همچنین به 40 میلیون دلار برای حمایت از این جنبش برای زندگی در سال 2016—دارای یک تاریخ است. کارن فرگوسن یک استاد آمریکایی آفریقایی مطالعات در دانشگاه سیمون فریزر و نویسنده از بالا به پایین: بنیاد فورد, سیاه قدرت و اختراع مجدد نژادی لیبرالیسم معتقد است که در دهه 1960 در پی شورش بنیاد ارائه بودجه به فعال جنبش قدرت سیاه به عنوان یک ابزار مدیریت (به جای پیشرفت) سیاه و ستیزه جویی.

هر چند آن حمایت شد و بحث برانگیز در آن زمان فورد پول ریخت به تعدادی از امضای سیاه قدرت برنامه از جمله مشخصات بالا "جامعه" کنترل و آزمایش در نیویورک و Afrocentric هنر نهاد. در عین حال پایه و اساس بود و همچنین سریع به قطع حمایت بیشتر از شبه عناصر جنبش زمانی که آنها زد تا در برابر فورد ایدئولوژی و آن را در نهایت به دنبال کمتر به تعمیرات اساسی جامعه نسبت به جذب و سیاه قدرت به جریان اصلی زندگی است. به عنوان فرگوسن نوشت: "راه حل خود را به پرورش و ایجاد یک جدید سیاه و رهبری کلاس است که می تواند کارگزار به صورت سیاه و سفید و فقیر از درون آمریکا تاسیس—یک نوع از نخبگان کثرت گرایی است که در یک بار نشان می دهد این کشور زندگی می کنند تا به آن برابری طلب آرمان و تعدیل سیاه شورش."

مگان مینگ فرانسیس استادیار علوم سیاسی در دانشگاه واشنگتن, آهنگ های مشابه پدیده—یک فرایند او خواستار "جنبش تسخیر"در تحقیقات خود در رابطه بین NAACP و بشردوستانه گارلند صندوق. در دهه 1920 فرانسیس می نویسد: پس از آن با کمبود بودجه روبرو NAACP اولیه کمپین مبارزه با مجازات و دیگر اشکال نژادپرستانه اوباش خشونت است. زمانی که حلقه گل قرار دادن صندوق شروع به اعطای پول به این سازمان که پشتوانه مالی اجازه آن را به اشاره NAACP در دستور کار نسبت به تمرکز بر آموزش و پرورش که حلقه گل را دیدم به عنوان یک کمتر موضوع بحث انگیز است. به عنوان فرانسیس یادداشت که تغییر خواهد در نهایت منجر به NAACP دخالت در تعدادی از مهم حقوق مدنی اصلاحات از جمله برجسته Brown v. مدیره مورد, اما همچنین نشان داده شده مشخص خروج از این سازمان را اعلام کرد ماموریت در یک زمان بحرانی. "من نگران هستم که گاهی اوقات حتی با بهترین نیات اولویت های فقیر و به حاشیه رانده شده دریافت جایگزین اولویت های ثروتمند و قدرتمند" فرانسیس گفت بورسی در سال گذشته است.

به عبارت دیگر جلب توجه از پایه شده است یک شمشیر دو لبه برای جنبش های اجتماعی و نفوذ از پایه و اساس جهان است تنها افزایش در سال های اخیر است. این روزها به اندازه کافی آسان برای پایه تا حرفه ای رادیکال تعهدات و یا حتی به اذعان برخی محدودیت های بشردوستانه مدل در حالی که ساختار اساسی انسان دوستی بدون تغییر باقی می ماند. زمان بنیاد فورد رئیس جمهور دارن واکر به عنوان مثال اغلب نشانه باز بودن به انتقادات از انسان دوستی. "خیر نیاز به مشارکت در تعمیر بسیار مکانیسم های که تولید و حفظ و ترویج ما امتیاز," او گفت: سال گذشته است. "من معتقدم که ما باید در عمل دید بهتری از انسان دوستی است که خود را بهبود می بخشد و جوامع است که ما عضو آن هستند."

و در عین حال به عنوان فرگوسن اشاره کرد چند سال پیش واکر همچنان حداقل تا حدی متقاعد پتانسیل بازار به حق بی عدالتی است. "اجازه دهید ما پل فلسفه اسمیت و کارنگی و شاه و شکستن معضل نابرابری" واکر نوشت: در سال 2015. "هنگامی که ما انجام می دهیم به قول یکی دیگر از دکتر کینگ قدرتمند ترین بینش ما در گذشته را خم منحنی تقاضا به سمت عدالت است." که سرمایه پسند ذهنیت است پرداخت سخاوتمندانه برای پایه اما به عنوان یک جرم ناگهانی اعتراض می آید چهره به چهره با همان بشردوستانه سیستم که خنثی بسیاری که قبل از اینکه ابزار آن برای بقیه از ما است به مراتب کمتر روشن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن