بهترین کتاب های حوزه دفاع مقدس

در خراسان شمالی کتاب دانشگاهی، حیدر علی پورزاهید ، رئیس مرکز حفاظت از آثار و ارزش های حفاظت مقدس باسیدجا و سپا

توسط MASTERNEWSS در 2 مهر 1399
در خراسان شمالی کتاب دانشگاهی، حیدر علی پورزاهید ، رئیس مرکز حفاظت از آثار و ارزش های حفاظت مقدس باسیدجا و سپاه جوادالاما (ع) در خراسان شمالی گفت: رئیس مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج کتاب دانشگاهی و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: نوروز گنبرزاده ، عباس کیفی بجستانی و سید محمد امامی فرد نوشتند.

پخش کتاب دانشگاهی

وی ادامه داد: پخش کتاب دانشگاهی همچنین کتاب های تازه منتشر شده "تب عشق کتاب دانشگاهی" از گلامرضا فسنهاری ، "ستاره های جاوید ارکان" نوشته مهدی مومنی و پخش کتاب دانشگاهی کتاب دانش آموزان روزبه خراسانی منتشر و کتاب دانشگاهی شده است. سرهنگ حیدرعلی پورزاهید گفت پخش کتاب دانشگاهی: دیگر عناوین تازه کتاب دانشگاهی منتشر شده سنگری در چذابه و سنگر سادات است که به ترتیب توسط ملیحه صفری و پخش کتاب دانشگاهی مریم کلاته نوشته شده است.

خریدار کتاب دانشگاهی

وی گفت: خریدار کتاب دانشگاهی این کتاب ها و همچنین هفته دفاع مقدس برای کتاب دانشگاهی استان خراسان شمالی که از 27 تا 2 مهر ماه برگزار می شود ، در این هفته خریدار کتاب دانشگاهی ارائه می شود. رئیس مرکز خریدار کتاب دانشگاهی حفاظت از آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) از خراسان شمالی گفت: تاکنون 150 کتاب در زمینه حفاظت مقدس در این استان خریدار کتاب دانشگاهی منتشر شده و علاوه بر این کتاب ها ، پایان نامه هایی کتاب دانشگاهی با موضوع تشکیل شده.

خرید کتاب دانشگاهی دست دوم

خرید کتاب دانشگاهی دست دوم حیدرعلی پورزهد گفت که سالانه پنج تا 10 اثر در زمینه دفاع مقدس در این استان کتاب دانشگاهی منتشر می شود. رئیس مرکز حفاظت از آثار و ارزش های خرید کتاب دانشگاهی دست دوم دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه خراسان شمالی کتاب دانشگاهی با بیان اینکه این مرکز بیشترین تعداد کتاب دفاع مقدس را در استان دارد ، گفت: این مرکز دارای اسناد سه هزار نفری است شهدا این استان در دوران دفاع مقدس خرید کتاب دانشگاهی دست دوم جمع شده بود و بسیاری از نویسندگان و محققان با این مرکز همکاری داشتند. ایران پیپر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن