کمدین Billy Gardell, WDVE بیل کرافورد را کرک در 'پدر, جوک,'

شوخی بر شماپس در روز پدر, چرا که نه نشان دادن قدردانی خود را برای پیرمرد با گفتن او را یک پدر و شوخی ؟ در این

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

یک انسان عاقل یک بار گفت: "وجود یک خط خوب بین یک صورت و یک مخرج."

که احتمالا یک پدر و از آنجا که یک مثال کلاسیک از طنز ما عشق به نفرت — مخوف پدر و شوخی است.

وقتی یک شوخی تبدیل شدن به یک پدر و شوخی ؟ هنگامی که آن را آشکار می شود.

مساوی باهوش و شاخی بابا شوخی معمولا کوتاه و شیرین اغلب ترکیب مشاهدهای طنز با کلمات بازی در راه است که باعث می شود شنوا و خنده و ناله در همان زمان.

پدر طنز شده است و این روند برای چند سال در حال حاضر, پس از آن اتصالات ما به آن توجه کمی در روز پدر.

در یک 2019 مقاله در نیویورک تایمز نویسنده Jason Zinoman میگه بابا شوخی گفتن تکامل می یابد از پدران به کارگیری فیزیکی طنز به مات و متحیر کردن خود را به نوزاد و کودکان است. این پیشرفت به روش ساده (اغلب scatological) طنز کودکان نوپا لذت ببرید. و در نهایت آن را تبدیل به یک دفاع به عنوان کسانی که کودکان رشد می کنند و پیدا کردن همه چیز در ارتباط با پدر و مادر خود را به لنگ.

بخشی از شوخی

"درخواست تجدید نظر از یک پدر و شوخی است که شکست پخته می گوید:" پیتسبورگ کمدین بیل کرافورد, شرکت میزبان از "دوه صبح نمایش" در 102.5 FM. "ترس از یک شوخی نیست کار برداشته شده است چرا که شما در حال گفتن آنها به بچه های خود و یا خانواده است. اگر آنها آن را دریافت نمی کند و یا فکر می کنم این خنده دار است که می شود بخشی از این شوخی است."

2726605_web1_gtr-liv-dadjokes-crawford-062120

حسن نیت ارائه میدهد از iHeart رسانه

پیتسبورگ کمدین و شخصیت رادیویی بیل کرافورد می گوید که وقتی یک پدر و شوخی بمب می شود که بخشی از این شوخی بیش از حد.

هر چند کمدی معاش خود ، کرافورد می گوید او نمی روی صحنه با دختر کندی و اما.

"من همیشه در تلاش برای انجام همه چیز را به خنده بچه ها, اما برای اکثر من عصاره جوک از خانواده و سپس به آنها بگویید با غریبه," او می گوید. "خانواده من است من الهه شعر و موسیقی, بنابراین من سعی کنید به آنها را مخاطب من. آنها به من بگویید جوک, حتی اگر آنها آن را نمی دانم."

اما زمانی که پدر و شوخی مستقر شده است, آن را اغلب به یک واکنش از ننمودند و یا برای خنثی کردن تنش شرایط خانواده. این جوک ها, خانواده, دوستانه, آرامش در آشنایی و hark بازگشت به دوران بیشتر گناه. خود را به اختصار نیز گفت: به درخواست تجدید نظر به کوتاه مدرن توجه span.

اما آنها نه لزوما به عنوان ساده به عنوان آنها به نظر می رسد در این سطح با توجه به سویسول بومی کمدین و بازیگر Billy Gardell که ستاره در طنزهای تلویزیونی CBS "باب دل Abishola."

2726605_web1_gtr-liv-dadjokes-gardell-062120

AP

سویسول بومی کمدین و بازیگر Billy Gardell می گوید: خوب بابا شوخی می تواند کمک به روشن کردن تنش ،

بچه ها در واقع یک سخت تر مخاطبان نسبت به بزرگسالان او می گوید دلیل این که شما به کار برای اطمینان از یک شوخی اراضی با آنها.

"شما نمی توانید فقط به آنها بگویید جوک به شما بگویم در گوشه خیابان و یا در نوار" او می گوید. "پدر جوک امن هستند و آنها نمی صدمه دیده است. کمی corniness معافیت تنش است."

چه زمان است؟'

یک مثال از یک پدر و شوخی Gardell گفت: پسر خود را خواهد شد: "چه زمان است آن زمانی که شما رفتن به دندانپزشک ؟ دندان-hurty."

در سن 17 سالگی را به طنز در حال تحول Gardell می گوید. "من می شنوم او را در میکروفون زمانی که او بازی, بازی های ویدئویی با دوستان خود شوخی در مورد چیزهایی که من را درک نمی کنند. در آن سن و سال آن را به درستی اتفاق می افتد. بچه ها رشد می کنند و بهتر و بهتر با طعنه. شوخ طبعی خود را تغییر به عنوان شما رشد می کنند."

اما آن را یک پدر و لطیفه های خود را که می تواند به ذخیره کردن پایه و اساس است.

"پدر من تا به حال یک حس شوخ طبعی و این بزرگترین هدیه او به من" Gardell می گوید. "من ساخته شده من کل زندگی در آن است. همسر من می گوید: من به سرقت برده تمام عمل از او.

"ما می تواند تجارت jabs بدون اینکه معنی" Gardell می گوید. "مورد علاقه اش شوخی هنگامی که ما می خواهم به دیدار او در فلوریدا به من بگوید را به سطل زباله. پس از آن او می خواهم فریاد زدن, 'جک نگاهی به ستاره بزرگ گرفتن سطل زباله!'

"وجود دارد هیچ دشمنی" او می افزاید. "طنز او تا به حال یک genuousness و مهربانی. آن را فقط به شما نیست خودتان را بیش از حد جدی است."

Gardell می گوید که زمانی که او فکر می کند از پدرش که گذشت حدود دو سال پیش "من فکر می کنم از همه می خندد ما بود. آن را هنوز هم می شود به من از طریق برخی از شب های تاریک."

با تشکر از پدر.

شرلی McMarlin یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس شرلی در 724-836-5750, smcmarlin@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: AandE | کنت | انتخاب سردبیر | سبک زندگی | مطلب زندگی | منطقه ای



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن