پرسه زن, جولای 11, 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


کنکوردیا وزارتخانه برای برگزاری بچه های ماهیگیری روز

کنکوردیا لوتری وزارتخانه برگزار خواهد شد سه تا از بچه ها' ماهیگیری در روز برای کودکان 14 و جوان در زاکسن مزرعه شهرکهای Addy پسر Lane, Winfield.

برنامه ریزی برای 18 جولای 25 ژوئیه و اوت. 1 حوادث برنامه ریزی شده بود به جای سالانه ماهیگیری دربی برای کودکان و نوجوانان. جلسات خواهد بود از 8 تا 10:30 صبح و 11:30 صبح تا 2 بعد از ظهر هر روز.

رایگان تنقلات و طعمه در دسترس خواهد بود. تعداد محدودی از قطب ماهیگیری را در دست داشته باشد تا شرکت کنندگان را تشویق به خود را به ارمغان بیاورد. را روی یک صندلی یا پتو به نشستن است. به جای اندازه گیری ماهی و اعطای جوایز درب جوایز اعلام خواهد شد هر نیم ساعت.

ثبت نام مورد نیاز است. جلسات محدود خواهد شد به 100 مجموع مهمانان اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. لطفا محدودیت تعداد بزرگسالان در حزب خود را به اجازه می دهد برای بیشتر کودکان به ماهی.

برای ثبت نام بازدید concordiaLM.org. برای اطلاعات تماس 724-352-1571 ext. 8268.


مخلوط کردن جامعه کافه پذیرش کمک های مالی

مخلوط کردن جامعه کافه New Kensington, پذیرش کمک های مالی برای کمک به عملیات روزانه از کافه 1011 بارنز سنت

موارد در کافه آرزو لیست عبارتند از: ضد باکتری, ضد عفونی کننده دست و پر کردن مجدد, Clorox دستمال مرطوب یکبار مصرف دستکش یا دستکش, دستکش, اندازه بزرگ یا one-size-fits-all, حوله کاغذی, سفید, بیمه, دستمال, 8×8 اینچ یا 9×9 اینچ, تک محفظه پلی استایرن دور takeout, ظروف پلاستیکی است حق بیمه چنگال و چاقو و باشگاه سام کارت های هدیه.

کمک های مالی پذیرفته می شود در طول ساعات 11 صبح تا 2 بعد از ظهر روز سه شنبه تا جمعه و از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر شنبه.


Leechburg کتابخانه به بازگشایی دوشنبه

Leechburg کتابخانه های عمومی را بازگشایی به مراجعان در روز دوشنبه.

ساعت خواهد بود 3:30 تا 7:30 p. m. دوشنبه ها از طریق پنج شنبه ها. کاربران خواسته برای حفظ 6 فوت فاصله از دیگر بازدید کنندگان و ماسک صورت مورد نیاز است. همه بازگشت مواد را در قرنطینه می شود و برای 48 ساعت قبل از آنها در حال بازگشت به قفسه.

کامپیوتر اتاق نیست باز برای استفاده در حال حاضر.


Storytime در پارک به ادامه آنلاین

ترینیتی کلیسای متحد متدیست Brackenridge را ارائه storytimes برای کودکان چهارشنبه در ماه جولای از طریق Facebook.

یک صعود ناهار و صنایع دستی پروژه برای والدین و کودکان در دسترس خواهد بود برای وانت از ساعت 11 صبح تا ظهر در کلیسای پارکینگ 847 10th Ave. و یا می توان به Natrona, Natrona ارتفاعات Brackenridge و Tarentum آدرس.

ثبت نام برای هر هفته رویداد مورد نیاز است دوشنبه این هفته. برای ثبت نام رفتن به کلیسا Facebook صفحه کلیک کنید و "رفتن" در صفحه رویداد پس از ارسال یک نظر گفت: چگونه بسیاری از ناهار مورد نیاز و اینکه آیا آنها خواهد برداشت یا نیاز به تحویل داده می شود.

برای سوال تماس کلیسا در 724-224-7300.


تقویم

Allegheny Township

دوشنبه: Allegheny Township, ناظران دیدار خواهد کرد در 7 p. m. آنلاین. برای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.

Allegheny Township/Harrison/نیو کنسینگتون

جولای 31: ولی نقاط Family YMCA حمایت کریسمس در ماه جولای قرعه کشی برای تکمیل یک رول در هر یک از $20, $10 و 5 دلار خراش کردن بلیط. هزینه: $10 در هر فرصت. تعداد برنده خواهد شد گرفته شده از تاریخ 31 ژوئیه شب Pa. انتخاب-3 قرعه کشی. درآمد حاصل خواهد شد به نفع YMCA کمک های مالی برنامه. تنها 1000 بلیط فروخته خواهد شد. بلیط: توقف در هر یک از YMCA شاخه و یا بازدید vpfymca.org.

آپولو

آپولو منطقه تاریخی موزه جامعه است بازگشایی شد. ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها. صفحه نمایش فعلی ویژگی های سبکهای قدیمی اسباب بازی.

Gilpin

دوشنبه: Gilpin ناظران دیدار خواهد کرد در 7 p. m. در شهرستان firehall, 113 Firehall جاده ها است.

Kiski Township

امروز: اعضای Kiski شهرستان داوطلب آتش نشانی شرکت را به فروش برساند 2021 قرعه کشی تقویم از ساعت 9 صبح تا ظهر در firehall, 1037 مسیر 56.

لاور بارل

امروز: The Lower Burrell بازار کشاورزان خواهد بود از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تالار شهر پارکینگ 2800 بتل سنت ماسک صورت مورد نیاز است. جزئیات: 724-339-1452

دوشنبه: لاور بارل شورا انجام یک ترکیب جلسه در 7 بعد از ظهر از طریق تلفنی. برای دعوت به پیوستن به جلسه آنلاین ارسال ایمیل با آدرس ایمیل خود را به colb@cityoflowerburrell@com و قرار "نشست به درخواست" در خط موضوع. نوشته سوالات باید به ایمیل همان ایمیل توسط 4 p. m. دوشنبه. جزئیات: 724-335-9875 در ساعات کسب و کار

جمعه: لژیون آمریکا برگزار خواهد شد takeout ماهی سرخ از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر در پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. منو: ماهی و میگو دسته کوچک موسیقی جاز وعده های غذایی $11. پیشرفت سفارشات: 724-339-9417 از 3 تا 7 بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه. پیاده روی سفارشات خوش آمدید.

نیو کنسینگتون

امروز: فروش حیاط به نفع حیوانات محافظ از Allegheny دره خواهد بود و از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر در 730 کلیسای سنت جزئیات: 724-339-7388

امروز و پنج شنبه: جامعه لباس گنجه 1129 Kenneth Ave. باز است و از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای شنبه و ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای دوشنبه. ماسک صورت مورد نیاز و حداکثر 25 نفر می تواند در یک زمان. کمک های مالی خوش آمدید.

مخلوط کردن جامعه کافه 1011 بارنز سنت باز است برای محیط داخلی و فضای باز ناهار خوری.

دوشنبه: نیو کنسینگتون شهرداری را ملاقات خواهد کرد در 7 p. m. آنلاین. برای پیوستن به این نشست بازدید https://us02web.zoom.us/j/8964276989. صوتی تنها 312-626-6799 و وارد جلسه ID 896 427 6989.

اوکلاهما قصبه

دوشنبه: Oklahoma قصبه شورای اسلامی دیدار خواهد کرد در 7 p. m. در قصبه دفتر 170 خار سنت

پارک

یکشنبه: پارک های شهرستان ورزشکار باشگاه برگزار خواهد شد موسیقی شب از 7 تا 10 بعد از ظهر در باشگاه 1111 Shipman جاده ها است. های مورد علاقه خود را زهی ساز و آواز خواندن همراه. تنقلات در دسترس است. کاربران و مهمانان عزیز خوش آمدید. جزئیات: 724-845-2390

آلو

امروز: یک فیلم رایگان در پارک خواهد شد از 8:30 تا 10 p. m. در زمین فوتبال در لری میلز پارک فنتنا درایو. این فیلم برجسته خواهد بود: "بازی با آتش" rated PG. دروازه باز در 7:30 p. m. آوردن یک پتو یا صندلی و یا نشستن در ماشین خود را. وسایل نقلیه نمی شود مجاز به بیکار را قابل حمل, رادیو FM, برای دریافت پخش می.

Riverview منطقه مدرسه

دوشنبه: Riverview, مدرسه, مدیره انجام خواهد شد یک جلسه ویژه در 7 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما را به انجام کسب و کار است. مکان شهادت باید ارسال آن به ایمیل schoolboard@rsd.k12.pa.us 5 p. m. دوشنبه. ورود اطلاعات خواهد شد ارسال شده در منطقه سایت.

اسپرینگدیل

امروز: اسپرینگدیل رایگان کتابخانه های عمومی آغاز خواهد شد برای مشاهده و تابستان ساعت: ظهر تا 8 بعد از ظهر روزهای دوشنبه چهارشنبه ها و پنج شنبه ها; 10 صبح تا 5 بعد از ظهر سه شنبه ها و جمعه ها و ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر شنبه.

Tarentum

امروز: جمع آوری کمک به نفع رله برای زندگی خواهد بود از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در Seita زرگران 215 E. ششم Ave. ده درصد از هر خرید اهدا خواهد شد به رله برای زندگی است. جزئیات: 724-224-9114


لغو و تغییرات

ساقی

Aug. 28: ساقی کلاس مدرسه بالا از سال 1970 مراسم لغو شده است و موکول به آخر هفته Aug. 28, 2121 در Butler باشگاه کشور. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای یک محله شب و تفرج گلف.

حنایی

Alle-Kiski موسیقی روز اردوگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 26-31 لغو شده است با توجه به covid-19 بیماری همه گیر. سازمان دهندگان می خواهم برای تشکر از کسانی که کمک های مالی این سال است.

فورد شهرستان

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kiski Township

یکشنبه: از Kiski Township, آتش نشانی, ماشین, کروز در برنامه ریزی firehall لغو شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Leechburg منطقه مدرسه منطقه

جولای 22: این Leechburg منطقه مدرسه جلسه هیئت مدیره لغو شد.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

دوشنبه: Saxonburg داوطلب آتش نشانی شرکت به تعویق افتاد Saxonburg جامعه روز تا اکتبر.

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

جنوب بوفالو

جولای 18: ماهی شام برنامه ریزی جنوبی بوفالو Volunteer Fire Department لغو شده است و خواهد شد دوباره.

اسپرینگدیل

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 خواهد بود Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

این دیابت در پارک مجموعه آموزشی برنامه ریزی شده برای Riverview Park لغو شده است. اگر شما هنوز هم علاقه مند, تماس اولویت برنامه مراقبت در Allegheny دره بیمارستان در 724-226-7339.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

غرب Leechburg

جولای 25: رنگ سبز شبدری مختلط 5K و شهر کوچک صدای بلند وقایع به میزبانی Semper Gratus هستند لغو شده است. برای بازپرداخت اطلاعات facebook.com/GratusCharity/.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن