خرید لوازم آرایشی

12 دسامبر 2018 امروز من در مورد برخی از راه اندازی های جدید داروخانه های ارزان قیمت و همچنین برخی محصولات ج

توسط MASTERNEWSS در 5 اردیبهشت 1400

12 دسامبر 2018

امروز من در مورد برخی از راه اندازی های جدید داروخانه های ارزان قیمت و همچنین برخی محصولات جدید برای من صحبت می کنم که من را تحت تأثیر قرار داده است. برخی از خریدهای معمول نیز وجود دارد.

 

 

 

Ebelin LE Metallic Glam - Brush Powder and Smudge Brush

 

من عاشق این طرح فلزی و خرید لوازم آرایشی  جوراب شده با سنگ مرمر و صورتی غبارآلود هستم. این با روح من صحبت می کند. این نسخه محدود است و من آن را در DM اتریش خریداری کردم ، اما من آن را در اسلوونی نیز دیده ام. دسته ها آلومینیومی و موها مصنوعی هستند. به نظر خوب ساخته شده اما سبک است.

 

Powder Brush دارای شکل مخروطی بسیار خوبی است. موی سر بسیار نرم است و به دلیل شکل زیاد محصول زیادی نمی گیرد ، اما همه چیز را دوست داشتنی ترکیب می کند. من ترجیح می دهم محصول صورتم را به جای استفاده زیاد در ابتدا امتحان کنم. این برای برنزر ، پودر یا حتی رژگونه مناسب است. من الان از آن برای برنز استفاده می کنم ، زیرا باعث می شود بدون لبه به خوبی ترکیب شود و مقدار زیادی از محصول را استفاده نکند. این شکل من را به یاد Zoeva 101 Luxe Face Definer می اندازد که در لیست خواسته های من است ، بنابراین من خوشحال شدم که شکلی تقریباً مشابه با قیمت داروخانه پیدا کردم.

 

Smudge Brush یکی از سایه های کوتاه عریض تر است که هنگام ایجاد چشم دودی برای لکه زدن خط مژه یا مداد چشم پایین شما بسیار مناسب است. من از این نوع برس ها برای خط مژه پایین خود استفاده می کنم ، زیرا دقیقاً و به سرعت سایه چشم را اعمال می کند. شکل کاملاً شبیه Zoeva 226 Smudger است ، موها کمی طولانی تر و شاید نرم تر هستند. خوب ترکیب می شود.

 

این دو قطعاً یکی از نرم ترین برس هایی است که از داروخانه امتحان کرده ام. شکل جالب توجه است ، آنها ریخته نمی شوند و به نظر می رسد دسته ها نسبتاً مناسب برای این قیمت ساخته شده اند. اگر به دنبال شکل مشابه هستید ، من آن را اکیداً توصیه می کنم. فقط بخاطر داشته باشید که موهای نرم مصنوعی به اندازه دلخواه شما محصول را به یک باره برداشت نمی کنند.

 

آنها را به فروش رساندم. برس پودری 2.95 € و برس لکه ای 1.45 € بود. من اعتقاد دارم که در اسلوونی مسواک را با بیش از 4 یورو دیدم.

 

کرم حنا برای ابرو - قهوه ای

 

دوستم در واقع این رنگ را برای من به ارمغان آورد و او می خواست من ابروهایش را رنگ کنم. بعد از اینکه این کار را کردم ، فکر کردم این به نظر خوب می رسد. بنابراین یکی را برای خودم جمع می کنم. ابروهای طبیعی من خوش رنگ ، خاکستری تر هستند و در انتها بسیار پراکنده تر از وسط هستند. بنابراین من همیشه می خواستم آنها را رنگ آمیزی کنم تا پرتر به نظر برسند.

 

دو قسمت کرم به دست می آورید که مانند هر رنگی مخلوط می کنید و یک کفگیر پلاستیکی از یک طرف و یک شانه پراکنده از طرف دیگر دریافت می کنید ، بنابراین می توانید محصول را از طریق ابروها مسواک بزنید.

قهوه ای در واقع یک قهوه ای طبیعی زیبا به نظر می رسد. نه به رنگ قرمز است و نه خیلی گرم ، فقط سایه مناسب برای سبزه ها است. من این را دوست دارم ، زیرا رنگ موهای من بسیار گرمتر از ابروهای طبیعی من است ، بنابراین مطابقت دارد. من آن را برای مدت 10 دقیقه روشن بگذارم و نتایج ممکن است خیلی چشمگیر به نظر نرسد ، اما فقط برای سلیقه من کافی است. ابروهای من حتی وقتی که آرایش نمی کنم ، بیشتر دیده می شوند ، بنابراین این را دوست دارم. منظورم این است که کرم هنوز به آن قسمتهای پائین ابروهای شما نمی چسبد ، که طبیعی است. فقط به موهای ابرو می چسبد. به هیچ وجه پوست من را نمی سوزاند و تحریک نمی کند. همچنین طولانی نخواهد ماند ، خصوصاً اگر هر روز صورت خود را تمیز کنید و از اسید استفاده کنید. اما محصول زیادی دریافت می کنید ، بنابراین می توانید این کار را به راحتی یک یا دو بار در ماه انجام دهید و احتمالاً یک سال هم طول می کشد.

من آن را در Tuš drogerija حدود 2 € گرفتم.

Essence Easy To Polish مانیکور کمک کننده

بنابراین قرار است این چیزی شبیه به آن لاتکس مایع باشد که شما برای محافظت از آن در برابر لاک ناخن روی کوتیکول های خود قرار می دهید. من هنوز آن را امتحان نکرده ام ، بنابراین نمی توانم بگویم که عملکرد آن چطور است. اما این نوع محصول خوب است ، اگر دوست دارید هنر ناخن بزنید ، شاید ombre یا مهر زنی باشد. هنگامی که برای اولین بار آن را امتحان می کنم ، قطعاً در مورد آن گزارش می دهم.

 

ژل دوش آب آب Dell Sensitive Skin Micellar

من در واقع تاکنون سه تا از اینها را خریداری کردم. این ظاهراً ژل دوش مایسل است ، هر معنایی که داشته باشد. اینکه پوست شما را پاک می کند؟ بله ، شرط می بندم ، هر ژل دوش آنهایی که. با کنار گذاشتن بهره برداری از کلمه محبوب جدید میسلار ، این ژل دوش دوست داشتنی است. من آن را دریافت کردم زیرا در آن گفته شده مخصوص پوستهای حساس است و قطعاً حساسیت بیشتری نسبت به ژل های دوش عطر معطر دارد. این یکی نیز رایحه دارد اما بسیار آرامش بخش است ، تقریباً کمی صابون مانند. این بیشتر یک ژل دوش سفید کرمی است ، بنابراین به زیبایی روی پوست می لغزد و به خوبی چرم می شود. به سختی برخی دیگر از پوست احساس نمی شود و پوست من پس از استفاده از آن تحریک نمی شود.

Tetesept Totesmeer Badesalz (نمک حمام دریای مرده)

من بعضی اوقات آن نمک های معطر حمام را برای هدیه تهیه می کنم و چون عاشق حمام شدن هستم ، بسته بندی کمی بزرگتر را پیدا کردم. معمولاً محصولات دریای مرده با پوست حساس من عالی عمل می کنند و این یکی نیز کار می کند. رایحه ای برای آن وجود ندارد ، بنابراین بسیار طبیعی است. ظاهراً برای پوست های خشک و تحریک شده است. این ماده حاوی نمک دریای مرده ، منیزیم ، پانتنول ، روغن بادام ، گلیسیرین و اوره است ، تمام موادی که برای پوست های حساس می خواهید. منیزیم همچنین برای شل شدن عضلات بسیار مفید است. تا اینجا من

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب