خرید لوازم ارایشی

  پایه آرایش با مراقبت از پوست شروع می شود. اگر قبلاً آن را آماده نکنید ، می توانید گرانترین پایه را د

توسط MASTERNEWSS در 4 اردیبهشت 1400

 

پایه آرایش با مراقبت از پوست شروع می شود. اگر قبلاً آن را آماده نکنید ، می توانید گرانترین پایه را در دنیا داشته باشید و برای پوست شما هیچ کاری نمی کند. برای این که شما به یک آغازگر فانتزی نیازی ندارید ، فقط باید نوعی مراقبت از پوست را اعمال کنید. خرید لوازم ارایشی  مراقبت از پوست بسته به نوع پوست شما متفاوت است. معمولاً مرطوب کننده ها یک امر ضروری است ، حتی اگر پوست شما خیلی خشک باشد می توانید زیر آن یا حتی روغن قرار دهید. فقط کافیست چیزی بزنید تا پوست شما حالت چرک و مرطوبی پیدا کند.

 

من می بینم که مردم از فونداسیون مانند مرطوب کننده استفاده می کنند شما واقعاً به نصف بطری محصول نیازی ندارید. این بدیهی است که به نوع ظاهری شما بستگی دارد ، اما با آرایش طبیعی ، کمتر همیشه بیشتر است. اما لکه ها یا آکنه های زیادی برای پنهان کردن دارم؟ من شما را می شنوم ، اما برای آن کانسیلر دارید که پوشش بهتری دارد و فقط در مواردی که واقعا به آن نیاز دارید می توانید از آن استفاده کنید.

 

من می خواهم رنگ پوست خود را با لایه ای روشن از کرم BB مخلوط شده با پایه برای پوشاندن تغییر رنگ در اطراف دهان و چشم خود انجام دهم. کرم های BB طبیعی تر از اکثر پایه ها به نظر می رسند. اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است طبیعی به نظر برسید ، به دنبال پایه هایی با مواد طبیعی تر مانند ساتن یا حتی شبنم باشید اگر پوست شما خیلی خشک است. کانسیلر برای پوشاندن هر چیزی است که زیرسازی نور انجام نداده است. من آن را روی لکه ها و لکه های قرمز خود استفاده کردم. با استفاده از کانسیلر فقط در مواردی که به آن احتیاج دارید ، بقیه قسمتهای پوست بسیار طبیعی تر به نظر می رسند ، اما همه موارد برجسته و موردنظر را پوشانده اید.

 

 

 

افزودن ابعاد

 

پایه و کانسیلر حتی رنگ پوست را به شما می دهد ، اما این بدان معنی است که ابعاد زیادی در صورت شما وجود ندارد. اگر می توانید ، همه جا را اضافه نکنید. با تغییر رنگ های طبیعی خود مانند درب های خود بازی کنید تا سایه یا "برنزه" طبیعی روی پیشانی ، کک و مک روی بینی داشته باشید ... اینها به پوست شما جلوه طبیعی می دهد. بزرگترین نتیجه بخشیدن به تقلب در ظاهر طبیعی ، زمانی است که شما کانسیلر را بسیار نزدیک به خط مژه بزنید و تمام قرمزی طبیعی اطراف چشم خود را بپوشانید.

 

اگر مثل من هستید و رنگ پوست کمرنگ و روشن دارید ، می خواهید مقداری "رنگ" اضافه کنید. در اینجا قسمت سرگرم کننده می آید. می توانید از زیرسازی خیلی تیره به عنوان برنز روشن استفاده کنید. من استفاده از فونداسیون کرم تیره را دوست دارم ، زیرا این رنگ طبیعی روی پوست دارد. من آن را روی گونه ها ، دو طرف پیشانی ، اطراف خط مو ، از طریق بینی و پایین گردن قرار می دهم. از آنجا که این رنگ پایه است ، طبیعی به نظر می رسد و رنگدانه زیادی ندارد.

 

سایه را اضافه کرده اید ، اکنون می توانید موارد برجسته را نیز اضافه کنید. اگر هایلایت را دوست دارید ، به دنبال بافتهای خامه ای یا مایع بروید زیرا این مواد طبیعی تر به نظر می رسند و از هرگونه لکه های براق کننده یا براق کننده و همچنین رنگ های غیر طبیعی جلوگیری می کنند. بهتر است سایه هایلایتر متناسب با رنگ پوست خود پیدا کنید ، چه از رنگ نقره ای سرد ، چه از رنگ طلایی گرم و چه از رنگ شامپاین خنثی باشد.

 

می توانید همان رنگ هایی را که روی صورت خود استفاده کرده اید روی درب های خود اضافه کنید. از برنزر به عنوان سایه چین خورده استفاده کنید ، برای برجسته سازی گوشه های داخلی و مرکز درب برجسته شده و رنگ گونه را به درب ها اضافه کنید.

 

اضافه کردن رنگ

 

ممکن است برخی استدلال کنند که افزودن رژگونه طبیعی نیست ، اما من مخالفم. شما باید رنگی را پیدا کنید که با فلاش طبیعی شما مطابقت داشته باشد. من دوباره با بافت خامه ای یا مایع همراه می شوم. برای یک ظاهر یکسان از همان محصول روی لب ها و همچنین گونه ها استفاده کنید. به این فکر کنید که وقتی از سرما خارج شده اید گونه های شما چگونه است. مال من صورتی است ، بنابراین من آن نوع طبیعی توت را بسیار طبیعی انتخاب می کنم و آن را کاملاً روی گونه هایم می زنم تا ظاهری طبیعی پیدا کند.

 

من می گویم از یک برس کرکی استفاده کنید ، پشت دست خود را با رژ لب مایع یا رژگونه بزنید ، آن را در موهای برس خود بمالید ، بیشتر آن را روی دست خود برداشته و به آرامی روی گونه هایتان بزنید بدون اینکه مزاحمتی ایجاد شود پنهان کردن شما در زیر آن انجام داد

 

 

 

چشم ها را تقویت کنید

 

اگر به طور طبیعی ابروهای کامل و مژه های بلند دارید ، ممکن است نیازی به افزودن چیزی روی چشم خود نباشید. من این کار را نمی کنم ، بنابراین دوست دارم حداقل تلاش را برای تأثیرگذاری بزرگ اضافه کنم. چهره چیزی است که من همیشه دوست دارم آن را انجام دهم. این بیشترین تفاوت را ایجاد می کند ، زیرا به نوعی صورت شما را فریم می کند. من دوست دارم با استفاده از مداد سایه چشم خامه ای بسیار باریک ، فقط نقاط پررنگ را کمی پر کنم. می گویم چند خط اضافه کنید که نقاط پررنگ و پرزدار داشته باشید و دم ابرو را تیز کنید ، اما قسمت جلوی آن را برای این ظاهر طبیعی پرزدار و پراکنده نگه دارید.

 

من همچنین با ژل ابرو رنگی وارد بدن می شوم ، زیرا با استفاده از آن می توانم ابروهایم را به صورت موج دارتر و بدون ضخیم تر شدن رنگ اضافه کنم. همچنین باعث می شود بهتر بیدار بمانند. اگر ابروهای ضخیم تری دارید ، فقط با ژل ابرو شفاف خوب هستید تا آنها را در جای خود مرتب کنید.

 

اگر مژه های ضخیم و بلندی دارید ، نیازی نیست چیزی اضافه کنید. من اعتقاد راسخی به فر کننده های مژه دارم. فر کردن مژه ها باعث می شود که آنها خیلی طولانی تر به نظر برسند و اگر به طور طبیعی صاف یا رو به پایین باشند ، چشمان شما باز می شوند. در این مورد به من اعتماد کنید ، این یک تعویض کننده بازی است که افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند. اگر مانند من ریمل اضافه کنید ، می توانید با رنگ های طبیعی تری مانند قهوه ای بازی کنید ، اما من در واقع از رنگ مشکی استفاده کردم. نکته کلیدی در طبیعی جلوه دادن ریمل مژه و ابرو با استفاده از اپلیکیشن است

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن