قالیشویی در زرگنده

قالیشویی در زرگنده قالیشویی ملکه جزو بهترین قالیشویی هایی است که در ناحیه زرگنده فعالیت دارد. این قالیشویی

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1400

قالیشویی در زرگنده

قالیشویی در زرگنده

قالیشویی ملکه جزو بهترین قالیشویی هایی است که در ناحیه زرگنده فعالیت دارد. این قالیشویی استانداردها و سیاست‌های مختلفی پیاد کرده که باعث شده تا به محبوب ترین قالیشویی در زرگنده بدل شود. مزیت هایی همچون سرعت عمل بالا، کیفیت عالی، نیروهای متخصص، ماشین آلات پیشرفته و... سبب شده است تا قالیشویی زرگنده یک انتخاب مناسب برای اهالی این ناحیه باشد. ما در ادامه این متن قصد داریم تا مروری بر این قالی شویی و نقاط قوت آن داشته باشیم. لذا اگر شما هم جزو اهالی ناحیه زرگنده هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید چرا که این موضوع بر روی انتخاب های شما هم موثر خواهد بود.

فاکتورهای مهم برای انتخاب قالیشویی در زرگنده

برای انتخاب قالیشویی در زرگنده باید به فاکتورهای مهمی توجه کرد. قیمت، سرعتو کیفیت تمام این مواردی است که می تواند بر روی انتخاب ها تاثیر بگذارد. قالیشویی ملکه در این رابطه شناخت کاملی از نیاز مشتریان دارد و به همین جهت سعی کرده تا آنها را در بهترین نحو ممکن در ساختار خود جای دهد. در ادامه مروری بر این مزیت ها خواهیم داشت.

کیفیت

کیفیت را می‌توان مهمترین عاملی دانست بر روی انتخاب مشتریان تاثیر مستقیمی دارد. عموما افراد گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت را داشته باشد. قالیشویی ملکه سعی کرده تا به بهترین وجه ممکن این خواسته را برآورده سازد. آنها برای افزایش کیفیت، نیروهای متخصص ویژه ای را استخدام کرده اند که به خوبی با تار و پود فرش آشنایی دارند. این نیروها ساختار لکه های موجود بر روی فرش‌ها را بررسی کرده و متناسب با نوع آنها، مواد شوینده را انتخاب می‌کنند. همچنین آن ها ساختار فرش های دستباف و ماشینی را به خوبی می‌شناسد و روش شستشو را متناسب با آنها تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می شود تا تک تک بفش های خارج شده از این مرکز در بهترین وجه خود تمیز شده باشند. این فاکتور سبب شده تا قالیشویی ملکه به بهترین قالیشویی در زرگنده بدل شود.

سرعت عمل بالا

سرعت عمل فاکتور دیگری است که ارتباط مستقیمی با سطح رضایت مشتریان دارد. هر اندازه که سرعت کار بیشتر باشد، رضایت مشتریان هم افزایش می‌یابد. بدین جهت قالیشویی ملکه سعی کرده تا بالاترین سرعت را در بین رقبا ارائه دهد. برای دستیابی به این هدف، آنها پیک های ویژه ای را در سراسر ناحیه زرگنده مستقر نموده اند. این پیک ها بلافاصله بعد از اولین تماس مشتری خود را به محل مورد نظر رسانده و سفارش آنها را دریافت می کنند. آنان پس از تمیز نمودن فرش، دوباره آن را با همان سرعت و به صورت رول شده به مشتریان تحویل می دهند. از طرفی دیگر سرعت شستشوی فرش ها در داخل کارگاه، با سرعت بالایی انجام می‌شود که همین مورد سبب می‌شود برای هر فرش زمان اندکی صرف شود. عامل دیگری که سرعت عمل قالیشویی را در مقایسه با رقبا افزایش داده، استقرار کارگاه در دل ناحیه زرگنده است. آن‌ها کارگاه خود را در بطن ناحیه زرگنده افتتاح کردند و همین مورد سبب شده  تا دسترسی مشتریان به آنها بسیار ساده تر شود. مجموع این موارد در کنار همدیگر قالیشویی ملکه را به سریع‌ترین قالیشویی در زرگنده بدل کرده است.

قیمت مناسب

اگر دو فاکتور یاد شده در بهترین حالت ممکن باشد اما قیمت آن مناسب نباشد، بدون شک مشتریان به آن روی نمی آورند. قالیشویی ملکه با توجه به تجربه چندین ساله ای که داشته، به خوبی بر این موضوع اشراف دارد به این دلیل مناسب ترین تعرفه ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. این تعرفه ها به گونه است که زمانی مشتریان آن را با خروجی کار مقایسه می‌کنند، ادعا می کنند که بسیار رقم ناچیزی بوده است. این فاکتور در کنار دو مورد یادشده، قالیشویی ملکه را به محبوب ترین قالیشویی در زرگنده بدل کرده است.

آخرین مطالب