شکننده پاسخ به این سوال که "خیابان؟"

این نوع سرقت است هر دو ضد اعتراض و بخشی از یک روند بلند مدت ریشه در این شهر tessellating سیستم پلیس نظارت تبعی

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

این نوع سرقت است هر دو ضد اعتراض و بخشی از یک روند بلند مدت ریشه در این شهر tessellating سیستم پلیس نظارت تبعیض نژادی و نئولیبرالی ریاضت. NYPD در حال حاضر بوده است نشستن در یک مخزن e-دوچرخه با تشکر de Blasio که در سال 2017 شروع به سرکوب آنها پس از مرفه تر ساکنان به نام سواران—بسیاری از آنها مهاجر تحویل کارگران—"بی پروا." زمانی که این بیماری همه گیر آمار کامل-نوسان مقامات زخم پشت این تشنج ها در به رسمیت شناختن ضروری کار این کارگران در حال حاضر خطر جان خود را به انجام و قانونگذاران ایالتی بعد جاروب در بودجه زبان برای قانونی کردن دوچرخه به طور کامل. در عین حال به عنوان محقق میمی Sheller یادداشت در کتاب تحرک عدالت: سیاست جنبش در عصر افراط وحقوقی وضعیت است که به سختی یک تضمین برای حرکت آزاد; یک شهر "قانون و نظم" دستگاه اغلب برای آن فراگیر رژیم نظم و گشت خیابان از طریق نژادپرستانه اما از لحاظ تئوری حقوقی "پلیس متوقف می شود, جستجو, دستگیری, تیراندازی پلیس و زندان." این قانون یک ماده بی ثبات تفسیر به هر حال هنگامی که آن را NYPD انجام اعمال. هفته گذشته یک ویدئو ویروسی نشان داد پلیس دستگیری یک خاویار تحویل کارگر برای شکستن حکومت نظامی حتی به او التماس کرد با افسران که کار خود را به معنای او از نظر قانونی معاف. خود کیسه پیک در مشاهده کامل آنها به عنوان دستبند به دست او است.

هر دو به سادگی و ماهرانه شهر نیویورک را به خود مشغول کرده مانع تحرک آن فقیر و به حاشیه رانده شده ساکنان. آن است که در حال حاضر با اتومبیل کمتر و بیشتر معترضان در خیابان که شرایط این بازی در حال تغییر, سفت, به صریح تاکتیکی درگیری بین مقامات و مقاوم در برابر مردم. اجرای قانون weaponized شهر جغرافیا—به دام انداختن مردم بر روی پل ها و kettling آنها در شهر بلوک. در ضمن کسانی که در خیابان ها استفاده کرده اند سیتی دوچرخه و Revels به حمل و نقل اعتراض تجهیزات دیده بانی از پلیس و حتی غارت فروشگاه ها موثر تر است. دوچرخه سواران, دوچرخه سواری در خط مقدم صفوف تظاهرات به منظور حفاظت از راهپیمایان در برابر پلیس و ترافیک در این نزدیکی هست. گروه در حال اشغال بزرگراه. مکانیسم این خودانگیختگی به دور از کاملا برابری طلب—سیتی دوچرخه به عنوان مثال نیاز به کارت های اعتباری برای اجاره و حداقل حداقل trackable از نظر اطلاعات کاربر—اما آنها تولید برای بسیاری از رمان حس مالکیت بیش از شهرستان خود را. در سراسر نیویورک و بسیاری از جاهای دیگر در امریکا افراد باید تعریف تحرک به عنوان یک عملکرد متقابل و مراقبت آژانس; پاسخ به تماس-و-پاسخ شعار "که خیابان ؟" این است که همیشه جمعی "خیابان های ما." این فریاد طنین انداز فراتر از مفهوم آزادی های فردی از جنبش به جای فراخوانی برای چه Sheller نظر "اعمال co-بسیج... بر اساس اشکال همبستگی متقابل, مراقبت, اعتماد, سخاوت."

حتی قبل از تظاهرات coronavirus در حال حاضر مجبور به تجدید نظر در برنامه ریزی شهری. علما و گروه های کار در سراسر تحرک عدالت با اشاره به همه گیر را کاهش رشد اقتصاد جهانی به عنوان یک فرصت برای پرداختن به برخی از آنها بارها نادیده گرفته و خواسته است که طیف وسیعی از اقتصاد کم کربن به refigured تراکم شهری که کمک هزینه های مسکن عمومی ساکنان بیشتر فضای سبز بالکن تر و بیشتر هوا. این چند نژادی جمعی از Untokening به بیان یک برنامه برای زندگی شهری که مراکز آسیب پذیر ساکنان و رد مشروعیت پلیس در جوامع است. در حال حاضر که ما شاهد در علاوه بر این به همه گیر, برخی از آهسته gritted تلاش در سازماندهی مجدد از قدرت طرفداران این پرسش از چگونگی مهار انرژی از این لحظه های با هم تداخل دارند. مردم تصویب کرده اند امتناع خود را از یک سیستم است که در هر جنبه از زندگی نتواند به خدمات غیر ثروتمند و اهداف مردم سیاه و سفید به ویژه برای آسیب برساند. با وجود آنچه که آنها ممکن است concretizing و تجسم خارج از مخالفان خود را هنوز هم می تواند استفاده از یک شهری جغرافیا مملو نژادپرستانه classist و ableist انسداد است. Coronavirus هم به شمار وخیم بهداشت و درمان عواقب به خصوص در شهرستانها که در آن مقامات را تعطیل مراکز تست. نامشخص است که آیا این رادیکال لحظه می توانید اقامت جلوتر از وضعیت موجود آیا سازمان ممکن است قادر به گرفتن یک تاریخی پارگی و ترک آن را باز کنید و حتی گسترده تر است.

تظاهرات امروز نامتعارف و حتی بی سابقه است. معترضان نمی تواند تکیه بر روش های سنتی از اخلال در حیات مدنی از این بیماری همه گیر در حال حاضر ارائه شده زندگی مدنی و غیر قابل تشخیص است. برای این گروه در خیابان وجود دارد می تواند هیچ استراتژیک تکیه بر قطع توده تجارت گردشگری و یا ترافیک. وجود دارد در عوض بیشتر مصر نزدیکی به دنیای جدید اساسا تصور قبلا غیر ممکن است: پال خواستار قطع بودجه دولت ، لغو پلیس. آینده معترضان در حال تصویر باید بیشتر بحرانی به سادگی به این دلیل که گذشته در حال حاضر به دور افتاده است. نزد مردم تصرف و ترجمه در محیط زیست خود را خلاصه بیرون به مجموعه ای از ارزش های مختلف نوپای شهرستان: یکی با آلودگی کمتر, که در آن هر کسی می تواند به هر جایی که در آن هیچ کس می شود پنجه های نژادپرستانه پلیس برای پریدن یک گردان—که در آن وجود دارد شاید هیچ گردان در همه. ایستاده بر لبه این لحظه یکی را دریافت مانند بلورهای خاکستر در هوا مختصر بینش را به یک جهان که در آن چنین چیزهایی امکان پذیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن