Adam Kaufman استعفا داد به عنوان ماه پسران مربی تیم بسکتبال 'به یک پدر'

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, جولای 1, 2020 | 11:43 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review ماه مر

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 1, 2020 | 11:43 PM


این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور Adam Kaufman به slow down, خانه ماندن و صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را.

او در 14 سال به عنوان یک مربی بسکتبال در اسقف Canevin, Montour و ماه کافمن بود که همیشه بر روی بروید برنده سه WPIAL عناوین و قهرمانی کشور. اما در حالی که صرف وقت با همسر کتی و چهار فرزند کافمن تصمیم او آماده بود برای تغییر شیوه زندگی است.

"من فقط می خواهم به یک پدر و اطراف بیشتر گفت:" کافمن که استعفا داد و این هفته پس از شش فصل در ماه است. "بچه ها من فقط رسیدن به آن نقطه که در آن آنها به فعالیت است."

او قدیمی ترین 9 است و خانواده او هستند 5 ساله ، زندگی امروزه شامل جوانان-لیگ برتر فوتبال و سفر بیس بال. که او را به New Waterford, اوهایو, آخر هفته است و او را به رهبری حامی این هفته است.

"من بسیار خوش شانس بود. من تا به حال پدر و مادر بودند که بسیار درگیر," او گفت:. "این که چگونه من مطرح شده و من می خواهم بچه های من را که همان تجربه را با من و همسرم."

در ماه کافمن رفت 83-62. او را به ادامه کار به عنوان یک معلم در این منطقه است.

حرفه ای ضبط شد 226-135 که شامل یک پیروزی فیلادلفیا کاتولیک لیگ قدرت اسقف اعظم چوب در سال 2019 PIAA کلاس 5A نهایی. ماه برنده WPIAL عنوان در سال 2017 و WPIAL دونده تا در سال 2019.

او به رهبری Montour به دو WPIAL قهرمانی (2011, '13) و در زمان اسپارتها به دولت فینال دو بار (سال 2011 '12).

در طول راه او مربی برخی از WPIAL بالا, بازیکنان, یک لیست که شامل Jarrod سیمونز و داناون "پف" جانسون در ماه و دوین ویلسون در Montour.

او جشن عناوین تمام خواهد شد ،

"من تا به حال یک دسته از بازیکنان برسد و برای من ارسال متون" Kaufman گفت. "شما ساخت چنین مادام العمر ماندگار و به یاد ماندنی روابط با مردم است. که سخت است (به پیاده روی به دور از) از آنجا که شما متوجه شما تا به حال تاثیر بر زندگی کسی را نه فقط بسکتبال.

"اما در همان زمان بچه ها من مهم تر از هر چیزی در جهان است."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: ماه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب