پس از تامی جان عمل جراحی سابق Fox Chapel left-hander Monteverde با انگیزه را حرفه ای به سطح بعدی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

24 دقیقه پیش

یک سال پیش سابق Fox Chapel left-hander پت Monteverde شد آینده یکی از بهترین نوبت از زندگی خود را.

پس از آن دوم در ستون تپه به پایین پرتاب شده بود 10 زمین زده و از سه Augustana مورد طول Griffins' رخصتی بهار, سفر به فلوریدا. Augustana بود از NCAA بخش دوم قهرمان ملی و Monteverde کردم seventh inning شروع خوب داشته باشید.

او اولین خمیر 0-2 و رفت به پرتاب و در fastball برای strikeout. اما زمین تا به حال نتیجه ای متفاوت از آنچه که او امیدوار بود ،

"به محض این که من آن را منتشر احساس کردم یک پاپ حق من UCL (اولنار وثیقه رباط)," Monteverde گفت.

Monteverde گفت: به طور معمول بازوی خود را می رود بی حس و شما از دست دادن تمام قدرت گرفتن با UCL آسیب, اما او نبود درد و رنج از هر کدام از این علائم است. او پا را بر روی تپه.

"من سعی کردم به پرتاب یکی دیگر از زمین و به عنوان به زودی به عنوان بازوی من رفت و برگشت این بود بدترین درد من تا به حال احساس" Monteverde گفت. "من می دانستم که چیزی بود. من نوعی تا به حال احساس. من به نام Maz (مربی مارک Marizzaldi) و DJ (مربی DJ توپ) و من به آنها گفتم آنچه اتفاق افتاده بود و آنها من را بیرون آورد."

مدت کوتاهی پس از تفرج Monteverde تشخیص داده شد با پاره چپ UCL این رباط در داخل آرنج خود را. حدود دو هفته پس از آن او تا به حال تامی جان عمل جراحی و شروع به خود را خسته کننده بازیابی.

Monteverde رفت 4-3 با 3.25 دوران به عنوان یک دانشجوی سال دوم در ستون هیل گفت که او در یک زنجیر دو هفته پس از آن قرار داده شد در یک "روبات بازو" که او گفت: کنترل چقدر حرکت بازوی او می تواند داشته باشد. برای ماه اول از نوتوانی همه Monteverde بود پروناسیون, تاق باز خوابی و قدرت گرفتن تمرینات همراه با 2 پوند فر و پسوند tricep حدود سه روز در هفته.

"سپس من پیشرفت به چیزهای بزرگتر و بهتر," Monteverde گفت. "اما من در نوتوانی تا ژانویه پس از حدود 10 ماه."

تقریبا یک سال پس از عمل جراحی Monteverde بازگشت به تپه که Griffins شد در فلوریدا در شکستن بهار خود را سفر. 6-پا-2 Monteverde رو شروع در پنجمین بازی و ثبت عملکرد قوی.

در طول دوره 2 2/3 نوبت او اجازه ناخواسته اجرا بر روی یک ضربه زده و دو. برای Monteverde بهترین بخش این احساس از گرفتن روی تپه در یک وضعیت بازی.

"که احتمالا بزرگترین چیزی که من از دست رفته بودن فقط رقابتی در این زمینه" او گفت:. "شما می توانید تمام آموزش در جهان آن را به عنوان بازی مانند که ممکن است وجود دارد چیزی است که واقعا در مقایسه با رقابت در یک بازی واقعی و رو به تیم دیگری با چیزی روی خط".

پس از او جوان Monteverde همواره به رقابت پرداختند. در Fox Chapel او نوشته شده حرفه ای عصر 1.88 در 112 نوبت و زده از 112 بیش از سه سال است.

سپس Monteverde نشان داد تا به Virginia Wesleyan به عنوان یک دانشجوی سال اول و در کنار هم قرار چشمگیر سال که در آن او در سال 2017, پیر Dominion کنفرانس ورزشی Rookie سال با یک 7-2 ضبط و 1.96 عصر.

با چنین موفق فصل زیر کمربند خود او تصمیم گرفت از آن زمان به فشار خود را حتی بیشتر. بنابراین او منتقل شده و در بر داشت که انگیزه در بخش دوم Seton تپه.

"من تا به حال چیزی به تعقیب وجود دارد و آن را تحت فشار قرار دادند به من. از آن ساخته شده من کار سخت تر" Monteverde گفت. "تمام تیم کل فضای رقابتی بود مثل هیچ چیز من تا کنون بخشی از این نقطه است."

"هر کس دارای هر یک از دیگر پاسخگو باشد. آن را بسیار رقابتی با همه چیز شما را انجام دهد و در آن زمان دقیقا همان چیزی است من به دنبال. آن را واقعا به من کمک کرد تا تبدیل شدن به مرد من امروز هستم."

در حال حاضر Monteverde است با انگیزه به کار خود را یک گام بیشتر به عنوان او آرمان به بازی بیس بال در سطح لیگ. پس خود را در کالج فصل لغو شد, او در سفر است به اوهایو سه بار در هفته و فقط به تازگی شروع به تبادل برای زندگی hitters به عنوان به خوبی.

"آنها pro hitters بزرگ زمان کالج hitters" Monteverde گفت. "پس از آن واقعا خوب بوده برای من شخصا هل دادن خودم رو خوب رقابت است."

نه تنها او را هل دادن خود را در برابر رقابت دشوار اما او همچنین در ادامه به منظور بهبود و بزرگتر. Monteverde گفت که او به دست آورده در حدود 12 پوند پس او رفت و برگشت به Fox Chapel برای قرنطینه و او نیز با سنجش زمان در 94 mph در رادار تفنگ.

در حال حاضر Monteverde تنظیم شده است برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در MLB پیش نویس در 10 ژوئن. اما پس از تهیه پیش نویس کوتاه به پنج دور با توجه به کروناویروس همه گیر Fox Chapel است که امید برای بهترین.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: منطقه دانشگاه | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن