ونکوور طنز احساس اینترنت در هند

محتوای مقاله در ادامه"دوباره همه زمان من در لندن بودم در نظر گرفتن کلاس های بازیگری و شروع به انجام standup co

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"دوباره همه زمان من در لندن بودم در نظر گرفتن کلاس های بازیگری و شروع به انجام standup comedy. روز بعد از من یک ارتقاء به سطح مدرسه که نقطه عطف من می خواستم به آمار من ترک و نقل مکان کرد به L. A.

"من صرف یک سال در آنجا غرق خودم را در (بازیگری) کلاس. من به ونکوور در ماه سپتامبر سال گذشته است."

بنابراین شما بروید وجود دارد.

"من می گویند من زندگی می کردند و در 10 شهرستان گفت: Vas که در 30s. "من باید تابعیت دوگانه ایالات متحده و کانادا و هند در خارج از کشور شهروند کارت. آن را بسیار خوب داشتن همه این انتخاب است."

توجه به پس زمینه منحصر به فرد او بسیار خوب در لهجه.

"هنگامی که ما نقل مکان کرد و از هند به آمریکا ما در تگزاس و من به وضوح آمده است" او بازگو. "من از وارد شدن به هر یک از این نمایشنامه در تئاتر چون من تا به حال یک ضخامت لهجه هندی. (پس) من یاد گرفتم که من (آمریکا) لهجه از (تلویزیون نشان می دهد) ذخیره شده توسط بل. من استفاده می شود به تماشای آن را هر روز و خودم. بنابراین من لازم نیست تگزاس لهجه چرا که من آن را از تلویزیون است."

فقط در مورد شما بدونم پدرش دکتر است به همین دلیل است که خانواده او قادر به حرکت در اطراف بسیار است. مادر او یک روزنامه نگار. خواهرش زندگی در برلین با برزیل ،

Vas را ترک کرده است, حسابداری مالیاتی بین المللی برنامه ریزی و سهام خصوصی جهان را به تمرکز بر روی او کمدی و اقدام است. او به ونکوور آمد چرا که او آن را شنیده بود یک جای خوب برای بازیگران شروع کردن.

"من در اینجا با یک چمدان," او گفت:. "همه چیزهای من در ذخیره سازی (در L. A). من که قرار بود برای رفتن به عقب و به من سازی اینجا را در ماه مارس و پس از آن coronavirus اتفاق افتاده است. بنابراین من نوع زندگی یک چمدان لباس.

"از آنجا که زمانی که من آمد در اینجا من مطمئن نیستم که چگونه به خوبی من آن را دوست دارم و چه مدت من می خواستم برای ماندن. سپس گفتم من می تواند به ماندن در اینجا و در حال حاضر من در این عجیب و غریب برزخ است."

هنوز هم او را معروف در هند است.

jmackie@postmedia.com

VANCOUVER, BC, Vancouver comic actress Ambika Vas started posting Youtube videos during the pandemic.....................(Photo credit: Francis Georgian / Postmedia) , Vancouver. VancouvrReporter: , ( Francis Georgian / PNG staff [PNG Merlin Archive]
Ambika Vas. فرانسیس گرجستان/PNG


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن