تیم بنز: دست کم نگیرید چه ضرر فوتبال کالج می تواند واقعا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

شده اند وجود دارد بسیاری از نا امید کننده زاویه به پوشش ورزشی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مهمترین البته, بوده است, کامل و خاموش کردن آنها.

من دریافته ام که ... پر دردسر. شما ؟

دوم نزدیک است معتاد به اسب دوانی با واکنش برخی از این ادعا که "ورزشی مهم نیستند در یک زمان مثل این."

این مسخره است.

نه امن است ؟ OK. به خصوص در مراحل اولیه شیوع بیماری در کشور ما بزرگترین شهرستانها در, من می خواهم عملکرد به آن استدلال.

ضروری نیست? شاید. ما تا به حال به تجزیه تعریف است یا نیست "ضروری" برای چند ماه در حال حاضر. من حتی به درجاتی در آن نقطه به عنوان به خوبی.

آیا تا به حال به من بگویید ورزشی مهم نیستند ، آنها را تولید میلیاردها دلار در گردشگری و مواد غذایی و آشامیدنی (persian) مالیات بر درآمد. ده ها میلیون دلار در ایجاد شغل و حتی شمارش ورزشکاران خود را. می گویند هیچ چیز از غرور مدنی و وحدت و حس عادی که از دست داده اند با عدم وجود خود را از اوایل ماه مارس.

خوشبختانه در روزهای اخیر ما شروع به دیدن برخی از سرسخت ترین shutdown-دفاع از فرمانداران استراحت محدودیت و در برخی موارد حتی تشویق تیم های ورزشی حرفه ای به بازگشت به خود را تمرین و امکانات.

در مرحله حداقل.

پیچیده است که به عنوان فرایند تصمیم گیری ممکن است برای طرفدار تیم های ورزشی زمین خواهد بود حتی سخت تر به حرکت در می آید به کالج دو و میدانی.

این کار نه تنها برای مقابله با کشورهای مختلف به نمایندگی از فرمانداران مختلف سیاسی گرایش, اما همچنین متغیرهای دیگر مانند کنفرانس های مختلف ماموریت های مختلف تلویزیون قراردادهای خصوصی در مقابل نهادهای عمومی و غیره. نه به ذکر است موضوع کوچک چگونه بسیاری از دانشگاه ها باز خواهد شد و به دانش آموزان اجازه دهید به تنهایی دانشجو-ورزشکاران.

و تیک تاک ساعت است به سرعت به سمت شروع فوتبال کالج فصل است.

زانو حرکت تند و سریع واکنش برخی از خواهد بود: "این فقط فوتبال است. وجود ماهی های بزرگتر به سرخ."

اطمینان حاصل کنید. که آسان به این می گویند. ورزشی "تنها" سرگرمی.

قابل درک باشد. شنیده می شود آن را یک میلیون بار.

اما قبل از ما کاملا دفن نیاز به کالج فوتبال بالا و در حال اجرا نیاز به یادآوری شود که بیچهره پول-ساخت دستگاه که توسط NCAA تا حد زیادی وجود دارد و بر اساس تلویزیونی درآمد تولید شده از دو ورزش. آنها فوتبال و به میزان کمتر — بسکتبال مردان.

NCAA در حال برنامه ریزی برای توزیع 600 میلیون دلار به موسسات عضو آن پس از NCAA بسکتبال مسابقات است. که کاهش به $225 میلیون. برآورد یک حذف فوتبال کالج می تواند هزینه 4 میلیارد دلار برای قدرت 5 کنفرانس مدارس به تنهایی.

این تاثیر در حال حاضر احساس می شود. مدارس مانند کارولینای شرق (شنا/غواصی, تنیس مردان و زنان) سینسیناتی (مردان فوتبال) و ملک (کشتی) در حال حاضر به حال به قطع ورزش به عنوان یک نتیجه از های اخیر کمبود بودجه و/یا زیان پیش بینی شده.

برخی گزارش ها نشان می دهد UConn ممکن است به دنبال از بین بردن عنوان بسیاری از هشت ورزشی.

در نگاه کسانی که برنامه های در حال کاهش است. دانش آموز ورزشکار در این تیم می رویم بر روی شکوه و ثروت در آن ورزش است. آنها با استفاده از یک صندلی در یک کالج درس به بازی بازی های ورزشی. آنها با استفاده از این ورزش به پرداخت برای کالج.

این 18 - 22-ساله شدن تحصیلات دانشگاهی در بسیاری از موارد یکی از آنها نمی خواهد در غیر این صورت قادر خواهید بود به دنبال بدون روح خرد کردن بدهی وام های دانشجویی تعقیب آنها را برای 20 سال است.

اما اگر فوتبال کالج ها وجود ندارد در پاییز پس از کالج بسکتبال punted در آن مسابقات در ماه مارس گذشته آن را فراموش کرده ام. بسیاری از بچه ها در حال رفتن به از دست دادن این فرصت ها.

این UConn و شرق کارولینای موارد به خصوص برجسته کردن مشکل است. این دو نهاد باید تا حد زیادی جناح خود را در فوتبال برنامه های در نتیجه ایجاد یک درآمد کسری در وهله اول. به طوری که آنها برخی از اولین احساس خرج کردن.

اما آنها به عنوان قصه های احتیاطی برای دیگر ورزشی ادارات به عنوان به چگونه به سرعت بقیه از خانه از دو کارت در می آیند پایین سقوط اگر فوتبال به خوبی اجرا می شود خشک در پاییز.

بله حتی در مکان های با معنی مالی. UConn حداقل دارای مشخصات بالا در مردان و زنان تیم بسکتبال برای کوسن ، در عین حال نیرومند و درشت هیکل دو و میدانی است که هنوز هم در یک اتصال.

بحث ادامه به خشم بیش از زمانی که ورزش باید بازگشت. کسانی که می خواهند به سرعت این روند به طور مداوم به ما یادآوری coronavirus آمار ما به عنوان خوانده شده بیش از تعداد فقط در یک صفحه. کسانی که واقعی هستند افرادی که بیمار و در حال مرگ.

به عنوان اگر ما درک نمی کنند که.

من گاهی اوقات تعجب می کنم اگر کسانی که پیشبرد چنین استدلال کنید که چه تعداد واقعا وقتی که می آید به از دست دادن پتانسیل فوتبال کالج.

زیرا به طور مشابه کسانی که نه فقط نشانه بر روی یک تکه کاغذ. کسانی که دلار نشانه چیست, مردم, بیش از حد. کالج, کودکان در سن اغلب محروم از زمینه های که در حال از دست دادن یک بار در طول عمر فرصت.

من آن را دریافت کنید. مراقبت از تصویر بزرگ مسائل ، بهداشت. ایمنی. اما اجازه درمان نمی کالج, فوتبال, موضوع, مانند برخی از مرتب کردن بر اساس خودخواه چاره اندیشی موقت است که فقط در مورد touchdowns و tailgates.

مهم تر از آن است.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | صبحانه با بنز | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب