آمریکا فردگرایی من است آب و هوا ترس

آنچه من از ترس وقتی که می آید به تغییر آب و هوا است که جنگ بین خود و جامعه است. شده است وجود دارد کنجکاو تنهای

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

شده است وجود دارد کنجکاو تنهایی برای افرادی مثل من در حال کار بر روی آب و هوا و گونه های انقراض تهدید این دهه گذشته است. در ابتدا این احساس gaslighting: شواهد علمی برای هر دو از این در جریان بحران های طاقت فرسا بود و ارتباط خود را و ضرورت نه تنها به یکی از باریک علاقه گروه اما به هر گروه علاقه ای که زندگی می کند و زندگی می کنند به نظر می رسید به شدت روشن است. (برخی از بخش های نظامی به عنوان مثال در تلاش بوده اند تا به برنامه ریزی برای تغییر آب و هوا برای سنین رسمیت شناختن آن به عنوان یک روشن و در حال حاضر خطری برای امنیت ملی است.) در عین حال جریان اصلی به بحران حداقل توجه است. موضوع سیارهای حمایت از زندگی شد یک بیت از یک بوتیک نگرانی در بسیاری از چشم مردم. مثل گلدوزي و یا جمع آوری وینیل آن را به حال پیروان خود—اغلب poignantly متعهد به محرمانه سرگرمی—اما خود را اعمال شد و از منافع عمومی.

وجود دارد یک نوع ناامید شدت رشد می کند که از جمله انزوا از جمله تعهد به منفور ایده. من آن را دیده ام با ایده های دیگر که به طور گسترده ای برگزار شد به تهدید آمریکا, راه زندگی—سوسیالیسم و الحاد می گویند هر چند هر یک از این موارد خود را دارد و تاریخچه دامنه. "اما نمی تواند شما را ببینید ؟" اعتراف طرفداران خود از حاشیه. "آیا شما نمی بینید؟"

این روزها تمدید کمپین دروغ بیش از آنچه که باید به درستی دیده می شود به عنوان یک زندگی و حمایت اضطراری به عقب نشینی از عمومی و فضاهای اجتماعی به سالن کنگره—به طور خاص قانونگذاران جمهوریخواه کنگره و تشکیل دهنده آنها اهدا کنندگان در طیف وسیعی از سوخت فسیلی-صنایع مرتبط—که در آن ساخت یک تاریخ و زمان آخرین پایه در بسیار بد سیاست. آن را نیز پر رونق—به طور موقت من دوست دارم به امید—در یک ضد دولتی مجریه و آن دولت-برای-استخدام یک عمدا نادان کادر معکوس مرغ Littles که اجرا در سراسر ادعا آسمان نیست سقوط حتی به تکه های قابل ملاحظه از آن باران پایین ناشیانه بر روی سر خود را.

آب و هوا و اضطراب احتمالا باید به نام آب و هوا ترس است. "اضطراب" پس از همه, یک بیماری است که ما باور داریم می توانیم و باید مدیریت و رام شاید با درمان و یا قرص. ترس از سوی دیگر یک محرک است—رفلکس ما توسعه بیش از طول زمان عمیق از طریق دردناک آزمون و خطا برای جلوگیری از آنچه که می تواند صدمه دیده و یا ما را بکشند. هنگامی که ما مایل به زنده ماندن و رشد ما را هماهنگ استراتژیک, اکشن برای حفظ هدف از این ترس در خلیج.

ظرفیت انسان برای حفظ خود از طریق اجتماعی همکاری است که اغلب به عنوان یکی از اصلی ما و ویژگی های منحصر به فرد همراه با زبان پیچیده ما فرمان می توانید استفاده کنید برای رسیدن به آن. در تغییر آب و هوا و انقراض ما رو قدرتمند ترین دشمنان ما به نوعی تا به حال شناخته شده است. این به وضوح دشمنان ما خود ساخت. به عنوان یک بار معروف سیاسی کاریکاتوریست والت کلی نوشت در 1970s و قرار دادن در دهان یک داستانی صاریغ: ما ملاقات دشمن و او با ما است.

اینها قریب به اتفاق مشکلات سیستمیک است که تقاضای گسترده و سیستماتیک حل است. لمس شخصی عصبانیت نمی تولید کافی دفاع. تنها قدرت ما همکاری خواهد بود قادر به صرفه جویی در روز.

آنچه من از ترس وقتی که می آید به تغییر آب و هوا است که جنگ بین خود و جامعه است. که جنگ است و هیچ چیز جدیدی در این کشور خود شده است و برنده این مبارزه پس از رونالد ریگان و احتمالا قبل اما با آب و هوا و انقراض, در خطر است, و یک قاب زمان که بشدت محدود ما در مهم نقطه عطف.

فعلی فرمانده کل قوا است absurdly کامل تجسم در واقع یک کاریکاتور از سمت است که کشیدن برای خود. بیش از هر عامل دیگر که ذکر شده برای توضیح محبوبیت خود را—از جمله تعهد خود را به گسترده شرکت مجوز به آلوده سود و کشتن; به برتری; به تبعیض جنسی; و یا به یک anti-انتخاب وضعیت—که تجسم کامل است چه حساب برای جان سخت وفاداری در حدود یک سوم از رای مردم ، او نشان دهنده و بارها و بارها enacts با یک متعصب و نصرت رها مفهوم که یک مرد به یک فرد و با فرمت به فرد—محور توسط هیچ ضربه و یا فکر فراتر از خالص پایان ناپذیر خود بهره باید چرخش مانند خورشید در مرکز همه بودن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب