امریکا شکست خورده است و وجودی بحران آزمون

در مارس و آوریل به عنوان یک پوسته شوکه سیاره تلاش برای مقابله با همه گیر مرگبار هیچ کس درک برخی از افراد در ان

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

در مارس و آوریل به عنوان یک پوسته شوکه سیاره تلاش برای مقابله با همه گیر مرگبار هیچ کس درک برخی از افراد در انجمن آب و هوا یافت می شود یک پوشش نقره ای: حداقل جهان شد ایران در تلاش برای حل مشکل.

حتی در ایالات متحده, که در آن بسیاری از رهبران جمهوری خواه نادیده گرفتن یا انکار حقایق علمی در مورد گرمایش جهانی کارشناسان توصیه در مورد کوروناویروس شد جدی گرفته شود. اقامت در خانه سفارشات صادر شده و تا حد زیادی پایبند به در بسیاری از ایالات و شهرستانها صادر اخراج moratoriums به مطمئن شوید که مردم می تواند به ماندن در خانه های خود. کنگره گذشت 2 تریلیون دلار مراقبت, قانون جذب بسیاری از خانواده های آمریکایی از سقوط اقتصادی. کسب و کار دستور داد کارکنان به محل کار از خانه و یا در غیر این صورت تاسیس مراحل سخت; کنوانسیون و ورزشی لیگ لغو شد. مردم عادی انجام آنچه آنها می تواند از ساخت ماسک برای اهدای زمان و یا پول برای کمک های متقابل سازمان. و رسانه ها تحت پوشش Covid-19 مناسب به عنوان بزرگترین داستان در جهان است.

آن نوع از همه-دست-در-عرشه رویکرد است که ما باید دیده می شود جهان را به تغییرات آب و هوایی سال پیش. "ما نیاز به نشان دادن همان عزم و وحدت در برابر تغییر آب و هوا که برابر COVID-19," سر از ایالات کشور جهان سازمان هواشناسی گفت: در روز زمین در ماه آوریل است. لی استوکس یک سیاست آب و هوا محقق در کالیفرنیا گفت: لس آنجلس تایمز او امیدوار است که همه گیر خواهد "بیداری مردم" و آنها را به گوش دادن به دانشمندان. "اگر چیزی را به من داده است امیدواریم که آن را می آید به آب و هوای این بسیج گسترده در سراسر این سیاره برای مقابله با این بیماری همه گیر" کتی کرچک به فلوریدا از حزب دموکرات که ریاست مجلس انتخاب کمیته بحران آب و هوا گفت: در ماه آوریل است. "این به من امید میده که ما قادر خواهد بود برای حمله به دیگر آهسته در حال حرکت است که بحران است, بحران آب و هوا."

اما به عنوان هفته باید کشیده در Covid-19 پاسخ این است که کمتر باعث امید از ناامیدی. اگر در مراحل اولیه این بیماری همه گیر ارائه درس چه بیشتر متحد جهان ممکن است آدرس تغییر آب و هوا, جریان لحظه ای است که نشان دادن چقدر دور ما از قادر بودن به گرد هم می آیند برای حل یک سیاره بحران است. این بیماری همه گیر است و ما در حال عدم آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن