دانیل اردن و جود واکر: ونکوور مواد مخدر استراتژی: از آن زمان به راست ستون دوم — درمان

محتوای مقاله در ادامهاین است که به ادعای نتایج درمان همیشه مثبت است و ما نیز باید برای رسیدگی به موانع گسترده

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

این است که به ادعای نتایج درمان همیشه مثبت است و ما نیز باید برای رسیدگی به موانع گسترده تر مردم زمانی که آنها را از درمان است. اما ما قویا بر این باورند افرادی که می خواهید دسترسی به درمان باید آن را دریافت نمی کند چرا که "مواد مخدر بد هستند" بلکه به دلیل مسکونی درمان می تواند یکی از راه های کمک به مردم منجر به غنی تر و معنی دار تر زندگی می کند و این باید در دسترس همه بدون در نظر گرفتن به معنای مالی است.

درمان برای همه

نه دسترسی به مواد مخدر درمان اعتیاد یک اولویت برای شهرستان و استان تقویت موضعی رنج می برند و خیانت ما انتظارات پایین برای مردم فقیر. در پی گسترده سیاست تغییر به تصویب رسید پس از COVID-19 pandemic, بسیاری از ما در کانادا و جاهای دیگر هستند و دیگر مایل به قرار داده تا با این ادعا که برخی از خدمات اجتماعی هستند "خیلی گران" و یا ساختاری که تغییر نمی افتد. اگر آن را به تصویب می آید که نیروی پلیس در این شهر و جاهای دیگر است که بخشی از defunded چگونه در مورد ما قرار داده و کسانی که پس انداز نسبت به ایجاد بیشتر عمومی درمان مراکز و ارائه یارانه به تعداد بیشتری از مردم قادر به حضور در مراکز خصوصی? همراه با جرم زدایی دوم ستون پشتیبانی می کند همه ما است.

Daniel Jordan است مدیر توسعه استراتژیک برای Sunshine Coast مرکز بهداشت; جود واکر استادیار گروه آموزشی مطالعات در دانشگاه B. C.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن