Kendra Milne و لورا جانستون: بازداشت جوانان برای مشکل سوءمصرف مواد. لایحه جدید 22 بیشتر از همان

محتوای مقالهدر ژوئن 23, B. C. دولت مطرح لایحه 22 — سلامت روانی متمم قانون — که پیشنهاد جدید قدرت برای تجهیزات

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399

محتوای مقاله

در ژوئن 23, B. C. دولت مطرح لایحه 22 — سلامت روانی متمم قانون — که پیشنهاد جدید قدرت برای تجهیزات پزشکی به بازداشت جوانان به مدت هفت روز پس از مصرف بیش از حد برای مشکل سوءمصرف مواد.

در صورت تصویب این امر ایجاد فرم دیگری از اجباری مراقبت های بهداشتی در استان است که در حال حاضر شناخته شده برای overreliance در غیر ارادی بهداشت و درمان-مراقبت از مکانیسم.

در حالی که لایحه 22 با استفاده از برخی از اصطلاحات جدید — "ثبات مراقبت" — بازداشت جوانان با استفاده از مواد نیست یک ایده جدید است. امن-مراقبت از قانون شده است در محل برای سال ها در سایر حوزه های قضایی مختلف و امن-مراقبت از صورت حساب شده مطرح بارها و بارها در B. C. — چهار بار از سال 2000. صورتحساب آن بودند ملاقات با گسترده اپوزیسیون از جوامع مختلف که تا به حال نشده با مشورت و در نهایت آنها هرگز به تصویب رسید.

سرکوبگر مراقبت های بهداشتی می تواند تداوم استعمار سیاست های دولت و تقویت نابرابری — شواهد نشان می دهد امن مراقبت های نامتناسب با استفاده بومی جوانان و دختران و زنان جوان است. آزادی های مدنی انجمن های نقطه به نقطه شديد تخلفات در حقوق اساسی. ماده-استفاده از گروه اشاره دارد که هیچ شواهدی از حوزه های قضایی که در آن تلاش کرده اند که عباس ماده-استفاده از درمان با این نسخهها کار بهتر از درمان داوطلبانه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن