آندره لئون Talley تصحیح رکورد

"من زندگی می کنند در یک نسبتا بزرگ مقیاس زیرا این راهی است که مد این است که" آندره لئون Talley نوشت: در سال 20

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

"من زندگی می کنند در یک نسبتا بزرگ مقیاس زیرا این راهی است که مد این است که" آندره لئون Talley نوشت: در سال 2003 خاطرات A. L. T. "ماهیت خود را بزرگتر از زندگی است. آن را بی ثبات آن را زرق و برق دار و آن را افسانه."

هر چند پاشیده با gossipy خیلی چیزهای (بتی Catroux عینک پسران' T-پیراهن زیر او YSL couture! Halston خدمت مهمانان شام سیب زمینی پخته و انبوهی از کوکائین!), A. L. T. کمتر از یک کتاب در مورد مد از یک داستان از یک حساسیت و چگونه آن را جعلی بود. این یک داستان از یک مرد سیاه و سفید از جنوب improbably افزایش به بالای این سیستم از مد و نشر—تقاطع پول, تاثیر, وزرق برق و قدرت. این داستان queerness متعال به طعم: یک احترام برای زنان سرکش لوکس اشیاء نفسانی (اما هرگز جنسی) لذت. این داستان زرق و برق دار و افسانه. در حال حاضر 17 سال در Talley است در نهایت به بی ثبات, جدید خاطرات نوعی پارچه ابریشمی ترانشه.

نوعی پارچه ابریشمی ترانشه: خاطرات توسط آندره لئون TalleyBallantine Books, 304,,, صفحات, $28.00

بله, آن را بیشتر از همان—فوق العاده Talley تکرار حکایات در مورد Catroux و تی شرت و Halston و کوکائین است. اما برتری متفاوت است Talley بیشتر تبعید از خودی. این است که حساب خود را از تکفیر از دایره درونی خود را از سال های بسیاری از طراح Karl Lagerfeld, قبل از Lagerfeld درگذشت در سال 2019. این یک حساب با رواج دیرین خود را در جای بلند قرار دادن که در آن او در حال حاضر بازنشسته حضور. این داستان عبرت انگیز مردی که تاثیر کاهش در نسبت معکوس به خود دور برای یک گناه کبیره در beau monde که مدیریت به هر دو لذت بردن و زاهدانه.

اگر شما می دانید او را تنها به عنوان اردوگاه loudmouth در سرگرمی امشب احساساتی بیش از starlets راه رفتن روی فرش قرمز وجود دارد برخی از مفید در زمینه اینجا. Talley مطرح شد بزرگ-مادر بزرگ و مادر بزرگ که آب پز و لباسشویی و اتو ورق. این واقعیت ممکن است روشن او خویشاوندی با خانم Vreeland (هرگز دیانا!), افسانه ای سردبیر رواج است که در زمان Talley به عنوان یک شاگرد با گنجه پر از Porthault منسوجات. Talley آیا کارشناسی ارشد خود را در قهوه ای—پایان نامه خود را: "در شمال آفریقا و ارقام در قرن نوزدهم فرانسوی نقاشی و نثر"—و همکلاسی پدر میانجیگری یک مقدمه به Vreeland که رفته بود به موزه متروپولیتن پس از S. I. Newhouse اخراج او از رواج است. Talley مشغول به کار در کنار او در صحنه موسسه پرداخت نشده "داوطلب" و سپس Vreeland فرستاده او را به اندی وارهول که استخدام Talley در مصاحبه.

که مجله اختصاص داده Talley به مشخصات Lagerfeld. "ما صحبت در مورد قرن هجدهم: سبک, فرهنگ, فرش, مردم, زنان, لباس, راه, فرانسوی, سرگرم, تنظیم, جدول," او می نویسد. شما فرض وجود اغراق در Talley اتفاق عجیب اما آن را دشوار است به تصور این دو پیوند بیش, فرانسوی, تابلو فرش. جلسه به پایان می رسد با طراح اشاره این روزنامه نگار به اتاق خواب خود را نه برای واگذاری اما به او برخی از قرار دادی دست من فراز از Hilditch & کلیدی: "حریر کرپ است de chine پیراهن کلی سبز و گل صد تومانی صورتی هر کدام با یک تطبیق شال."

Talley فارغ التحصیل شد و به یک فرفره در women's Wear Daily, کار برای افسانه ای جان Fairchild. ("یک نوع خدا" Talley می نویسد. "او می تواند از بین بردن یک طراح با امتناع از آنها را پوشش میدهد.") Fairchild هل Talley را ببینید:

از او یاد گرفتم که چگونه در آغوش آنچه که در اطراف من در 360 درجه است. چه چیزی باعث می شود یک لباس زیبا? Hems, درز, راه, آن را با هم قرار داده. این دلخوری و عصبانیت. چگونه دخترانه? چگونه پاپیون? چه ترکیب رنگ چه ترکیبی از پارچه? وجود دارد Mounia بر روی باند فرودگاه در چیست ؟ آنچه که ایو را الهام ؟ چه موسیقی پشت او ؟ و چه لوستر پشت او ؟ و رز وجود دارد چرا آنها وجود دارد ؟ چرا او که پوشیدن کفش? و چه رژ لب ؟ آنچه در جریان است در ذهن طراح ؟

آگاه و outré, Talley رونق جذاب این صنعت اشراف مانند Oscar de la Renta و آن arrivistes مانند Halston (بدون مو, کیرخوری, از استان را همیشه به خوبی انجام می شود در نیویورک; نگاهی وارهول):

من glided از طریق این جهان را با احتیاط شدید و معمول من زره پوش: من گزینه های مد. ناف کابل زانو و زیبا کفش. یا برادران بروکس پنی کفش راحتی. Neckties من Karl Lagerfeld castoffs و Turnbull & Asser پیراهن. من هرگز صرف یک سکه با مواد مخدر. من پول صرف شده در لوکس.

او پیشنهاد شد و اعزام به پاریس که در آن Lagerfeld در زمان especial علاقه او است. "مردم فکر می کردم Karl Lagerfeld را عاشق" Talley می گوید. "من نمی شد. نه بود من تا کنون. نه بود من دیانا Vreeland را به عنوان برخی از مردم ، gossiped. وجود دارد همیشه فکر می کردم که من به عنوان یک مرد سیاه و سفید, آن را تنها می تواند من تناسلی است که مردم پاسخ دهند." جای تعجب نیست که او مورد نیاز است که مد زره: "من وابسته sartorial جسارت به استتار من داخل گرداب درد ناامنی و شک.... من می خواستم هرگز به مانند هر کس دیگری."

پاریس پر زرق و برق اما بی رحمانه است. یک WWD exec متهم Talley از خواب با هر طراح در صحنه است. "من فقط یک بزرگ سیاه و سفید باک فرستاده شده برای برآوردن نیازهای جنسی از طراحان آنها مرد یا زن—من تا به حال هیچ استعداد هیچ نقطه نظر و یا آگاهی از مد." یک دوست گفت: Talley که دیگر از مد habitué شده بود با اشاره به او را به عنوان "ملکه کنگ است." "این بدترین نوع درد" Talley می نویسد. Lagerfeld خریداری Talley یک بلیط بازگشت به نیویورک.

این حکایات به من رمیدن به خاطر سپردن هیلتون Als 1994 نیویورکر مشخصات Talley یک متن من pored به عنوان یک مستور و نوجوانان (مانند teenage Talley خواندن رواج در کتابخانه!). این قطعه به پایان می رسد در یک ناهار Talley سازمان در پاریس دوخته مهمانان همه پوشش برای یک گروه عکس. Loulou de la Falaise—طولانی یک طراح و الهه شعر و موسیقی در Yves Saint Laurent—شکایت "من ایستاده وجود دارد تنها در صورتی آندره تلاش می کند به نگاه مانند یک کاکاسیاه شیک پوش است."


بازگشت stateside Talley مصاحبه با فضل Mirabella (Vreeland جانشین در رواج, خودش موفق شد توسط Anna Wintour, 1988). Talley ادعا Mirabella گفت: "من به یاد داشته باشید شما ... نشستن در ردیف جلو در Claude Montana دیوانه وار کف این مجموعه بر روی باند فرودگاه. و سپس من تو را دیدم شما در تیری, کف زدن با صدای بلند. این است که چرا؟" چگونه می تواند patrician فضل Mirabella, قهرمان, از, Donna Karan را commonsense شیک درک تحریکات از مونتانا و Mugler? سوال خود را شامل یک تحقیر برای Talley را سرزندگی یا واقعا خود را queerness و سیاهی.

در واقع مد است که شاید تنها خود را بیان کرد. "جنسیت گیج و سر در گم من" Talley می نویسد. "در احترام جنوبی, سیاه, خانواده, آن را به سادگی مورد بحث نیست. صمیمیت فیزیکی از هر نوع بود به حداقل نگه داشته شود." او می نویسد از او سوء استفاده جنسی در دست یک همسایه و سپس جانشینی از پسران محلی. آن را وحشتناک و انشعابات روشن به خواننده حتی اگر آنها تا حد زیادی بررسی نشده (در صفحه به هر حال) توسط نویسنده. "عشق بوده در زندگی من در هر درجه" او به ما می گوید. "من تا به حال بسیاری از عاطفی بالا و قطعی پایین وقتی که می آید به عشق و عاشقانه و در عین حال من تنها هستم."

نوعی پارچه ابریشمی ترانشه شده است بسیار مورد صحبت برای وعده غذا. وجود دارد که. آن را به سختی روشن (Karl Lagerfeld شد یک مهره; Anna Wintour, گل نشسته است) هر چند جزئیات خوشمزه هستند. افشای آنچه Talley است به از بین بردن یکی از لذت از خاطرات اما این کتاب است که کمتر جالب است که شایعات از آن است که به عنوان یک اصلاح رکورد این مرد اصرار بر تعریف میراث او.

او می خواهد به او می گویند حتی اگر که بی ادب. "رواج یک فرهنگ رفتار یک فرهنگ رفتار. این همه ناگفته و در عین حال آن را شفاف. گل فرستاده شد و با تشکر از شما یادداشت شد نوشته" Talley می نویسد. این یک تخلف است که فرهنگ رفتار برای او به همه اما مهم اعلام زندگی خود یک دستاورد از سیاهی. او حق است. این مرد که از دوستان او را به نام یک "سیاه پوست شیک پوش است." آنچه باید مخالفان خود را گفت ؟

Talley می داند که جهان تغییر کرده است (تصور کنید لطف Coddington پرواز مربی!) اما نمی تواند کاملا درک خیانت. او فرض Wintour را انتخاب کنید وفاداری به او را بیش از صفحه نمایش. به اعتقاد او Lagerfeld را سخاوتمندانه و Wintour, وفاداری او را ثروتمند و قدرتمند نیز هست. Talley دیوانه کننده است اما او قلب خود را می شکند. نویسنده صوتی است و مانند بدن خود و شخصیت: سرکش. من نگه داشته فرسایش: André, دختر, آنچه شما فکر? همین حالا تصور کنید که این کتاب پل سوخته: شما می دانید که اگر Wintour beckoned, Talley می شود به او.

Talley در حال حاضر 70 می نویسد مشتاقانه چگونه پس از اخراج او از Condé Nast دیانا Vreeland را بگیرید و یاد دهید پس از نگاه او. من امیدوارم که یکی از این خراب میلیونرهای او خود را صرف حرفه trumpeting را نفع بازگشت و به Talley مراقبت. به عنوان هیلتون Als اشاره Talley بود تنها یک برای مدت طولانی در Talley کلمات "تنها مرد سیاه و سفید در میان دریای سفید تیتان سبک است." انگلیسی رواج است که در حال حاضر اجرا شده توسط یک مرد سیاه و سفید, ادوارد lonely planet. یکی دیگر از سیاه ویرژیل Abloh, طرح, مردان مجموعه, Louis Vuitton, در حالی که LVMH رفته و به کسب و کار با ریحانا. Talley نیست فقط یکی دیگر میوه از سال خود را در ترانشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن