هنر تئاتر باشگاه شرکت راه اندازی تابستان جمع آوری کمک های سری با خواندن مادر کلمه را با فاصله!

محتوای مقالهفاصله!وقتی که: ژوئن 27, 28ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.هنر تئاتر باشگ

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله

فاصله!

وقتی که: ژوئن 27, 28

که در آن: Goldcorp مرحله در BMO تئاتر مرکز

بلیط: 175 دلار در artsclub.com

هنر تئاتر باشگاه شرکت بازگشایی آن Goldcorp مرحله برای تابستان جمع آوری کمک های سری. این سری باز می شود با یک live خواندن از فاصله!, یک کار از آمار تیم پشت مادر کلمه جمعی شامل جیل Daum رابین Nichol باربارا پولارد و دبورا ویلیامز.

یکی از محبوب ترین آثار تا کنون آمار کانادا, مرحله مامان و کلمه بود و آن Arts Club اولین بار در سال 1995. نشان می دهد پس از سفر به ده ها کشور و به بیش از دو میلیون نفر از طرفداران. در حال حاضر این تیم به نمایش گذاشتن آن هوشمند مسخره و نمی تواند همه ما استفاده از برخی از سرگرم کننده با نام تجاری از تئاتر.

مدیر هنری Ashlie کورکوران به نظر می رسد به جلو به ارائه این رویداد که به دنبال خواهد داشت B. C. وزارت بهداشت دستورالعمل از مخاطبان محدود به 50 نفر به هیچ وقفه و طبقه بندی در ورود بار به محدود کردن ترافیک رسوب در لابی.

"ما از دست ما هنر باشگاه خانواده های اهدا کنندگان و مشتریان و هنرمندان بیشتر با هر هفته که می گذرد گفت:" کورکوران. "ما در حال غرق میزان حمایت از ما دریافت کرده اید پس به طور موقت بسته ما سالن در 17 مارس و نمی توانید صبر کنید به استقبال مخاطبان به ما Goldcorp مرحله یک بار دیگر."

تمام درآمد حاصل از زنده خواندن به سمت بازگشت به تولیدات تئاتر به هنر باشگاه مراحل و همچنین جوانان و آموزش طرح های. اطلاعات بیشتر در آینده رویدادهای مالی اعلام خواهد شد در ماه های آینده.

sderdeyn@postmedia.com

twitter.com/stuartderdeyn



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب