آشنایی با استخر بادی ارزان قیمت و ویژگیهای آن

ساعت کاری هاپ ان و هاپ آف کیش از 9 صبح تا 22 شب می باشد. تفریحات کیش در کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساعت کاری هاپ ان و هاپ آف کیش از 9 صبح تا 22 شب می باشد. تفریحات کیش در کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که گردشگران می توانند تفریحات کیش با تخفیف ویژه را از کیشلندیار تهیه کنند. استخرهای کودکان برعکس استخرهای بزرگسالان از عمق کمتری برخوردارند و کودکان میتوانند از شنا کردن در این استخرها که از تفریحات سالم و مقرونبهصرفه در روزهای گرم تابستان است، لذت ببرند. شهربازی که با امنیت کامل اجازه میدهد کودکانتان از امکانات و وسایل بازی مانند ماشینسواری، سرسره بادی، بازی با شن، لگوبازی، تاب، خانه سازی و استخر توپ و از اینجور بازیهای سرگرمکننده لذت ببرند. به زبان ساده، استخرهای بادی، استخرهای روی زمین و موقتی هستند که در هر فضایی قابل راهاندازیاند و در صورت نیاز میتوان آنها را جابجا کرد. از طرحهای مختلف آن میتوان به شکلهای دایره، ششضلعی و مستطیل اشاره کرد که در سایزهای مختلف در هر فضایی قابل نصب و راهاندازی هستند. در همین خصوص نیز در ابتدا باید توجه داشته باشید که این محصول را از هر گونه جسم نوک تیز و وسایلی که امکان آسیب زدن به این محصول را دارند دور نگه دارید.

برخی از محصولات دارای پمپ بادی دو کاره هستند که علاوه بر باد کردن استخر به خالی کردن باد استخر نیز کمک مینماید. استخر بادی بزرگسال دارای ابعاد و اندازههای بزرگ باشد؛ همچنین از ارتفاع بلندتری نیز برخوردارند و در شکلهای مستطیل، مربع، دایره و ششضلعی تولید و به بازار عرضه میشوند. هم چنین ارتفاع این محصول نیز تنها 25 سانتی متر خواهد بود. مرتفعترین چشمهٔ فورانی یا آبفشان جهان، ایستم بوت در پارک محلی یلواستون است که آب را تا ارتفاع ۱۱۵ متری به هوا پرتاب میکند. شهربازی سرپوشیده هورا پارک یکی دیگر از شهربازی های بندر عباس است. بهتر است بگویم خندوانه از شهربازی های بندر عباس برای بچههای خیلی کوچک است (هم به خاطر امکاناتش و هم به خاطر فضای کوچکش). در ابتدای تولید، این استخرها تنها در ابعاد کوچک و برای استفاده کودکان طراحی میشدند ولی به دلیل تقاضای بالا، در انواع مدلها و اندازهها تولید میشوند. در این رابطه فروشگاه اینتکس ایران توانسته تا با تنوع بسیار زیاد استخرهای بادی در ابعاد و شکل و شمایل های گوناگون ، محصولاتی را ارائه کند که مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند.

فروشگاه سعید اینتکس این استخر زیبا و ساده را با قیمت بسیار ارزان همراه با کارت گارانتی معتبر روانه بازار کرده است که در سراسر کشور می توانید این استخر را سفارش داده و خرید آن را از طریق فروشگاه محصولات بادی در کرج به ثبت برسانید. این ابعاد نشان دهنده این مسئله است که این کالا مناسب برای کودکان زیر 6 سال است. این استخرها جایگزین استخرهای فایبرگلاس، بتنی و سیمانی هستند که نسبت به آنها قیمت مناسب و کمتری دارند. در پمپهای گریز از مرکز دبی و هد نسبت به هم رابطه معکوس دارند و با افزایش دبی هد پمپ کم میشود. این استخر عمق و اندازه کمتری نسبت به استخرهای عادی دارد. این محصول عمق و ابعاد یا قطر بیشتری دارد و طوری طراحی شده که بتواند وزن و فشار وارد شده را تحمل کند. هم چنین شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن به کودک خود بیاموزید که به هیچ عنوان به بدنه اصلی این محصول فشار وارد نکرده و به این استخر ضربه نزند. بدنه استخر بزرگسالان اصولاً باید مقاومتر از استخر کودکان باشد، به همین دلیل از جنس پیویسی دولایه ساخته شده است، تا در برابر فشار وارده مقاومت مناسب را داشته باشند.

این محصول یک وسیلهی بسیار مناسب برای آبتنی کردن است که میتوانید در زمستان نیز یک استخر کاملاً عالی داشته باشید. از نظر وزن نیز این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل آن نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود. انواع استخر بادی اینتکس اصل و اورجینال، زیر قیمت بازار در این مجموعه به فروش میرسند؛ بنابراین با بهترین قیمت استخر بادی در این فروشگاه روبهرو خواهید بود. استخر بادی بزرگسال اینتکس برای استفاده سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و امکانی ایجاد شده تا بتوانید از استخر خود در زمان سفر و یا در حیاط و ویلا و باغ نیز بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کنید. هم چنین هیچ گونه طرح و نقش خاصی نیز بر روی بدنه اصلی این استخر بادی اینتکس دیده نمی شود. این استخر بهعنوان استخر قابل حمل نیز شناخته میشود. استفادهها از این وسیله بیشتر در گردشگری، پیشآهنگی و سفرها برای شکار است، علاوه بر آن در استخر توسط بزرگسالان و کودکان به عنوان یک وسیلهٔ تفریحی استفاده میشود. استخرهای بادی عمیق از محبوب ترین استخرها در میان بزرگسالان میباشند که در بعضی کمپانیها با تعداد محدودی تولید میشوند. This a rt᠎icle w as w ri᠎tten  by G᠎SA Content  Gen​erator᠎ Dem᠎oversi​on .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن