B. C. دولت عدم ثبت نام آبهای زیرزمینی کاربران می گویند منتقدان

محتوای مقالهویکتوریا — تنها 20 درصد از مردم در قبل از میلاد که استفاده از چاه ها آب خود را به زحمت ثبت نام تحت

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — تنها 20 درصد از مردم در قبل از میلاد که استفاده از چاه ها آب خود را به زحمت ثبت نام تحت استان جدید اجباری آبهای زیرزمینی قانون است.

کم ثبت نام که می آید چهار و نیم سال پس از میلاد در گذشت برجسته اصلاحات در آب پایداری تضعیف این استان تلاش برای پیگیری و اولویت بندی که نقاشی از سفره های آب زیرزمینی و منابع آب زیرزمینی در سراسر استان گفت: سبز MLA سونیا Furstenau.

"از آنجا که ما در یک زمان تغییر آب و هوا و پتانسیل واقعی اثرات به ما منابع آب, آیا آن را به خشکی است که در یک خطر بسیار جدی ما می خواهند بدانند که چه مقدار آب است که استفاده می شود" گفت: Furstenau.

"ما می خواهیم به یک ایده از ظرفیت آب در نقاط مختلف استان به طوری که ... اگر ما در یک بحران واقعی و دولت برای تصمیم گیری در نوع سلسله مراتب حفاظت شما نیاز به پیاده سازی برای استفاده از آب است."

هر شخص یا شرکت با یک خوبی که تساوی آب های زیرزمینی برای عدم استفاده داخلی (از جمله کشاورزی و صنعتی و تجاری و سازمانی استفاده) باید با ثبت نام استان و پرداخت اسمی سالانه هزینه با توجه به مصوبات در سال 2015 توسط دولت لیبرال قبلی بود که به طور گسترده ای مورد ستایش گروه های زیست محیطی. تنها استثنا این است که برای افرادی که به خوبی به شدت شخصی برای استفاده خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب