B. C. پرستاران شاغل در مراقبت حاد گزارش سطح بالایی از استرس و خشونت: مطالعه

محتوای مقالهپرستاران شاغل در مراقبت حاد مراقبت دراز مدت و جامعه-مراقبت از تنظیمات گزارش سطح بالای ذهنی آسیب و

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله

پرستاران شاغل در مراقبت حاد مراقبت دراز مدت و جامعه-مراقبت از تنظیمات گزارش سطح بالای ذهنی آسیب و خشونت در محيط کار با توجه به دانشگاه B. C. مطالعه برای B. C. پرستاران اتحادیه (BCNU).

این مطالعه که به بررسی 4,462 B. C. پرستاران در بر داشت که در دراز مدت مراقبت از 85 درصد گزارش قرار گرفتن در معرض حمله فیزیکی و 54 درصد گزارش شده سطوح بالای فرسودگی شغلی.

در حاد مراقبت از 57 درصد از پرستاران گزارش سطح بالایی از فرسودگی در حالی که نصف شد بالاتر از نقطه برش برای اختلال استرس پس از سانحه.

سی و یک درصد گزارش متوسط یا شدید افسردگی با توجه به انتشار اخبار از BCNU.

BCNU جمهور کریستین Sorensen می گوید: داده های برجسته نیاز جدی برای پرستاران برای پشتیبانی بهتر در محل کار خود را در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری با توجه به سابقه استرس و تاثیر COVID-19 همه گیر است که با داشتن در پرستاران.

"قبل از COVID-19 ما می بینیم وجود دارد یک نیاز مبرم برای سرمایه گذاری در روان-بهداشت برای حمایت از پرستاران که در حال اختصاص داده شده به ارائه مراقبت" گفت: سورنسن در بیانیه ای در روز شنبه. "پرستاران حرفه ای و متعهد به بیماران خود را, اما این تحقیقات نشان می دهد آنها شده اند در سکوت رنج می برند بیش از حد طولانی است."

این اتحادیه همچنین سفارش مطالعه دیگری بر روی سلامت روانی و ایمنی است که به دنبال در سلامت روان پرستاران قبل و بعد از همه گیر.

این اتحادیه می گوید: نتیجه گیری می تواند کمک به اطلاع رسانی در مورد نیاز به صورت همه گیر برنامه ریزی توسط دولت و سلامت کارفرمایان است که ترکیب بهداشت روانی پرستاران در حال حاضر و برای آینده است.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن