B. C. مکث مصرف بیش از حد بحث برانگیز لایحه مؤثر جوانان اما گروه می گویند آن را رها

محتوای مقاله در ادامه"این یک مسئله چالش برانگیز و وجود تنوع گسترده ای از نظر در آن بسیار به شدت برگزار می شود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این یک مسئله چالش برانگیز و وجود تنوع گسترده ای از نظر در آن بسیار به شدت برگزار می شود نمایش" دارسی گفت.

برتر جان هرگن پیشنهاد او این است که در حمایت از این قانون پیشنهادی گفت که او را از صحبت با پدر و مادر که کودکان درگذشت پس از خروج از بیمارستان و مفاد این قانون پیشنهادی ممکن است با توجه به آنها یک فرصت برای بازیابی.

"من اعتقاد دارم که آن را به راه راست رفتن و ما اصلا حمایت قوه مقننه در این زمان بنابراین ما در حال رفتن به گرفتن یک مکث گفت:" با توجه به "مقاومت مواجه" و حزب دموکراتیک ملی "مخاطره آمیز اقلیت وضعیت است."

Hawkfeather پترسون, سخنگوی میلاد/Yukon انجمن جنگ مواد مخدر بازماندگان گفت که او نشسته در دو دولت-ریاست کمیته های مربوط به استفاده از مواد مخدر و شوکه شده بود که او و دیگران نیست مشاوره قبل از اصلاحات قانونی پیشنهاد شدند.

"این که آیا این لایحه متوقف شده است یا نه دولت ما واقعا با صدای بلند اعلام کرد که ماده-استفاده از جوانان شایسته نیست همان حقوق و حمایت به دیگران" پترسون گفت کسانی که در حال حاضر در معرض خطر مرگ ناشی از مصرف بیش از حد صورت به اندازه کافی ننگ.

بریتیش کلمبیا اعلام کرد اضطراری برای بهداشت عمومی در مارس 2016 به عنوان مصرف بیش از حد شروع به افزایش. از آن زمان به بعد بیش از 5000 نفر کشته شده اند.

مصرف کنندگان مواد مخدر در بریتیش کلمبیا شدند تلاش برای باز کردن آمریکای شمالی برای اولین بار تحت نظارت محل تزریق در سال 2003 پس از سال ها از دادگاه به چالش با دولت فدرال است.

Insite در ابتدا باز به طور غیر قانونی به عنوان یک زندگی-صرفه جویی در اندازه گیری که بعدها تکرار در سراسر کشور برای مردم است که می تواند با استفاده از تزریق مواد مخدر تحت نظارت های پزشکی.

Amiel سخنگوی ونکوور شبکه از مصرف کنندگان مواد مخدر گفت: نافرمانی مدنی ممکن است یک راه برای مقابله با این استان را "عقب" سیاست مواد مخدر اگر این لایحه کشیده است.

Mullins سابق هروئین گفت: او بیش از حد در میان مردم و گروه ها از جمله مادران جلوگیری از آسیبی که به تازگی ترک کمیته که B. C. دولت صندلی.

"تا زمانی که آنها این حق ما قصد داریم برای دیدن بیشتر مردم می میرند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب