B. C. خلبانان به پرواز در سراسر سرزمین اصلی پایین تر در افتخار Snowbirds عضو کشته در تصادف

محتوای مقاله در ادامهکیسی پیوست نیروهای کانادایی در سال 2014 شد و بر اساس ترنتون, Ont., پس از کار در رادیو به

توسط MASTERNEWSS در 29 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

کیسی پیوست نیروهای کانادایی در سال 2014 شد و بر اساس ترنتون, Ont., پس از کار در رادیو به عنوان یک خبرنگار لنگر و تولید در زادگاه او از هالیفاکس و Belleville, Ont., به گفته او Royal Canadian Air Force زیستی. او صرف بیشتر از سال 2018 با CF-18 نسخه ی نمایشی, تیم, سفر در سراسر شمال امریکا و انگلستان با استقرار 60 جت. او پیوست Snowbirds در نوامبر سال 2018 است.

اخبار روز سه شنبه تصادف باعث غلیان احساسات پشتیبانی در ساسکاچوان که در آن تیم باعث می شود آن خانه است. اسکادران ترک پایگاه خود در 15 بال Moose Jaw روز پنج شنبه به عنوان آنها همچنان به عملیات الهام تور. Moose Jaw شهردار فریزر Tolmie گفت: اسکادران است "بخشی" از جامعه خود و بیان "خود را عمیق ترین تسلیت به کیسی خانواده و Snowbird تیم است."

"ما آرزوی بهبودی سریع برای کاپیتان MacDougall و افکار ما و نماز باقی می ماند با نیروی هوایی سلطنتی کانادا و 15 بال Moose Jaw خانواده در طول این زمان" Tolmie گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه.

"ساسکاچوان ارائه می دهد ما عمیق ترین تسلیت به @CFSnowbirds و به خانواده و دوستان از Snowbirds عضو تیم که غم انگیز خود را از دست داده و زندگی امروز" ساسکاچوان برتر اسکات وزارت معارف ارسال شده در توییتر یکشنبه.

–با فایل های از Zak Vescera

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن