پشت مشاوره متضاد در Coronavirus ایمنی

تکامل آهسته بهداشت عمومی مشاوره بهت زده برخی از محققان. لیزا Brosseau یک کارشناس حفاظت تنفسی و بیماری های عفون

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

تکامل آهسته بهداشت عمومی مشاوره بهت زده برخی از محققان. لیزا Brosseau یک کارشناس حفاظت تنفسی و بیماری های عفونی نوشت: در ماه مارس که ویروس ذرات هوابرد بودند به احتمال زیاد مهم اما نادیده گرفته شده از جنبه های این بیماری همه گیر. "متناقض و متضاد" مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی صدمه دیده است می تواند توانایی های عمومی برای پاسخ به این ویروس, او گفت:. در ماه ژوئن لیدیا Morawska و مشخصات کائو محققان بر کیفیت هوا و فیزیک نوشت: در محیط بین المللی است که "جهان باید این واقعیت را بپذیریم" هوابرد انتقال coronavirus. آنها گفتند که اجازه می دهد مقامات به اجرای اقدامات لازم برای کاهش سرعت گسترش ویروس.

Linsey Marr استاد مهندسی عمران و محیط زیست در ویرجینیا مشخص اوایل CDC میرسد اذعان هوابرد گسترش به عنوان یک مورد از اولویت های متناقض: "آنها عمدتا با انگیزه صرفه جویی در منابع از ماسک و ماسک های جراحی برای کارکنان بهداشتی درمانی به دلیل کمبود." و بیماری های موجود در هوا تمایل به بالاتر وحشت بالقوه است. "من نه در بهداشت عمومی میدان, اما من می توانید ببینید که چگونه آنها در حال راه رفتن در یک خط خوب بین مردم قانع کننده به اقدامات مناسب از طریق فاصله گرفتن و پوشیدن ماسک بلکه باعث وحشت به دلیل هراس می تواند حتی بدتر است."

حتی در این مرحله در توسعه علمی اجماع کارشناسان بهداشت عمومی شده اند و تمایلی به صحبت در مورد برنامه گسترش یافته است. "این یک ویروس است که در درجه اول گسترش از طریق قطرات تنفسی و ترشحات—که سرفه که عطسه" ساسکیا Popescu بیمارستان اپیدمیولوژی و عفونت preventionist به من گفت. در حالی که فریاد یا آواز خواندن به عنوان در مورد, گروه کر, همچنین می توانید با قرار دادن بیشتر قطرات او گفت: ذرات معلق در هوا هستند در درجه اول ایجاد شده در تنظیمات پزشکی مانند زمانی که یک بیمار انتوبه. وجود دارد برخی از بیماری هایی مانند سرخک و سل هستند که در درجه اول گسترش از طریق ابر ویروسی ذرات Popescu گفت: اما به نظر نمی رسد راه اصلی این coronavirus گسترش است.

پژوهش نامه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یافت که SARS-CoV-2 می تواند دوام بیاورد در هوا تا سه ساعت اما که آزمايش های انجام شده توسط مصنوعی aerosolizing ویروس Popescu اشاره کرد—و نه با آزمایش نمونه هوا در بیماران اتاق, برای مثال. پرسش بزرگ که باقی می ماند برای دانشمندان چگونه زنده به طور طبیعی منتشر ویروس ذرات هستند و چگونه بسیاری از ذرات ویروسی در آئروسل ابر خواهد بود عفونی. به عبارت دیگر: آنها می توانند شما را بیمار, و اگر چنین است, چگونه یک دوز آن را ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن