بودجه خرید اینترنتی از ویروس ضربه پنسیلوانیا فیلادلفیا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 اردیبهشت 1399

8 دقیقه پیش

اقتصادی صدمه دیده از اقدامات شامل coronavirus گشوده بیشتر جمعه به عنوان ایالتی پنسیلوانیا دولت مالیات مجموعه سقوط در ماه آوریل و در فیلادلفیا شهردار جیم کنی پیشنهاد افزایش مالیات و اخراج.

بخش درآمد دولت گزارش جمع آوری $2.2 میلیارد دلار در مارس نیمی از آنچه در آن بود در اصل انتظار می رود در یکی از بزرگترین درآمد ماه قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس رسید.

این گروه تخمین زده است که حدود 1.7 میلیارد دلار از $2.2 میلیارد کسری در مارس می توان به حرکت مالیاتی-تشکیل پرونده ضرب الاجل ژوئیه و یا بعد.

بیشتر از آن فاصله حدود 400 میلیون دلار از حدود 500 میلیون دلار تفاوت — نتیجه دور بودن نسبت داده شده توسط گروه تحلیلگران به کسب و کار خاموش شدن ناگهانی برای مبارزه با گسترش ویروس.

هنوز هم زیان از خاموش شدن ناگهانی می تواند انتظار می رود به گسترش در مارس و فراتر از آن, درآمد, منشی, Dan هاسل گفت.

"این به هیچ وجه بیش از حتی هنگامی که ما رسیدن به نقطه ای که در آن کسب و کار در حال تمام بازگشایی در هفته آینده, هنوز هم وجود دارد بسیاری از آسیب های اقتصادی که انجام شده است و آن را برخی از زمان برای آن دسته از جلوه های روشن" هاسل گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ هشدار داده است که دفتر او طرح ریزی یک کسری بودجه تا 5 میلیارد دلار برای 2019-20 سال مالی پایان ژوئن 30, اگر چه شاید 2 میلیارد دلار است که نشان خواهد داد تا در ماه های ژوئیه و اوت به دلیل تغییر مالیاتی-تشکیل پرونده مهلت.

از آنجا که تاخیر قانونگذاران با توجه به عبور موقت حفره یا سوراخ بودجه در دو ماه آینده و سپس ارزیابی مجدد دولت وضعیت مالی پس از نوامبر. 3 انتخابات و یا حتی بعد از آن.

در ضمن گرگ دولت را پایین نگه داشته در استخدام, به دنبال امتیازات فروشنده در قرارداد و منجمد نزدیک به 1 میلیارد دلار در مجاز مخارج از جمله پول نقد به معنای هنر, کمک های مالی, مهارت های برنامه های آموزشی, خرید عمده زیست محیطی و پروژه های بهبود.

گرگ گفت: "شمارش میلیاردها فدرال کمک برای کمک به پر کردن دیگر شکاف. دولت حدود 4 میلیارد دلار در coronavirus مربوط به کمک آن می توانید استفاده کنید برای پوشش هزینه های مرتبط با این بیماری همه گیر اگر چه استان ها که از دست رفته مردم آستانه به دریافت فدرال کمک خواسته اند برای به اشتراک گذاری.

گرگ در ماه فوریه پیشنهاد $36 میلیارد بودجه برای سال مالی جدید اگر چه آمار درآمد از خاموش شدن ناگهانی می تواند نیروی قابل توجهی کاهش. از جمله نزدیک به 600 میلیون دلار در مکمل های نقدی برای سال مالی جاری گرگ خواسته برای یکی دیگر از $2.6 میلیارد دلار در هزینه های جدید و یا 7.6 درصد بیشتر است.

در فیلادلفیا کشور ششم-پرجمعیت ترین شهر کنی گفت: این بیماری همه گیر تحمیل کرده بود $650 میلیون دلار در هزینه ها و پیش بینی درآمد و زیان بر روی این شهر را از طریق تابستان آینده.

به آن حمله کنی شناور افزایش در مالیات بر املاک و پارکینگ مالیات و در غیر مقیم دستمزد مالیات و کاهش اصلی خود را بودجه پیشنهاد از $5.2 میلیارد دلار به کمتر از $4.9 میلیارد دلار است.

او همچنین خواستار بالقوه صدها نفر از اخراج نگه داشتن استخر های عمومی بسته و به تأخیر انداختن خیابان-جارو و دبستانی آموزش و پرورش طرح.

"وجود دارد که نه تنها فرد از جمله خودم که دوست دارد این پیشنهاد" کنی روز جمعه گفت.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب