بزرگ 33 طرح 'سازمان دیده بان حزب' به جشن بازیکنان انتخاب شده برای لغو همه ستاره بازی

توسط: کریس هارلن پنج شنبه, 14 ژوئن 2020 | 11:38 AM تریبون-نقد و بررسی پنسیلوانیا و مریلند ت

توسط MASTERNEWSS در 25 خرداد 1399

توسط:
پنج شنبه, 14 ژوئن 2020 | 11:38 AM


این covid-19 pandemic مجبور برگزارکنندگان به انصراف از بزرگ 33 فوتبال کلاسیک اما امسال بازیکنان خواهد بود افتخار آنلاین.

پنسیلوانیا تحصیلی مربیان فوتبال, انجمن برنامه ریزی کرده است تصویری "دیده بان حزب" برای 8 p. m. روز شنبه به مناسبت این سال را به بازیکنان و برجسته فارغ التحصیلان از این همه ستاره بازی آغاز شده است که در سال 1957.

جریان ویدئو را می توان از طریق وب سایت بازی: big33.org.

این بود که 63 سال برای بازی.

"ما ارزش شگفت آور مردان و زنانی که انتخاب شدند به عنوان بخشی از این سال بزرگ 33 فوتبال و تشویق تیم و می خواهید هر یک از آنها را به می دانم که چگونه بسیار افتخار ما این است که آنها در حال حاضر بخشی از ما بزرگ 33 خانواده و تاریخ غنی خود" بزرگ 33, مدیر اجرایی, Garry Cathell در بیانیه ای گفت. "ما همه آرزوی ما فوق العاده ورزشکاران دانش آموز بهترین در فصل بعدی از خود نامی سفر."

در میان فارغ التحصیلان ظاهر می شود در این ویدئو خواهد بود نازکن سیم یک سرو صخره فارغ التحصیل سی ان ان لنگر و بازیکن سابق NFL با لوایح بوفالو و آتلانتا فالکونز. سیم بود که بازی را افتخاری رئیس این سال است.

ده WPIAL بازیکنان برداشت شد و این فهرست هستند.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن