لایحه بر جنگ دموکرات ها به یک رسم

بر بخشی از چپ هیچ توهمی در مورد نقش محوری اش در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. او توضیح داده که روسیه تحقیقات به

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

بر بخشی از چپ هیچ توهمی در مورد نقش محوری اش در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. او توضیح داده که روسیه تحقیقات به عنوان "جعلی" در بیانیه افتتاحیه اصرار داشت که هیچ سیستمیک نژادپرستی در آمریکا اجرای قانون و ادعا کرد که مداخلات خود را در این راجر استون و مایکل فلین موارد بودند در دفاع از حکومت قانون به جای حمله به آن است. در یک نقطه زمانی که سوال در مورد این دولت در پاسخ به کروناویروس همه گیر او مقصر اوایل تست شکست توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در دولت اوباما بوده و از قدرت برای سه سال از زمانی که اولین موارد ظهور در چین در ماه دسامبر گذشته.

این امر می تواند غیر منصفانه به تک از آمریکا برای خود subpar عملکرد در روز سه شنبه. بسیاری از حزب دموکرات نیز مبارزه با سوال بالا مشخصات شهود. در این جلسه و دیگران قانونگذاران جمهوریخواه کنگره نیز استفاده می شود جلسات به عنوان یک فرصت به جایگاه و انجام soliloquies در سال های اخیر اغلب در رئيس جمهور در دفاع. جیم اردن کمیته قضایی مجلس رتبه بندی ایران عضو استفاده می شود بخشی از بیانیه افتتاحیه برای نشان دادن یک سری از contextless ویدئو کلیپ ارسالی از های اخیر ایالات متحده اعتراضات را گسترده ادعا می کند در مورد خشونت در شهرهای بزرگ آمریکا.

برخی از قانونگذاران پرسش های مهمی است که متناسب با uneasily به نظارت شنوایی. دو قانونگذاران مریلند Jaime راسکین و واشنگتن Pramila Jayapal فشرده Barr در مورد دولت های متفاوت در پاسخ به مسلح ضد قفل تظاهرکنندگان از جمله کسانی که با مته سوراخ مؤتلفه پرچم و هجوم میشیگان مقننه است. این نمایشگاه به سوال (و نسبتا آسان به پاسخ) چرا تهمت و متحدان خود را ابراز همدردی با این گروه در حالی که شلاق را در عدن پس از کشتن جورج فلوید چند هفته بعد. اما در حالی که ماموران فدرال دارای اختیارات قانونی برای محافظت از پورتلند فدرال دادگاه که صلاحیت انرا گسترش به اموال دولتی که در آن دولت و پلیس محلی را بر عهده دارد.

دموکراتیک نماینده اریک Swalwell شانس بهتر از بسیاری از همکاران خود را در حالی که سوال Barr در مورد نقش او در این راجر سنگ دادستان است. در یک نقطه او پرسید که آیا بر حال مداخله در سایر فدرال جنایی به عنوان او تا به حال برای سنگ. "نه این که من به یاد" بر پاسخ داد: به طور موثر به تایید که او تا به حال با نام بردن از رئیس جمهور متحد برای درمان خاص. "می کند که به نظر می رسد مانند چیزی است که شما را به یاد بیاورید؟" Swalwell خواسته در پاسخ. او همچنین بر کبابی گسترده در مورد تهمت را تخفیف از سنگ جمله اشاره کرد که بار گفته بود که سنا در سال گذشته است که این امر می تواند یک جرم برای یک رئیس جمهور به رئیس جمهور پیشنهاد عفو در ازای یک شاهد که حاضر به تهمت زدن به او.

لوئیزیانا Cedric ریچموند متنبه بار برای استناد به جان لوییس در بیانیه افتتاحیه در حالی که دفاع از ماموران فدرال که حمله معترضان در خیابان ها. "من فقط می خواهم نشان می دهد که اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات است که شما واقعا باید نگه داشتن نام محترم John Lewis از وزارت دادگستری دهان," او گفت: دادستان کل. در حالی که لحظه به خوبی در رسانه های اجتماعی ریچموند نیز موفق به دریافت بار به اعتراف است که او تا به حال هیچ مدرکی برای حمایت از خود ادعا می کند که دولت های خارجی می تواند با استفاده از fake mail-در رای گیری برای تضعیف انتخابات است. (و کارشناسان انتخاباتی در کشورهای مختلف نیز گفت: این طرح خواهد بود تقریبا غیر ممکن است به انجام.)

کنگره کاستی ها در این منطقه چیز جدیدی نیست متاسفانه. زمانی که قانونگذاران آماده به سوال ویژه مشاور رابرت مولر در مورد یافته های خود را در سال گذشته نگران بودم که با فرمت استاندارد برای جلسات را به اثبات فاجعه در ساختن یا شکستن لحظات. پنج دقیقه سوال بخش همه بیش از حد اغلب محول به فریاد مسابقات در مورد زمان محدود به عنوان قانونگذاران فروغ از طریق مجموعه ای از سوالات از پیش تعیین شده و بدون انحراف و یا روشن. دوربین های تلویزیونی و رسانه های اجتماعی تغذیه به این معنی است که بسیاری از قانونگذاران در اولویت قرار ویروسی لحظه بیش از اساسی سوالات. سال گذشته استیضاح جلسات که در آن سوال شده بود تا حد زیادی انجام شده توسط اکثریت و اقلیت کارکنان, وکیل, یک نگاه اجمالی نادر در یک مفید تر جایگزین.

انتظار نداشتم قانونگذاران مجلس به تلو تلو خوردن در سراسر لایحه بر این پاشنه آشیل در یکشنبه شنوایی. نه من امیدوارم که آنها می خواهم او را به فاش کردن یک لا الکساندر باترفیلد چیزی بر قدر نیکسون در کاخ سفید با روبان. اما آن را بیش از حد برای هر کسی که به امید که خود را نمایندگان مجلس می تواند انجام بیش از حداقل زمانی که آنها باید از این فرصت به سوال کلیدی مجریه رسمی تحت سوگند در مورد نقض حقوق بشر و رسوایی خود را در زیر تماشا کنید. به عنوان طولانی به عنوان آنها تنها کنترل نیمی از کنگره جلسات بهترین فرصت خود را برای برگزاری تهمت مقامات دولت مانند بر پاسخگو باشد. نمایشی نظارت است نظارت در همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن