برایان علامت Rigg: پرستاران مقدس بخشی از جامعه ما نظامی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

8 دقیقه پیش

این ماه, ملی, پرستاران, ماه, ما افتخار پرستاران در طول تاریخ اشاره کرد شجاع مراقبت از آنها در حال حاضر اداره برای قربانیان coronavirus.

همه ما بهره مند از مراقبت های پرستاری از زمان ما به پایان زندگی ما است. کلمه پرستار می آید از قدیمی فرانسوی nouriceکه مشتق شده از لاتین nutriciusکه به معنای "تغذیه" و یا "به روزی." پرستاران مراقبت از زخمی ها درمان بیمار و ارائه عاطفی راحتی. آنها واقعا "تغذیه" بشریت است.

من عمه مریم بئاتریس Dalbey-Rigg تدریس من خیلی در مورد اهمیت داشتن خوب پرستاران در جامعه است.

مریم متولد شد و در برلینگتون, N. J., مارس 17 سال 1916. پس از فارغ التحصیلی مگنا اظهار تقدیر از سوار کالج در سال 1939 او آموخته دبیرستان برای پنج سال به دست آورده او مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش در دانشگاه راتگرز و با حضور در دانشگاه ییل دانشکده پرستاری است. او با او ازدواج پروفسور آلبرت Schaffle و هر چند او تا به حال لذت می برد که در دانشگاه ییل و در برخورد با بسیاری از افراد که به زودی کشتی از خارج از کشور پس از وقوع جنگ در ماه دسامبر سال 1941 او تصمیم به ترک پرستاری برای شروع یک خانواده.

متاسفانه او قادر به کودکان, به رویای خود را از داشتن شش پسر بود و هرگز متوجه شدم. اما مرگ نابهنگام یک دهه بعد او رفت و برگشت به دانشگاه ییل دانشکده پرستاری در سال 1954 و فارغ التحصیل شد و در سال 1957 در بالای کلاس خود و به عنوان قدیمی ترین فارغ التحصیل.

او دوست داشت در این سال او صرف پرستاری در بیمارستان ها و به خصوص با تمرکز بر مراقبت از جانبازان پس از او برادر و عمویم ارتش ایالات متحده 1st ستوان فرانک Rigg حال مبارزه در اقیانوس آرام و دریافت ناتوان کننده دست آسیب مبارزه با ژاپنی ها در Anguar نزدیکی Pelilieu.

علاوه بر مراقبت از زخمی و بیمار در New Haven, Conn., او نیز افزایش یافت تا از طریق آموزش صفوف در دانشگاه ییل و تدریس دوره های آموزشی در علم پرستاری — او یک دانش آموز از حرفه خود.

او به من آموخت که اگر دکتر می خواستم به هر چیزی انجام می شود در یک بیمارستان, او نیاز به مراقبت از پرستاران. او گفت: با یک لبخند حیله گر است که اگر دکتر نبود خوب "و سپس خود و یا برنامه خود را به نحوی خراب کرد و او/او اغلب نمی خواهد که منابع او/او نیاز و زندگی را فقط به طور کلی ساخته شده بود پر از بدبختی ، اگر یک دکتر خوب بود به ما پرستاران که دکتر شد درخشان ترین در این بخش است. ما پرستاران اجرای نمایش — پزشکان به شکوه و عظمت اما ما با ارائه پایه و اساس است که شهرت."

حتی اگر آنها نمی مانند پزشکان او گفت: آنها همیشه در زمان مراقبت از بیمار و زخمی و به آنها بهترین مراقبت ممکن است — آنها همیشه "تغذیه" روح خود را شارژ.

او شهرت خیلی خوب بود در دانشگاه ییل که در دوران بازنشستگی به دانشکده پزشکی دانشگاه ییل در ادامه به ارسال پزشکان در آموزش به او را به یاد بگیرند که چگونه به رفتار با بيماران و پرستاران. او انجام این نقش برای تقریبا دو دهه شکل دادن به صدها نفر از دانشگاه ییل پزشکان از 1988-2008. او به من آموخت که جهان پزشکی بنیاد است که در واقع ساخته شده بر روی پشت پرستاران.

متاسفانه پرستاران نیست و همیشه احترام در تاریخ است. در آخرین کتاب "شعله افکن:" من به اشتراک گذاری این فاجعه از آنچه اتفاق افتاده است به متفقین پرستاران در هنگ کنگ زمانی که ژاپنی ها اخراج شهرستان در دسامبر 1941: بیشتر به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده توسط امپریال, ژاپنی, سربازان. یک پرستار که جان سالم به ضرب و شتم و تجاوز شد دوست عزیز من خاله مریم را در 1950s. او داستان خود را از غم و درد و مبارزه در خط مقدم و در یک اردوگاه POW.

پرستاران همیشه قرار دادن زندگی خود را در خط مقدم جنگ به مراقبت از ما نظامی تبدیل شدن به نه تنها نزدیک شاهد نتایج این جهان از خشونت و خونریزی اما اغلب بخشی از درگیری. در "شعله افکن:" من به اشتراک گذاری داستان از پرستاران که در خدمت شجاعانه در ایوو جیما و در بیمارستان کشتی حق off shore در آن نبرد. یکی طول می کشد توجه داشته باشید از پرواز, پرستار, نیروی دریایی ایالات متحده پرچمدار جین Kendeigh که فرود در ایوو جیما در 6 مارس سال 1945 به کمک divvy کردن لوازم پزشکی و خون کامل برای انتقال برای زخمی شدند. او اولین پرستار در ایوو جیما و برای اولین بار به پرواز به طور مستقیم به یک فعال میدان جنگ.

چنین پرستاران شده است با ما در درجات برای بیش از 100 سال است. آنها در حال حاضر در حال شجاعانه کمک به صدها نفر از هزاران نفر که بیمار مبتلا به کروناویروس جدید battlefront. ما باید همیشه در نظر داشته باشید که آنها ستون فقرات هر عملیات پزشکی و ما به آنها افتخار امروز. آنها مقدس عناصر جامعه ما و نظامی است.

برایان علامت Rigg است که جنگ جهانی دوم نظامی مورخ و نویسنده پنج کتاب.

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن