'Burgh بهترین برای پوشیدن این شماره 72: پاتریک Hornqvist به پنگوئن چیزی است که آنها نمی باید

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

29 دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام شمارش معکوس روزانه از بهترین 100 بازیکن در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 72: پاتریک Hornqvist

شب از ماه ژوئن است. 27, 2014, نشویل شکارچیان مدیر کل دیوید Poile شد برگزاری دادگاه با خبرنگاران در یک کمکی اتاق ذخیره سازی در فیلادلفیا ولز فارگو سنتر بود که پاک شده است را به مرحله مصاحبه در طول NHL پیش نویس است.

او خواسته شده بود برای توضیح این بازیکن او فقط معامله به پیتسبورگ پنگوئن.

"یک قلب و روح بازیکن" Poile گفت. "نقش سخت هر شب بازی در, بازی کردن. می رود به این مناطق است. می رود به مناطق. طول می کشد فیزیکی.

"او واقعا یک نوع متفاوت بازیکن که پنگوئن ندارد."

حقیقت گفته شود, پاتریک Hornqvist یک بازیکن بیشتر تیم NHL ندارد. به همین دلیل او جیم رادرفورد اولین خرید عمده چند هفته به تصدی خود به عنوان پنگوئن' مدیر کل.

تجارت خود را واقعا نشان دهنده نوع تیم رادرفورد می خواستم به هنر و صنعت است. Hornqvist و همکار به جلو نیک Spaling – که از جمله در معامله برای کمک به شکارچیان' حقوق و دستمزد کلاه وضعیت – بودند به دست آورد و در مقابل با استعداد اما ناقص به ثمر رساند جناح جیمز نیل یک بازیکن است که می تواند خودخواه روی یخ بیش از حد اغلب.

در Hornqvist پنگوئن به دست آورد و چیزی از مدرن روز کوین استیونس. این که می گویند او بی قانون و قاعده بر روی یخ و محرک در اتاق پانسمان. و در حالی که او را تقریبا به عنوان جسمی تحمیل به عنوان 6-پا-3, 230 پوند "آرتی," 5-پا-11 و 189 پوند "هیجان زده" است و اراده خود را به نادیده گرفتن بی شماری متقابل چک به عقب و عکس سیلی به تنیس برای تبدیل شدن به یکی از NHL خطرناک ترین و نه اتفاقا منفور net-جلو میان.

پس از ورود او به پیتسبورگ Hornqvist روشن از براق شماره 27 میپوشید در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس (وقت جلو کریگ آدامز در حال حاضر ساکنان شماره 27) به clunky شماره 72. در بسیاری از پوشیدن تعداد اتصالات یک اجرا-مسدود کردن حق مقابله با اتصالات برای جناح راست که روشن بسیاری از چراغ قرمز بیشتر از طریق bellicose طبیعت از جن-توانایی دست زدن.

نزدیک به شش سال بعد کسب Hornqvist است پرداخت سخاوتمندانه. یک عضو از حق رای دادن استنلی جام قهرمانی آسیا در سال 2016 و 2017, Hornqvist امضا لحظه ای از خود NHL حرفه ای در آمد بازی 6 سال 2017 نهایی زمانی که او به ثمر رساند جام استنلی-عقد هدف در 2-0 راه پیروزی در برابر تیم سابق خود.

با این مسابقه بدون گل, Hornqvist جنگیدند رایگان از شکارچیان defenseman Ryan Ellis جمع آوری سست پاک کردن تخته پایان و در یک شات کردن آرنج چپ از شکارچیان goaltender Pekka Rinne به پنگوئن برای اولین بار منجر مسابقه با 1:44 چپ به بازی.

شما نمی خواهد انتظار چیزی متفاوت از Hornqvist.

دیگر 72s از توجه داشته باشید:

• جری "ماه" Mullins صرف نه سال به عنوان یک offensive lineman برای استیلرز در درجه اول به عنوان یک حق گارد. سوم-انتخاب دور در سال 1971 Mullins یک جزء حیاتی از هر چهار تیم سوپر باول پیروزی های این دهه. خود بلوک در مینه سوتا وایکینگ ها linebacker Wally Hilginberg منجر به این بازی را برای اولین بار touchdown 9-حیاط اجرا شده توسط فرانکو هریس.

• لئون سرسی بود که در دور اول انتخاب و در سال 1992 (شماره 11 به طور کلی) این تیم را برای اولین بار تحت سر مربی لایحه Cowher. به نام حق شروع مقابله در سال 1993 سرسی عضو غالب خط حمله برای سه فصل از جمله 1995 مبارزات انتخاباتی به پایان رسید که در سوپر باول XXX.

• جدیدترین Borghetti بود که همه آمریکایی مقابله با (حمله و دفاع) برای پیت در اوایل 1960s. در سال 1963 Borghetti کمک کرده و منجر پیت به تعجب آور 9-1 ثبت و همچنین به عنوان یک شماره 3 رتبه بندی در آسوشیتد پرس' نهایی نظرسنجی که فصل. در سال 1964 Borghetti شد پیش نویس توسط کلیولند براونز در دور ششم پیش نویس NFL و دالاس تگزاس در 21st دور از AFL پیش نویس است.

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن