Rayshard بروکس گذاشته و به استراحت پس از احساسی آتلانتا مراسم تشییع جنازه خدمات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

3 دقیقه پیش

آتلانتا — ایستاده در نور نقطه ای که پدر و پدربزرگ و جد موعظه برنیس شاه علامت یک لیست از نام هایی که به تازگی و غم انگیز تبدیل همه بیش از حد آشنا.

Ahmaud Arbery.

Breonna تیلور.

جورج فلوید.

و در نهایت نام این مرد که تابوت او موعظه بیش Rayshard بروکس.

"ما نباید در اینجا امروز" پادشاه گفت:. "این نیست که اتفاق می افتد به Rayshard. وجود دارد بسیاری از راه های که جمعه, ژوئن 12, می توانست به پایان رسید و یک پلیس به قتل نمی شود یکی از آنها است."

نزدیک به دو هفته پس از 27 سال بروکس بود به ضرب گلوله کشته پایین توسط یک آتلانتا افسر پلیس و روزهای بعد از تظاهرات استعفای, دستگیری و آشفتگی های سیاسی او بی سر و صدا گذاشته و به استراحت روز سه شنبه در دعوت نامه فقط تشییع جنازه در Ebenezer کلیسای باپتیست.

بروکس' مرگ به دنبال آن است که تعدادی دیگر از داعشی های کشته شده توسط پلیس و یا سفید اوباش در هفته های اخیر جرقه موج تظاهرات در سراسر این کشور علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری.

در 1 بعد از ظهر بروکس, خانواده, در لباس سفید و بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک سفید یا سیاه ماسک های مزین با موضوع زندگی — ظ به کلیسا. یک نوازنده ساکسیفون بازی ماتمزده اما جشن صفوف.

نشستن در ردیف جلو Tomika میلر بروکس' بیوه عینک ماسک سیاه و سفید با یک عکس خانوادگی در آن نشان بروکس و فرزندان خود Mekai برکت حافظه و رویا. در طول این سرویس یکی از میلر نوزاد دختر نشسته در دامان او جزئیات پادشاه نمی تواند کمک کند اما توجه کنید.

آن بود که 52 سال پیش که او نشسته و سر او را در بغل در Ebenezer پس از پدرش مارتین لوتر کینگ جونیور شده بود به قتل رسید.

"داشتن یک پدر کشته شدند در زمانی که من فقط 5 سال سن قلب من عمیقا ناراحت برای رویای حافظه برکت و Mekai. من می دانم که این درد رو به رشد بدون پدر" شاه گفت. "Rayshard بروکس' زندگی مسائل و او باید قادر به زندگی می کنند و به تماشای کودکان خود را به رشد بزرگسالی است. افسران باید به خانه رفته و بدون خون در دست خود."

در 12 ژوئن دقیقا 57 سال پس از Medgar Evers بود به ضرب گلوله کشته, 56 سال پس از نلسون ماندلا بود که در زندان ابد و یک روز قبل از دخترش برکت هشتم تولد بروکس خوابش در drive-thru از جنوب غربی آتلانتا وندی.

پس از 40 دقیقه مکالمه با دو آتلانتا افسران پلیس گرت Rolfe و دوین برازنان بروکس رو به یک کشمکش زمانی که آنها سعی دستبند او را. Rolfe به ضرب گلوله بروکس دو بار در پشت شده است و به اتهام قتل جنایت. برازنان شد متهم با تشدید حمله و نقض سوگند ،

در مدح این کشیش رافائل وارناک کشیش از Ebenezer, بازگو خواسته آنچه در آن بود به موعظه در شاه منبر پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید. فلوید کشته شد, یک افسر پلیس در مینیاپولیس برگزار شد که زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه در حالی که او در حال ضبط.

"من گفت:, آن را مرتب کردن بر اساس مانند آن بود که یکشنبه من ایستاده بود موعظه در یک hoodie پس از قتل Trayvon Martin. پس از آن مایکل براون و 12 سال Tamir برنج بازی در زمین بازی. اسکار گرانت ساندرا مطلوب اریک گارنر Philando کاستیا, Laquan مک دونالد, فردی, خاکستری, Rekia Boyd, ناتاشا مک کنا Botham ژان Breonna تیلور و Ahmaud Arbery قبل از جورج فلوید'" گفت: وارناک نامگذاری آفریقایی آمریکایی کشته شده در سال های اخیر است.

"و در حالی که ما پرداختن به مرگ جورج فلوید در هیچ زمان تخت ما خودمان را در اینجا دوباره," او اضافه شده است.

بروکس' مرگ آمد و فقط سه روز پس از فلوید به خاک سپرده شد. فلوید مرگ تنظیم کردن یک تب و تاب تظاهرات که آمار تقریبا در هر شهر بزرگ در آمریکا از جمله آتلانتا. اکثر مسالمت آمیز است اما برخی از خشونت تبدیل شد.

معترضان آتش به وندی که در آن بروکس درگذشت.

Jymaco بروکس, یک پسر عموی بروکس گفت: مردم به "دور انداختن کینه" چون "پسر عموی من زندگی نمی کنند که در راه است."

تظاهرات راه اندازی یک رشد ملی بحث و گفتگو در مورد پلیس و نژادپرستی با بسیاری از آمریکایی ها خواستار تغییرات.

"من دوست دارم سیاه و سفید مردم" Jymaco بروکس گفت. "من افتخار من, مردم سیاه و سفید. و مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان آنها سعی کنید به ضرب و شتم ما را ما هنوز ایستاده اند تا به مردم سیاه و سفید."

اگر هر چیزی, برنیس پادشاه گفت: شیوه بروکس' مرگ اثبات شده است که آتلانتا است "نه ایمنی به مشکل سیستماتیک و ساختاری نژادپرستی است."

"چه به ویژه نگران کننده در مورد این قتل یک مرد غیر مسلح است که در این زمان آن را ضربه به پایگاه خانه ما. این اتفاق در آتلانتا — شهرستان است که قرار است به بیش از حد شلوغ به نفرت. این شهر که خانه های مدنی و حقوق بشر" پادشاه گفت:.

"این اتفاق در شهرستان است که شناخته شده به عنوان سیاه و سفید مکه," او گفت:. "این اتفاق افتاده است در این شهر که به دلایل شناخته شده برای امریکا و جهان جنگجو صلح, من, پدر, مارتین لوتر کینگ جونیور که به ما آموخت که صلح واقعی است و نه صرفا فقدان تنش اما از آن است که حضور عدالت — بنابراین وجود دارد می تواند هیچ صلح در آتلانتا و نه هر نقطه در کشور ما که در آن عدالت وجود ندارد. بدون عدالت بدون صلح است."

کلیسای livestreamed خدمات, در حالی که همچنین پخش آن در خارج از ساختمان برای کسانی که می خواستم به پرداخت احترام می گذارد.

"ما در حال تشویق بزرگ ابر از شاهدان در داخل و خارج" وارناک گفت.

بروکس' مراسم تشییع جنازه اولین بار بود که کلیسا باز شده است از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, او گفت:.

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین حضور داشتند از خدمات. شهردار سابق Kasim نی رای گیری مدافع حقوق استیسی آبرامز و آتلانتا خواننده رپ و فعال T. I. همچنین با حضور در مراسم تشییع جنازه بود که برای پرداخت فیلم مغول Tyler Perry.

قیمت کلی و Smokie Norful سنگ بالا بروکس' تابوت طلایی بود که پوشش داده شده با یک اسپری از گل و flanked توسط دو غول دسته. مارتین لوتر کینگ Sr. گروه کر و انجیل ضبط هنرمند Tamela Mann انجام شده تقریبا.

قبل از وارناک را مداحی, نماز بودند متنوع ارائه شده توسط رهبران مذهبی از جمله Rev. جفری M. Ott از بانوی ما از لورد کلیسای کاتولیک; خاخام پیتر برگ معبد; برگرد. Neichelle R. Guidry دین از Spelman کالج خواهران نمازخانه و اسقف دیل C. Bronner از کلمه ایمان خانواده پرستش کلیسای جامع.

خانواده و دوستان برخی از غلبه با احساسات گفت: داستان در مورد اولین بار بروکس سعی کردم به خوردن گوشت بره, چگونه در سن 27 سالگی او رقصید مثل یک مرد وقتی که او نبود به "شهر قدیمی در جاده ها است."

آنها همچنین صحبت در مورد مبارزات خود.

Ambrea Mikolajczyk صاحب کشتی مرمت و ساخت و ساز در شمال غربی اوهایو گفت که او استخدام "ری" در بهار سال 2019 و با او کار کرده و این شرکت تا زمانی که در ماه دسامبر گذشته. او گفت: دختران خود را که بروکس "در میان ساختمان چیزی بزرگ. یک زندگی دوباره است."

"ری تا به حال غلبه بر شرایط خود. او سخت در تلاش به سوی تبدیل شدن به بهترین ارائه دهنده سرپرست جامعه سازنده پدر و شوهر و پسر و رابطه عامل او احتمالا می تواند باشد" Mikolajczyk گفت. "سیستم قضایی و نژادپرستی نظاممند وجود دارد که از آن ساخته شده نسبتا غیر ممکن است برای او به سعی کنید به زندگی می کنند یک زندگی مرفه و پس از او تا به حال پرداخت بدهی های خود را. سیستم نگهداری نقشه کشی او را در گرفتن نگه دارید از او را مانند ریگ روان. هیچ رشد و بدون چالش است."

به عنوان دو ساعته خدمات به حدود 40 عزاداران هر حال در وارناک هر کلمه ایستاده بود در خارج از کلیسا پرداخت خود احترام می گذارد. برای برخی مانند 46 ساله بانی Haub آن لحظه ای به منعکس کننده.

"ما که این می تواند یک راه را برای ما به فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق افتاده است و افتخار زندگی خود" Haub گفت.

دیگران مانند شان مک لین امیدوارم که بروکس' مرگ به ارمغان می آورد شفافیت بیشتر از ادارات پلیس.

"من نمی خواهم برای بد نام کردن افسران پلیس" مک لین گفت. "برخی از دوستان من هستند و افسران و پدر من یک بازنشسته افسر پلیس وجود دارد اما باید یک درک بهتر از روش های مناسب است."

در پایان مراسم تشییع جنازه "بالابر هر صدا و آواز خواندن" نوشته شده در سال 1900 و در حال حاضر جهانی شناخته شده به عنوان "Negro ملی" برنامه ریزی شده بود به بازی می شود.

اما بروکس' بیوه "گفت که او نمی خواست به آن پایان غم انگیز" گفت: خواننده انجیل Kurt Carr قبل از راه اندازی به یک محرک تفسیر "تمام آن" به عنوان pallbearers نورد بروکس' طلایی تابوت بیرون از کلیسا.

"این کشور تبدیل شده است بیش از حد عادت کرده اند و راحت با مردم در حال مرگ" وارناک گفت. "سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که فقط یک راه گفت: ببینید ما بشریت است. ما در حال تلاش برای زنده ماندن و حفظ خانواده های ما زنده است."

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب