Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند شماره 33: تونی Dorsett داد پیت طرفداران فوتبال راه های بسیاری برای گفتن بزرگ

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

10 دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 33: تونی Dorsett

به سادگی می گویند تونی Dorsett ترین تزئین بازیکن در پیت تاریخ فوتبال ممکن است shortchanging او را در راه همان است که ESPN آیا با نامگذاری Dorsett شماره 17 بازیکن در تاریخ فوتبال کالج. که ESPN رتبه او دوم-بهترین بازیکن در پیت تاریخ پشت هیو سبز بسیار قابل بحث است. که در آن رتبه او شماره 13 در حال اجرا پشت خنده دار است.

Dorsett یکی از بهترین و با هر استاندارد است.

پویا در حال اجرا به عقب انجام پلنگ به یک 12-0 ضبط و 1976 قهرمانی ملی, شکستن NCAA حرفه ای عجله ضبط و با برنده شدن در مدرسه تنهاست Heisman جایزه در طول راه.

او شماره 33 نیوجرسی بازنشسته شد در نتیجهی نهایی بازی اصلی در پیت ورزشگاه و Dorsett همچنان بهترین بازیکن برای همیشه پوشیدن شماره در پیتسبورگ تاریخچه ورزش.

و آن را حتی نزدیک است.

دزدان دریایی بازنشسته واگنر Honus شماره 33 اما این چیزی است که او به عنوان یک مربی (بازیکنان نمی پوشند عدد در روز). تعداد فرسوده شده توسط پنگوئن defenseman Zarley Zalapski بهترین یاد شده به عنوان بخشی از بسته بندی در تجارت با هارتفورد Whalers که بازگشت ران فرانسیس و اولف Samuelsson. آن فرسوده شده توسط استیلرز در حال اجرا پشت Frenchy Fuqua و Merril Hoge و پیت ستاره بسکتبال Demetrius گور جلو که گل 1,563 حرفه امتیاز در اواخر 1980s و هارون خاکستری که به ثمر رساند 1,109 امتیاز و یک سوم تیم آمریکایی در سال 2007.

اما هیچ کس پوشیده شماره 33 مانند Dorsett یا ساخته شده یک تاثیر فوری بر یک تیم راه TD انجام داد.

به عنوان جو Paterno هنگامی که از وی خواست به توصیف Dorsett: "چگونه بسیاری از راه های می تواند به شما می گویند که کلمه بزرگ است؟"

پیت بود 1-10 در سال 1972 قبل از Dorsett ورود در اوکلند دانشگاه و سریع و سیال در حال اجرا به سبک شد کاتالیزور در اولین برنده فصل در یک دهه. Dorsett مجموعه یک دانشجوی سال اول NCAA عجله رکورد با 1,586 فتح کند گرفته شد متری — اولین 1,000-حیاط فصل در پیت تاریخچه — و شد اولین دانشجوی سال اول انتخاب اول تیم آمریکایی از ارتش Doc بلانچارد.

Dorsett زد برای 1,044 متری به عنوان یک دانشجوی سال دوم زمانی که او را شکست مارشال گلدبرگ مدرسه حرفه ای عجله رکورد در بازی سوم. او سال سوم Dorsett خود را نجات داد بهترین اجراهای این برنامه که تلقی او بیش از حد کوچک و لاغر به بازی در حال اجرا بازگشت: نوتردام.

به یاد ماندنی ترین بازی سال سوم خود را زمانی که او با عجله برای 303 متری در برابر مبارزه ایرلندی در پیت ورزشگاه. Dorsett اختصاص 290 متری در نوتردام به عنوان یک ارشد از جمله 181 عجله متری و یک چشم ظاهر 754 حرفه ای عجله متری در 96 حمل در برابر ایرلندی.

قرار داده است که پیت در ملی برجستگی آیا به عنوان Dorsett شکستن NCAA عجله رکورد با 6,082 متری (6,526 اگر شما شامل کاسه بازی) — ایستاده است که برای 22 سال و برنده Heisman جایزه در یک زمین لغزش (701 از 842 اول-محل رای).

Dorsett شد پیش نویس شماره 2 به طور کلی توسط Dallas Cowboys, جایی که او با عجله برای 12,739 متری. او اولین بازیکن در تاریخ فوتبال را به نفع خود Heisman ملی قهرمانی و یک سوپر باول و القاء شد به کالج و طرفدار فوتبال سالن از شهرت در سال 1994.

Hopewell دبیرستان نام استادیوم فوتبال پس از او و پیت به نام یک خیابان به افتخار او بنابراین هر دو تونی Dorsett ورزشگاه و تونی Dorsett درایو. افسوس که وجود دارد هرگز دیگر تونی Dorsett.

"من می توانم مربی 100 سال است و هرگز این فرصت را به مربی دیگری مانند Dorsett," اواخر پیت مربی جانی رشته گفت. "به نظر من این یک افتخار به خود مربی است."

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن