COVID-19: بيماران بستری در مترو ونکوور بيمارستان جان سالم به در نرخ های بالاتر: مطالعه

محتوای مقالهCOVID-19 بیماران بستری در مترو ونکوور مراقبت ويژه به مراتب بیشتر احتمال دارد برای زنده ماندن از ای

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

محتوای مقاله

COVID-19 بیماران بستری در مترو ونکوور مراقبت ويژه به مراتب بیشتر احتمال دارد برای زنده ماندن از این بیماران در بخش های دیگر کار می کنند, با توجه به مطالعه.

مقاله منتشر شده در چهارشنبه the Canadian Medical Association Journal در مقایسه با میزان مرگ و میر در شش ويژه در سرزمین اصلی پایین تر به شیوع بیماری در ایتالیا, ایالت نیویورک, واشنگتن, دولت و ووهان چین.

به عنوان ممکن است فقط 15 درصد از محلی COVID-19 بيمار در بخش مراقبت های ویژه بود درگذشت. اما در ووهان و سیاتل, نرخ مرگ و میر پیشی گرفته 50 درصد است. در لمباردی, ایتالیا و شهر نیویورک در آن نزدیک به 25 درصد است.

این مطالعه منجر نویسنده دکتر دونالد Griesdale گفت که این مناطق تا به حال مشابه جمعیت و شدت بیماری است. مراقبت ويژه مداخلات در هر منطقه مشابه به عنوان به خوبی.

تفاوت بزرگ این بود که بیمارستان ها در مترو ونکوور هرگز زد از تخت های مراقبت ويژه.

"ما نمی غرق افزایش بیماران مبتلا به COVID-19 به عنوان آنها در دیگر نقاط جهان" گفت: Griesdale یک بیمارستان عمومی ونکوور پزشک و UBC دانشیار. "ما تا به حال از این ظرفیت برای اطمینان حاصل شود که تمام بیماران با COVID-19 تا به حال دسترسی به مراقبت ويژه اگر آنها به آن نیاز — ما نیست که به انتخاب در مورد که باید به ICU."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن