جیلیان برنت: آسنکرون تحصیل شکست خورده است و ما دانش آموزان و رفع نیاز

محتوای مقاله در ادامهدر حال حاضر زمان برای این نوع از خلاقیت و انعطاف پذیری است که دیده شده است در تمام محله ه

توسط MASTERNEWSS در 16 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

در حال حاضر زمان برای این نوع از خلاقیت و انعطاف پذیری است که دیده شده است در تمام محله های استان در ماه های اخیر. با یک سرمایه گذاری نسبتا کوچک ما می تواند اطمینان حاصل شود ما باید امن و قابل دوام مدل عمومی آموزش و پرورش به خاطر بچه های ما و استان ما را از آینده اقتصادی. آنچه در آن نیاز به رهبری است که درک فن آوری و حاضر گروهی از پزشکان دریافت خواهید کرد که جهت و آموزش آنها نیاز به قبل از سال تحصیلی جدید آغاز می شود.

بچه ها من شده اند فوق العاده خوش شانس با معلمان آنها مواجه می شوند که در ترکیب خود از 17 سال تحصیل. این سختکوش و حرفه ای اختصاص داده شده و بسیاری از آنها را پدر و مادر باید گسترش افق دید خود و کمک به شکل منافع خود. در ماه های اخیر معلمان شده اند unmoored بدون جهت روشن و حمایت کمی به استاد ناآشنا پلت فرم. من شک نیست که آنها در حال حاضر, اما ما نمی توانیم این مشکل را حل کند با یک درهم آمیخته از راه حل های فردی.

که ما به ارمغان می آورد به رهبری است که به هیچ یک دوم در عرصه بهداشت عمومی در B. C. A تاریخ 25 ژوئن انتشار از وزارت آموزش و پرورش در حالی که کوتاه در مورد جزئیات سقوط اذعان دارد: "ما می دانیم که وجود دارد هیچ جایگزینی برای در کلاس تدریس می کنند. اما وجود دارد یک فکس: جریان در کلاس آموزش.

ما در حال حاضر نیاز وزارت آموزش و پرورش, مدرسه, تخته و رهبران اتحادیه به عنوان یک کار به سمت تنها قابل قبول است که فرزندان ما را دریافت خواهید کرد آموزش و پرورش آمده سپتامبر که آنها سزاوار.

جیلیان برنت است که پدر و مادر تنها از دو کودکان در سن مدرسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن