مارتین Schram: ممکن است این جان لوییس' بزرگترین هدیه به همه ما

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

15 دقیقه پیش

برای دو هفته ما را تماشا و گوش به تاریخ ضبط شده از اواخر John Lewis, صحبت کردن با قدرت و movingly به ما در طول عمر خود از شجاعانه مبارزه بدون خشونت به نام حقوق مدنی ما.

اما ما واقعا نباید می گویند نهایی ما خداحافظی به یاد مردی که فقط گذاشته و به استراحت ادعا سرطان پس از یک عمر مبارزه برای همه ما تا زمانی که ما منعکس شده بر یکی از پیام او را پشت سر گذاشت. این یک پیام اکثر آمریکایی ها هرگز از او شنیده می شود در واقع صحبت می کنند. برای آن یک کلاسیک, John Lewis, هدیه رهبری به عنوان مثال.

امروز ممکن است جان لوییس' هدیه ای است که ما بیشتر نیاز — در حال حاضر! — ما به عنوان مبارزه برای زنده ماندن این ناگهانی موجی از نفرت است که مصرف ما در خیابان ها و شکستن ملت ما در این طولانی و گرم تابستان سال 2020 است.

در طول تمام جنگ خود را برای به دست آوردن اساسی حقوق مدنی برای مردم خود در تفکیک جنوبی, Lewis تا به حال هیچ بی رحمانه دشمن از آلاباما قسم خورده segregationist فرماندار جورج والاس. در حماسه 1965 حقوق مدنی راه رفتن در سراسر سلما را قوس ادموند Pettus پل — آن رژیم صهیونیستی است. والاس سربازان دولت است که شکسته لوئیس' جمجمه و تقریبا او را کشتند.

در عین حال زمانی که والاس در سال 1998 درگذشت, John Lewis نوشت: یک ستون به نظر می رسد که در نیویورک تایمز تحت عنوان: "آمرزنده جورج والاس."

"من هرگز فراموش نخواهم کرد آقای والاس مراسم تحلیف به عنوان فرماندار در سال 1963" لوئیس نوشت. "به دنبال نافرمانی او اعلام کرد, 'تبعیض نژادی در حال حاضر تفکیک فردا تفکیک برای همیشه لطفا برای.' آن روز قلب من غرق." لوئیس نوشت.

او افزود: "اما جورج والاس که ارسال نیروهای نظامی برای ارعاب آرام و منظم راهپیمایان در شهر سلما در سال 1965 بود همان مردی که در این هفته. با تمام نقایص آقای والاس سزاوار به رسمیت شناختن و به دنبال رستگاری خود را برای اشتباهات خود را برای تمایل به تغییر و به همه چیز حق با کسانی که به او صدمه زده و با خدای خود است."

سپس توسط والاس بود بسیار تغییر کرده ، او رئيس جمهور برای اجرا در سال 1968 به عنوان یک نامزد مستقل در برابر جمهوری ریچارد نیکسون و دموکرات هوبرت هامفری. او یقه آبی پوپولیستی درخواست برنده حمایت قوی در شمال و همچنین جنوب. سپس او دوباره در سال 1972 و یک قاتل گلوله قرار داده و او را به یک صندلی چرخدار برای بقیه عمر خود را.

"اگر چه ما تا به حال مدت طولانی است که دشمنان من را برآورده نمی کنند فرماندار Wallace تا 1979. در آن جلسه من می توانم بگویم که او یک مرد تغییر; او مشغول بود در یک کمپین به دنبال بخشش از همان آفریقایی-آمریکایی ها او ظلم شده است." لوئیس بخشید والاس.

خوب جان من ملاقات خود را عذاب یک دهه قبل از اینکه شما را به عنوان یک جوان خبرنگار Newsday پوشش برای همیشه لطفا برای-خشونت 1968 کمپین که در حال حاضر دیده می شود این ترور مارتین لوتر کینگ جونیور و رابرت کندی. والاس بود و ماهر در استفاده از پوپولیستی عوام فریبی به فن شعله های آتش از خشم. در کلیولند زمانی که پلیس اخراج گروهی از جوانان ضد جنگ ویتنام تظاهرکنندگان از والاس سالن تجمع من تنها خبرنگار که رفت خارج برای دیدن سرنوشت خود را. من شروع به پریدن کرد به کاروان مطبوعات, استخر, ماشین, یک تبدیل خوانده شده پارک شده در منظقه. غوغا در گرفت در کنار من.

هنگامی که پلیس سعی کرد تا معترضان دوباره در پیاده رو یک افسر به طور ناگهانی شکست باشگاه خود را بر روی سر یک نشان دهنده سقوط کرد که در کنار ماشین من. پلیس نگه داشته چماقی و دیگران شروع چماقی هرگز خشونت آمیز معترضان. یک دختر زد تا فریاد "ایست!" اولین پلیس clubbed او فرو ریخت. ناگهان والاس ماشین با سرعت از پارکینگ با موتور سیکلت پلیس در سرب و یک کاروان که شامل من.

در فرودگاه والاس را تکان داد هر افسر ، و من در کار من. گفتم والاس آنچه که من می خواهم شاهد خواست نظر خود را. او پاسخ داد: پلیس عمدتا "بیش از حد ملایم" — و صعود از پله های هواپیما خود را. پلیس دور من. یک خواسته برای شناسایی; من از جیبش کیف پول من; دوم پلیس سیلی آن را به زمین پراکندگی کارت در همه جا. یک سوم پلیس ربوده نوت بوک من. یک چهارم پلیس پمپاژ منگنه من از پشت.

اوضاع به مراتب بدتر است. اما پس از آن همه چیز متوقف شده است. والاس بود دوباره ظاهر شدند. او می خواهم دیده می شود از آن همه آمد پایین پله ها.

"هی مارتی گفت:" والاس "من فقط می خواستم بگم من لذت می برد داشتن سفر شما با من در این هفته. شما همیشه عادلانه است. شما خواهید بود وجود دارد دوباره در دوشنبه, راست?"

بله من گفت: — اگر من زنده ماندن کلیولند. او لبخند زد, winked و صعود از پله های هواپیما خود را. پلیس عذرخواهی کرد. "ببخشید آقا ..." دو نفر دیگر جمع شده بودند من کارت های پراکنده. "ما نمی دانم ..." دیگر به بازگشت نوت بوک من. "درک نمی کنند."

تا جان در اینجا در سال 2020 — در این سال به طور ناگهانی تحت سلطه نفرت — شاید مردم در هر دو طرف از موانع خواهد شد نقل مکان کرد و با رهبری خود-توسط-به عنوان مثال. شاید برخی از آنها را کشف بیش از حد دارای شجاعت بخشش. امیدوارم برخی از آن را امتحان کنید.

مارتین Schram یک op-ed مقاله نویس برای تریبون, اخبار, خدمات, جانباز, واشنگتن, روزنامه نگار, نویسنده و تلویزیون مستند های اجرایی. خوانندگان ممکن است او ارسال ایمیل در martin.schramgmail.com.

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب