می تواند مردم سفید از شهر های کوچک آمریکا پشت جنبش برای سیاه و سفید زندگی می کند ؟

اکثر مردم به نظر می رسید به حمایت از او. رانندگان-توسط honked شاخ زدند و دست تکان دادند. یک معلم را دیدم که دع

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

اکثر مردم به نظر می رسید به حمایت از او. رانندگان-توسط honked شاخ زدند و دست تکان دادند. یک معلم را دیدم که دعوت او حتی نشان داد و ایستاد با او در حالی که برای. اما مادر او به من گفت که پس از من تا به حال چپ یک مرد آهسته و شروع به فریاد در آنها. او گفت که این نوع اعتراض بود رفتن به آنها را کشته است.

Millersport تنها جایی نیست که در اوهایو که در آن تظاهرات رخ داده است. شده اند وجود دارد تظاهرات vigils و راهپیمایی در شیلیکوت, Portsmouth, Mount Vernon, نیوآرک ماریتا بتل و ده ها تن از دیگر جوامع در سراسر اوهایو.

آن است نادر برای دیدن تظاهرات در مناطق روستایی آمریکا به خصوص در مکان هایی با پس بسیاری از چهره سفید و تمام از بالای شهر هستند در استان ها که رفت و برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. اما معترضان هستند تاسف از مرگ یک مرد که دور زندگی می کردند. آنها در حال پیوستن به یک جنبش برای زندگی که امتداد بازگشت به فرگوسن و بالتیمور—به Trayvon Martin, فردی, خاکستری و مایکل قهوه ای است. افراد جوان به خصوص که با رشد رسانه های اجتماعی و تماشا سیاه مردم در حال مرگ در دست افسران پلیس. و آنها خسته هستند از آن.

به وضوح چیزی جدید در جریان است. در منموته دانشگاه نظرسنجی انجام شده در مدت کوتاهی پس از جورج فلوید را مرگ 76 درصد از پاسخ دهندگان (و 71 درصد از پاسخ دهندگان سفید) گفت که نژادپرستی و تبعیض قومی در حال یک "مشکل بزرگ" در ایالات متحده, یک افزایش 25 درصد از ژانویه 2015. اکثریت قریب به اتفاق گفت که خشم معترضین بود تا حدی یا به طور کامل توجیه می شود. این تظاهرات که جاروب کشور به خصوص در مراکز شهری شده است یقین چند نژادی. تظاهرات در مناطق روستایی اوهایو در مقابل بوده اند که عمدتا سفید آشکار ارزش بالقوه از آنچه بوده است به نام سفید allyship—و تا چه حد مردم سفید هنوز هم باید برای رفتن وقتی که می آید به نژادی و عدالت است.


که است که می گویند که تظاهرات در مناطق روستایی اوهایو شده است monolithically سفید. در مکان های مانند وارن نیوآرک در کوشاکتن, Zanesville و Nelsonville جوان, سیاه سازمان کمک به ارمغان بیاورد صدها نفر از مردم را به تظاهرات. انرژی در هر مارس قابل لمس بود—نشاط افراد جوان پیدا کردن یک صدای جمعی. در مانت ورنون برخی از 700 معترض دور میدان شهر قبل از یک گروه از شاید 50 نفر قطع و راهپیمایی به بزرگراه به سمت لبه شهر. "آیا شما دیده بان من شروع به این کار ؟" مخابره جاستین یک dreadlocked 21 ساله. "من آغاز شده این! من شروع این جنبش است." جاستین به من گفت که او برای دیدن چیزی شبیه به این در مانت ورنون است که 96 درصد سفید. به عنوان یک سیاه و سفید در این شهر او صحبت از متوقف شدن توسط پلیس بدون هیچ دلیل در همه.

در اوهایو نژادپرستی پخته شده را به سیاسی و ساختارهای اجتماعی. از 2013 تا 2019, 37 درصد از افراد کشته شده توسط پلیس در اوهایو بودند و سیاه و سفید در یک وضعیت که در آن مردم سیاه و سفید را تنها 12 درصد از جمعیت است. نوشتن برای اوهایو سرمایه مجلهراب مور اشاره کرد که آمار "را می سازد اوهایو بالا 10 بدترین دولت برای نابرابری نژادی در پلیس قتل و به منزله یک بزرگتر اختلاف نسبت به تمام کشورهای همسایه."

و با توجه به, زندان, سیاست ابتکار در سال 2010 آمریکایی های آفریقایی تبار ساخته شده تنها 12 درصد از دولت جمعیت اما 43 درصد از مردم در آن زندان ها و زندان ها. مقایسه 81 درصد از Ohioans شد شمارش به عنوان سفید که سال اما مردم سفید ساخته شده تنها 52 درصد از اوهایو زندانی جمعیت. با توجه برای کاهش آسیب اوهایو, سیاه مردم از مصرف بیش از حد به میزان 37.6 در هر 100000 نفر در حالی که مردم سفید درگذشت در نرخ 33.4 در هر 100 ، 000.

اوهایو دموکرات ها به تازگی معرفی شده قانون که اعلام نژادپرستی یک بحران بهداشتی—که کلمب فرانکلین کانتی در حال حاضر انجام داد. اما دولت باقی مانده است به خوبی پشت منحنی. در ژوئن 12, در میان همه این تظاهرات در زمانی که مجسمه ها از مؤتلفه ارقام آورده بودن پایین در سراسر جنوب و نسکار را ممنوع کرده است مؤتلفه پرچم از مسابقات اوهایو خانه رای دادند را اصلاح خواهد که مانع از فروش و یا نمایش پرچم در شهرستان نمایشگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب