Vaughn پالمر: سبزی نشانه های جسمی فاصله' از NDP

محتوای مقاله در ادامهپیش بینی این هفته حرکت توسط سبزها در روز جمعه اول سازمان ملل شورای رهبری به نام جدید دموک

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پیش بینی این هفته حرکت توسط سبزها در روز جمعه اول سازمان ملل شورای رهبری به نام جدید دموکرات "برداشت لایحه 17 در انتظار کافی مشاوره و رضایت توسط B. C. اول سازمان ملل."

انتشار هدفمند ارائه در این لایحه است که چشم پوشیدن از یک وضع قانون مورد نیاز برای B. C. آبی به خودکفایی در برق اینجا را در B. C. یا از طریق خود سدها و یا مستقل تولید قدرت.

"این خواهد شد به طور مستقیم فروختن B. C. اول کشور است که باید توسعه پروژه های قدرت با اجازه دادن به دولت برای خرید برق از دیگر حوزه های قضایی به جای از میلاد برای اولین بار کشورهای مستقل قدرت تولید یک اکثریت که پایدار, پاک و سازگار با محیط زیست.

به جای "B. C. باید کار با سازمان ملل برای توسعه قدرت به جای واردات برق از دیگر حوزه های قضایی است."

شورای نمایندگی رهبری در تمام سه عمده برای اولین بار سازمان ملل در سال قبل از میلاد در ادامه به متهم جدید دموکرات از "نادیده گرفتن" این قانون است که مندرج در اعلامیه سازمان ملل متحد در قانون اینجا در B. C.

همچنین مصرف یک اجرا در لایحه بیش از 17 حذف خودکفایی نیاز بود مستقل MLA اندرو ویور سابق رهبر سبزها.

دو هفته پیش او مطرح اصلاحات به حزب دموکراتیک ملی لایحه ای که در سمت چپ این انرژی پاک-ترویج مقررات دست نخورده در حالی که بازگرداندن نیاز برای B. C. آبی به خودکفایی در برق است.

"تعهد در نهایت در همکاران سابق در B. C. حزب سبز به نشان می دهد که آیا یا نه آنها در حمایت از این لایحه به عنوان آن می ایستد و یا اصلاح لایحه به من پیشنهاد شده" به چالش کشیده ویور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن