غربی ریشه های جنوبی "استراتژی"

تقویت جمهوریخواهان استقبال بیگانه جنوبی ها با آغوش باز. در حالی که وجود دارد هیچ امکان آنها را در واقع تبدیل ش

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

تقویت جمهوریخواهان استقبال بیگانه جنوبی ها با آغوش باز. در حالی که وجود دارد هیچ امکان آنها را در واقع تبدیل شدن به جمهوری خواهان آنها کاملا مایل به تشکیل یک محافظه کار ائتلاف در کنگره برای جلوگیری از مترقی قانون.

هری ترومن معراج به ریاست جمهوری در سال 1945 ایجاد یکی دیگر از بحران جنوب. بر خلاف روزولت—که عمدتا جایگزین آن منطقه در مسائل نژادی—ترومن عمل desegregating نظامی و مدنی سرویس بوده و تفکیک شده توسط وودرو ویلسون. در همان زمان غرب لیبرال مانند مینیاپولیس شهردار هوبرت هامفری شد هل دادن حزب دموکرات به آیا بیشتر در حقوق مدنی.

نژادپرستانه جنوبی شد خشم ترومن اقدامات و تخم یک طرح برای اطمینان از شکست خود را در سال 1948 در حال اجرا توسط شخص ثالث ریاست جمهوری پیشنهاد به رهبری سناتور Strom Thurmond دموکرات از ایالت کارولینای جنوبی. در چه بود انتظار می رود به یک مسابقه در برابر جمهوری خواه فرماندار Thomas E. دیویی جدید نیویورک از دست دادن یک زن و شوهر از ایالت های جنوبی به احتمال زیاد عذاب ترومن را در چشم انداز شورشیان فکر می کردم.

اگر چه Thurmond انجام چهار متحده ترومن eked از ناراحتی پیروزی. نه تنها که دموکرات ها دوباره مجلس نمایندگان و مجلس سنا پس از خواهان گرفته بود کنترل هر دو در 1946. بخش عمده ای از اعضای جدید بودند لیبرال ها از شمال مشتاق به انجام چیزی معنی دار در مورد حقوق مدنی. خسته کننده تلاش های خود را, اما بودند ارشد قوانین است که تا حد زیادی بهره مند جنوبی.

جنوب دموکرات ها تا به حال تا حد زیادی موفق به فرار ضرر و زیان در سال 1946 انتخابات و در نتیجه به دست آورد قابل توجهی ارشد تبدیل شدن به رؤسای بسیاری از مهم کمیته های سه بعدی برای چند دهه. آنها همچنین از نصب یکی از خود لیندون جانسون در تگزاس به عنوان رهبر اکثریت سنا در سال 1955. اصل کار حفظ بود حقوق مدنی قانون بطری—بدون ترک هر کسی اثر انگشت در پشت.

در حالی که همه این اتفاق می افتد پویایی درون حزب جمهوری خواه بودند که تغییر در راه است که ساخته شده آن را حتی بیشتر انطباق به جنوب محافظه کاران است. کلید ظهور غرب و افزایش آن قدرت سیاسی به عنوان جمعیت کشورهای غربی پس از جنگ جهانی سر به فلک کشید II.

بر خلاف شرق جمهوری خواهان که تاریخ تعریف شده توسط مخالفت با برده داری غربی خواهان طولانی بود برگزار شد نژادی نسبت views آسیایی و بومی آمریکایی ها شبیه به کسانی که از جنوب دموکرات ها نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار. برای مثال جمهوریخواه فرماندار لیلاند استنفورد کالیفرنیا تا به حال این را می گویند در او در سال 1862 مراسم تحلیف:

به ذهن من روشن است که حل و فصل در میان ما از یک پایین تر از مسابقه به دلسرد توسط هر مشروع به معنی. آسیا با numberless میلیون ها نفر می فرستد به سواحل ما باقی مانده از جمعیت.... وجود دارد می تواند شکی نیست اما این حضور اعداد در میان ما از یک تخریب و مجزا مردم باید ورزش یک زیان نفوذ بر برتر مسابقه و تا حد معینی دفع مطلوب مهاجرت. آن را استطاعت من بزرگ لذت موافقم با قوه مقننه در هر قانون اساسی عمل داشتن برای آن شی سرکوب مهاجرت از مسابقات آسیایی.

تبعیض در برابر آسیایی ها به اوج خود رسید در تصویب چینی قانون خروج از 1882 تحت جمهوری خواه رئیس جمهور چستر A. آرتور که با تشکیل این اساس پس از آن همه تلاش برای محدود کردن مهاجرت بر اساس نژاد و قومیت. این 1888 جمهوری خواه پلت فرمدر واقع این بود که گفت: فقط گام اول: "ما اعلام می کنیم ما خصومت به این مقدمه به این کشور خارجی قرارداد کار و از کار بیگانه به ما تمدن و قانون اساسی; و ما تقاضا سفت و سخت اجرای قوانین موجود در برابر آن و به نفع چنین فوری قانون به عنوان محروم خواهد شد چنین کار از سواحل ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب