'Burgh بهترین برای پوشیدن این شماره 36: جروم Bettis به خانه رفت به برنده مسابقات قهرمانی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 36: جروم Bettis

وقتی که می آید به storybook انتهای نوشت: هیچ کس بهتر sendoff از جروم Bettis.

اوج تاریخی 13 سال NFL حرفه ای آمد و در فوریه سال 2006 در شهر دیترویت با Bettis عمل بالا بردن لومباردی جایزه به عنوان Pittsburgh Steelers خود را جشن گرفتند پنجم سوپر جام قهرمانی با یک 21-10 پیروزی برابر Seattle Seahawks.

پس از استیلرز را از دست داده 2004 بازی مسابقات قهرمانی آسیا در خانه به انگلستان جدید بن Roethlisberger گفت Bettis که اگر او برای یک فصل جوان کارفرمایی خواهد پیدا کردن یک راه به رهبری "اتوبوس" به اولین سوپر باول.

با این شانس را به بازی در فورد زمینه بعید است پیشنهاد پس از 12 بازی در این فصل 2005 — استیلرز حال 7-5 رکورد Bettis با عجله برای یک فصل-بالا 101 متری و دو touchdowns در پیروزی در برابر شیکاگو خرس. آن را در مجموعه ای از چهار بازی برنده خط خط به پایان فصل و دریافت استیلرز به پلی آف به عنوان کنفدراسیون فوتبال آسیا ششم دانه.

استیلرز فراموش نشدنی برنده سه جاده حذفی بازی — غلبه بر Bettis اواخر اشتباه در برابر Indianapolis Colts — برای تنظیم تاریخ خود را با سرنوشت. برای سوپر باول XL, Bettis خواهد بود رفتن به خانه.

Bettis کمک 43 متری با عجله به پیروزی در برابر سیاتل و سپس اعلام بازنشستگی خود را پس از بازی.

"من آمد به برنده مسابقات قهرمانی — ماموریت انجام" Bettis گفت: بعد از بازی. "با این که من برای خداحافظی."

Bettis' مهر در NFL شامل 13,662 عجله متری که رتبه پنجم تمام وقت زمانی که او بازنشسته است و هنوز هم نهم در تاریخچه لیگ. او 91 عجله touchdowns هستند شماره 11 در تمام زمان فهرست. شش-زمان Pro کاسه و دو تیم اول تمام نرم افزار انتخاب Bettis دریافت NFL نهایی افتخار در سال 2015 زمانی که او القاء شد به Pro Football Hall of Fame.

Bettis خود را صرف نهایی 10 فصل با استیلرز. او 10,571 عجله متری دوم در تیم تاریخ خود را 80 touchdowns رتبه سوم و 50 حرفه ای 100-حیاط عجله بازی های بسیاری در حق رای دادن رکورد.

زمانی که Bettis بازنشسته از استیلرز خود No. 36 غیررسمی قرار گرفت به ذخیره سازی به عنوان به خوبی. استیلرز هرگز صادر نیوجرسی تعدادی از Bettis خداحافظی.

قبل از Bettis وارد در سال 1996 برجسته ترین بازیکن برای پوشیدن شماره 36 linebacker اندی راسل که عینک نیوجرسی به عنوان یک تازه کار در سال 1963. پس از بازگشت از خدمت سربازی در سال 1966 راسل روشن به شماره 34 است که میپوشید برای آینده فصل 11 در مسیر به یک نقطه در تیم هال افتخار.

دیگر بازیکنان در پیتسبورگ تاریخچه ورزش برای پوشیدن شماره 36 عبارتند از:

• دزدان دریایی outfielder کریگ Wilson slugged 94 خانه اجرا می شود در شش فصل با دزدان دریایی از جمله حرفه ای-29 در سال 2004. ویلسون نیز گره خورده است عمده-لیگ برتر با هفت خرج کردن ضربه از صفحه اصلی اجرا می شود به عنوان یک تازه کار در سال 2001.

• رامون هرناندز یک چپ دست مسکن مشترک بسته شدن وظایف با دیو Giusti از 1972-75. هرناندز ذخیره شده 39 بازی بود و 23-12 ضبط و 2.51 عصر با دزدان دریایی است.

• مرکز Jussi Jokinen تا به حال 21 اهداف و 51 امتیاز برای پنگوئن ها در فصل 2013-14.

• مرد سخت متی Barnaby صرف بخش از سه فصل و تا به حال 15 گل, 33 امتیاز و 399 پنالتی دقیقه در 129 بازی ها با این سازمان است.

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

جو Rutter یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو از طریق ایمیل در jrutter@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب