می تواند اتحادیه اروپا زنده ماندن یک بیماری همه گیر?

دو چیز وجود دارد یک قرنطینه اروپایی را قابل اعتماد پیدا کردن زمانی که او می رود آنلاین برای اخبار در این سن و

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

دو چیز وجود دارد یک قرنطینه اروپایی را قابل اعتماد پیدا کردن زمانی که او می رود آنلاین برای اخبار در این سن و سال از coronavirus: اولین clucking محلی صاحب نظران در چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت توانسته است این بیماری همه گیر در ایالات متحده آمریکا; دوم بی تردید شواهدی وجود دارد که هر یک از کشورهای بزرگ اروپای غربی به جز آنجلا مرکل در آلمان در حال انجام است بدتر است.

Coronavirus اپیدمی تبدیل شده است اروپایی ها در برابر یکدیگر است. در اوایل ماه مارس در آلمان یکی از معدود کشورهای با ظرفیت تولید به تجهیز شهروندان خود را با ماسک های پزشکی لغو صادرات و دنده محافظ. این خشم ایتالیا که پس از آن در ناامید ترین مرحله خود بیماری همه گیر. ایتالیا به نوبه خود تبدیل شد قربانی در یک موج از روزنامه اسپانیایی داستان—های مختلف در مورد اهل شبه جزیره ایبری fashionistas که آورده بود Covid-19 بازگشت از میلان هفته مد (نیز لغو شد اما بیش از حد tardily); در مورد ونیز کارناوال (متوقف شد اما تنها پس از آن جریان بود); و در مورد والنسیا طرفداران که بیمار پس از سفر به میلان برای لیگ قهرمانان فوتبال بازی مقابل آتالانتا تیم به شدت آلوده ایتالیایی در شهر برگامو.

در بارسلونا, Quim Torra رئیس جمهور خودمختار (و ملی) دولت کاتالونیا به دنبال نزدیک کردن مرز میان منطقه خود و بقیه اسپانیا. او شکست خورده است. اسپانیا سیاسی آسیب پذیر سوسیالیستی نخست وزیر پدرو سانچز, خرناس یک حیله جنگی برای کاتالان استقلال, پی—و—یک تمرکز اضطراری سازمان در مادرید. کاتالانها باقی مانده بودند به گله که آنها به عنوان یک طاعون yoked به اروپا حداقل صالح دولت است. که افسوس که شد یک ارزیابی دقیق از اسپانیا برای بسیاری از بهار است. تا پایان مارس آن نرخ مرگ رسیده بود 510 میلیون. اما پس از آن که ویروس در زمان خاموش در تقسیم منحط بلژیک فلج خود را محلی ساختارهای قدرت. به مه تبدیل به ممکن است مرگ و میر وجود دارد برتر جهان-ضرب و شتم 633 میلیون بیش از سه برابر آمریکا هستند. در ضمن تقریبا فراموش شده بازرسی مرزی شده بود دوباره—بین فرانسه و آلمان و اتریش و ایتالیا است.

رو خود بزرگترین چالش پس از جنگ جهانی دوم در اروپا و کشورهای در حال انجام ضعیف. این مستقر در بروکسل, اتحادیه اروپا یک نهاد با سابقه هماهنگی اورژانس پاسخ continentwide شده است, مصاحبه در مورد aimlessly برای یک استراتژی است. در حال حاضر اروپا باید نظارتی هماهنگ—که تنها چیزی است که بروکسل خوب است در ارائه. اما اروپا نیز نیاز به رهبرانی که می تواند در افزایش روحیه و هم بزنید تا احساسات مشترک قربانی—و این تخصص از ملی دموکراسی. اروپا و سازمان ملل ساخته شد در روابط خانواده زبان های منطقه ای و وحشتناک جنگ است که در آن همه خون ریختن به هم. احساس تعلق عاطفی شدید. پس از تثبیت آن به عنوان یک سیاسی واحد پس از سال 1992 اتحادیه اروپا به دنبال فراتر و لغو این نوع عاطفی و خویشاوندی در حمایت از سیاست های سرمایه داری جهانی و کارشناس برنامه ریزی است. دموکراتیک تمایل شهروندان اغلب پیدا کردن این نوع از سیاست خسته کننده حتی زمانی که سرمایه داری جهانی و کارشناس برنامه ریزی در حال کار پر زرق و برق. در حال حاضر آنها نیست.

آن خواهد بود زودرس به نوشتن اتحادیه اروپا. این یک پروژه از اروپا نخبگان سیاسی و اقتصادی که آموخته اند برای محافظت از آن را با چنین مهارت و سرسختی است که آنها بسیار نزدیک به لغو Brexit رفراندوم در بریتانیا. اما از آن است که رسیدن به پایان آن منطق است.


تمام زمستان طولانی رهبران اتحادیه اروپا شده اند ملاقات های تلفنی و امید برای جلوگیری از آنچه به نظر می رسد اجتناب ناپذیر مالی بحران. ایتالیا است که در قلب این مشکل است. با سریع-کاهش جمعیت و یک بخش عمومی بدهی حدود 135 درصد از تولید ناخالص ملی این کشور در حال حاضر در آستانه ورشکستگی حتی قبل از شیوع کروناویروس. ماه از اجرا تنبلی را تحت فشار قرار دادند که بار بدهی نسبت به 150 یا 160 درصد—سطح یونان بود که در نزدیک به یک دهه پیش هنگامی که آن مشکلات اقتصادی تقریبا نابود یورو, اتحادیه اروپا واحد پول مشترک. اما اقتصاد ایتالیا است 10 بار به عنوان بزرگ به عنوان یونان. بنابراین ایتالیا نیاز به یک نجات بدون شک در مورد آن است.

رم خواهد مانند دیگر 26 کشور در اتحادیه اروپا برای به اشتراک گذاشتن ایتالیا با بدهی با صدور "یوروباندز" و یا به آن را بیشتر متقاعد کننده—"Coronabonds." دیگر کشورهایی که از پول نقد مانند اسپانیا و فرانسه تمایل دارند به توافق برسند. اما آلمان و هلند نیست. آنها نگرانی بدون دلیل نیست که زیرک Mediterraneans خواهد پشم گوسفند وجانوران دیگر آنها را از پس انداز خود را مگر اینکه آنها می گویند چگونه این وام صرف پول است. این است که چگونه آن کار می کرد در طول بحران یونان. پول سرازیر شد اما اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول بوروکرات خاموش یونان و استقلال اقتصادی و در حالی که آن دموکراسی است. این طرح بزرگ برای ترازنامه بانک ها که تا به حال overinvested اما آن را تبدیل یونان خود را به قرن بیست و یکم معادل قبل از کاسترو کوبا. خارج از گردشگری آن است که در حال حاضر بیشتر اقتصاد رو به عقب تر از آن بود که یک نسل پیش.

ایتالیا را به انجام هر کاری برای جلوگیری از این سرنوشت. آن حزبی برتر جوزپه کونته موفق به واجد شرایط ایتالیا حدود €36 میلیارد در بودجه اتحادیه اروپا با تعداد بسیار کمی از رشته های متصل. که نمی تواند نزدیک به اندازه کافی. در حال حاضر کار سخت آغاز می شود خواستار به اندازه کافی آلمان و هلند تامین مالی برای حفظ ایتالیا در اتحادیه اروپا, اما نه آنقدر به تعقیب آلمانی ها و هلندی ها ،

و این است که با فرض ایتالیا می خواهد به ماندن در اتحادیه اروپا. کونته تا 66 درصد تصویب تعداد بالا در یک چنین بی فرهنگ سیاسی. اما دو پویا ترین جنبش های سیاسی در کشور هستند و هر دو متخاصم به اتحادیه اروپا و آنها گزنده در پاشنه خود را. وجود ضد مهاجرت لیگ ماتئو Salvini که تحت سلطه سیاست ایتالیا پس از سال 2018 است. آن زمان هر ترفند در کتاب و ایتالیا به های سیاسی برای جلوگیری از انتخابات است که می توانست او را نخست وزیر در تابستان گذشته. اما Salvini تلاش کرده است برای حفظ حمایت خود را در طول این بحران است. لیگ اجرا می شود سخت ضربه لومباردی که در آن فرماندار است lurched تقریبا روزانه بین پیف-poohing بحران و کاشت وحشت در راه است که شما را به یاد آمریکایی ها از شهردار نیویورک, بیل د Blasio. Salvini به تازگی تحت الشعاع توسط رهبر برادران ایتالیا, پارتی, Giorgia Meloni, یک لودگی و فصیح سخنران روم جناح راست با توجه به انتقادات تند در مورد "شغال" از شمال اروپا که به دنبال ورشکستگی ایتالیا در سفارش به "غارت خود را با ارزش ترین جواهرات." در ماه ژانویه 38 درصد از ایتالیایی ها هنوز ایمان در بروکسل; این تعداد کاهش یافته و به 25 درصد است.

ما می تواند مطمئن باشد که اتحادیه اروپا رهبران خواهد آمد تا با ایده های مبتکرانه برای مدیریت این بحران است. آنها یک زمان سخت تر فرار از ناسیونالیسم-تحکیم منطق coronavirus. برای سه سال گذشته رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شده است بیشترین طرفدار اتحادیه اروپا و طرفدار رهبر بازار در اروپا است. درست تا اواسط مارس او implacably دنبال خود دستور Reaganizing فرانسه حتی در صورت gilets jaunes ("جلیقه های زرد") تظاهرات 2018 و 2019 و زمستان سال گذشته در سراسر کشور اعتصابات حمل و نقل. و در عین حال در نیم ساعت آدرس به این کشور در مارس 15, پاکسازی اعدام ایدئولوژیک برگشت ساخته شده است که شهروندان سر چرخش. به نام او برای renationalizing بسیاری از اقتصاد فرانسه و بازگرداندن کشور "اقتصادی حاکمیت."

بعید است که پاکسازی دهکدهای از دست ایمان در بروکسل پروژه از مرزهای باز و بازار آزاد. اما حتی کسانی که تبدیل شده به دور از مرزها به دلایل اقتصادی در حال رفتن به مجبور به صلح خود را با آنها برای اپیدمیولوژیک ، وجود خواهد داشت و کشور به کشور تفاوت در چگونه سریع coronavirus می آید تحت کنترل است. دانمارک که قبلا در این بیماری همه گیر به نظر می رسد در همان جهنمی مسیر اسپانیا به عنوان مهر و موم شده از مرزهای خود و محدود و میر به 75 میلیون ساخت آن پاسخ یکی از موثر ترین در غرب قابل مقایسه با آلمان یا ایالات متحده در خارج از نیویورک و نیوجرسی. اواخر آوریل, دانمارکی احساس به اندازه کافی امن به اجازه کودکان خود را از رفتن به مدارس ابتدایی است. اما این بازگشایی فقط uncontroversial تا زمانی که دانمارکی ها باقی می ماند unworried مورد به طور بالقوه آلوده خارجی عبور از مرزهای خود را.

شما می توانید تماس بگیرید و این ملی اظهارات اقتصادی و سیاسی حاکمیت مصلحت یا بدبینانه. اما آنها نه غیر منطقی. از بین بردن حاکمیت ملی همواره اتحادیه اروپا مهم هدف یک هدف بدون انحراف به عنوان آن را به عنوان unavowed. رهبران در بروکسل ملاقات هر بحران با تماس به صورت "بیشتر در اروپا است." در یک زمان از coronavirus که چاره این است که اثبات ناکافی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن