کانادا هیچ آسیب پذیر تر به پول شویی از مشابه کشورهای B. C. پرس و جو می شنود

محتوای مقاله در ادامه"شکی نیست که پول شویی می کند را در محل وجود دارد اما مردم می فهمند که هر کسی که زندگی در

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"شکی نیست که پول شویی می کند را در محل وجود دارد اما مردم می فهمند که هر کسی که زندگی در یک کشور است به نحوی گره خورده است تا در آن جرم و جنایت" که او می گوید نادرست است.

"به محض این که شما به عنوان دیده می شود و بد را به انجام کسب و کار اگر شما ساختار نظارتی در محل نیست و اگر وجود دارد بسیاری از راه های که در آن کشور خود را می تواند مورد آزار قرار گرفته و سپس مردم به سادگی نمی خواهید برای قرار دادن پول خود را وجود دارد."

وقتی اتفاق می افتد که حواله پایین رفتن هزینه استقراض بالا می رود و مقدار پول در دسترس برای خدمات عمومی پایین می رود او می گوید.

"این واقعا ضروری است که کشورهای در بالا از این نوع از چیزی که به خاطر آنها رنج می برند می تواند تمام انواع اثرات بد از آن است."

B. C. راه اندازی استانی پرس و جو در میان نگرانی رو به رشد است که غیر قانونی پول نقد بود و کمک به سوخت آن املاک و مستغلات, خودرو لوکس و قمار بخش است. نخست وزیر جاستین ترودو دولت شرکت است و می گوید که متعهد به مقابله با این مشکل ملی.

پرس و جو شنیده افتتاح اظهارات در ماه فوریه خواهد شد و حفر کردن به صنایع خاص شروع در ماه سپتامبر.

مداوم بخشی از پرس و جو اختصاص داده شده است به کلی از پول شویی و نظارتی مختلف مدل های طراحی شده برای مبارزه با آن در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن