Canadiens بی حس کردن پنگوئن ها در وقت اضافه در بازی 1

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 مرداد 1399

15 دقیقه پیش

این نیست Montreal Canadiens که پلاک حلق آویز بر روی دیوار چند بلوک دور در هاکی سالن از شهرت.

وجود ندارد Maurice Richard یا ژان Beliveau در این فهرست هستند.

وجود ندارد حتی یک وینسنت Damphousse یا مایک Cammalleri اعضای Canadiens تیم که موجب ناراحتی برتر پنگوئن تیم قبلی postseason matchups یک تعداد انگشت شماری از نسل پیش.

این Montreal Canadiens که پنگوئن کردن مربع با در 1 بازی از دور مقدماتی سری در تورنتو Scotiabank آرنا در روز شنبه بودند 24-بهترین تیم NHL در طول فصل به طور منظم. آنها می ترسید.

اما آیا جرات بی احترامی به آنها را.

پنگوئن دریافت بلانت کارایی که نیاز به عنوان آنها را از دست داده در وقت اضافه 3-2 به باز بهترین-از-پنج سری.

مونترال مدعی پیروزی در 13 دقیقه, 57 ثانیه از وقت اضافه. پس از عبور از تلاش Canadiens به جلو برندان گالاگر از جناح راست مسدود شده بود توسط پنگوئن به جلو براندون Tanev, Canadiens defenseman جف Petry شروع به پریدن کرد و در بازگشت در دایره حق و سیمی یک wrister گذشته goaltender مت موری blocker در سمت دور.

"من فکر نمی کنم وجود یک فرد در سازمان ما است که طول می کشد Canadiens به آرامی" مربی مایک سالیوان گفت: "از طریق ویدئو کنفرانس از تورنتو است. "ما درک می کنیم چقدر خوب از یک تیم هستند. ما احترام زیادی برای مونترال و ما می دانیم که ما باید در بهترین ما در جهت موفقیت است."

این Canadiens به نظر می رسد در اوایل به عنوان آنها در زمان بازی برای اولین بار منجر 11:27 به قوانین و مقررات. از سمت چپ نقطه Canadiens defenseman برت کولاک swatted یک تایمر به چین. Canadiens به جلو پل بایرون منحرف جن با فورهند به قفسه سینه از Canadiens به جلو Jesperi Kotkaniemi. به عنوان پنگوئن defenseman جک جانسون هل Kotkaniemi به قفس جن نگاه کردن Kotkaniemi بازوی چپ و تضعیف به شبکه در پشت موری درست اسکیت بازی کردن.

آن را تبدیل به یک 2-0 بازی در 6:53 به دوره دوم. با تشکر به یک بیمار-اعدام خرج کردن توسط پنگوئن defenseman برایان Dumoulin, Canadiens به جلو نیک سوزوکی قادر به ایجاد دو در یک با عجله به جلو Joel Armia. به عنوان سوزوکی به دست آورد توهین آمیز در منطقه در جناح چپ پنگوئن defenseman کریس Letang در زمان دور عبور و منجر به تیراندازی لین به سوزوکی, که, گل, گذشته موری دستکش دست با wrister از دایره سمت چپ به سمت دور.

پنگوئن ها رو در رتبه بندی در 9:55 دوم. پس از پنگوئن defenseman مارکوس Pettersson مجبور توهین آمیز گردش مالی پنگوئن به جلو سیدنی کرازبی با عجله یک wrister از دایره سمت چپ که ضربه تخته پایان. ارتجاعی منحرف به راست و نیمی از دیوار که در آن پنگوئن defenseman جاستین شولتز شروع به پریدن کرد بر روی آن و swatted با کف دست زدن-تصویب به حافظه. Guentzel سعی در منحرف کردن جن در خالص اما به پایان رسید تا هدایت آن به کرازبی چرخاند به سمت راست قفس. کرازبی سپس حوصلگی جن به چین که در آن goaltender Carey قیمت سهوا لگد آن را به خالص با چپ خود را به اسکیت بازی کردن.

نمره گره خورده بود 2-2 به لطف قدرت-بازی بازی هدف در 12:34 دوم. از بالا سمت چپ دایره پنگوئن به جلو Jared McCann برداشته سخت wrister به سمت قفس که زده پنگوئن به جلو پاتریک Hornqvist موقعیت بالای چین در اواسط بخش است. جن plopped بر روی یخ فقط فراتر از لبه های بیرونی از آبی رنگ است. پنگوئن رو به جلو Bryan زنگ رسید گذشته Canadiens به جلو Artturi Lehkonen و برداشته ملایم wrister گذشته قیمت دستکش دست.

پنگوئن رو به جلو کونور Sheary اعلام پنالتی در 16:57 سوم اما اخراج یک wrister از شکاف گسترده ای در سمت چپ net. این Canadiens یک فرصت با خود مجازات شات 6:46 به وقت اضافه, اما Canadiens به جلو Jonathan Drouin دامن زد در backhander تلاش همانطور که او با نزدیک شدن به net.

پنگوئن' گلایه در بازی قدرت ادامه به آنها 1 تا 7 با استفاده از جمله ناموفق پنج-در-سه دنباله به طول انجامید که 1:32 در دوره سوم.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن