تفسیر: Michael Jordan doc "آخرین رقص" بود 4 خودنمایی مشکلات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

نیویورک — از مایکل جردن مستند پیچیده یکشنبه و در اینجا حکم نهایی: خوب نه عالی. Charles Barkley نه مایکل جردن.

بالاترین نوار های اخیر فیلم های مستند است که در HBO "دیگو مارادونا" که تکمیل آن فوق العاده ای فیلم با بی باک و صادق نگاه megastar وسیع بی احتیاطی. "آخرین رقص" صرف زمان بیشتری (10 قسمت) پوشش کمتر است. این نسخه دیزنی — اتصالات نوای بزرگترین بازیکن بسکتبال در تمام دوران با کمی تمایل به حمله به خود انسان نقص با معنی بررسی است.

دوباره, آن را بسیار لذت بخش و برای '80s babies مثل خودم دلتنگ. اغلب بازی های کلاسیک و فیلم های در حال underwhelming ترک ما را به تعجب که آیا ریز تنظیم مدرن ورزشکاران خواهد به سادگی جسمی پایمال پیشینیان خود. نه با اردن است. او تسلط امروز NBA و فردا. این مستند در خدمت به عنوان یک یادآوری.

اما به عنوان "آخرین رقص" را بدست آورده و آن را ستایش گسترده و نسل جدید می آموزد اردن بیش از یک کفش کتانی, من می خواهم به برجسته چهار ناامید کننده جنبه های مورد ESPN تولید با تاکید بر چهار قسمت:

هیچ اشاره ای Juanita

چگونه می توانید انجام دهید 10-قسمت عمیق شیرجه رفتن به یک فرد بدون ذکر زندگی خود را? یک cameo برای فرزندان در قسمت نهایی و که این. دلایل بسیاری وجود دارد که اردن نمی خواهد که می خواستم برای رفتن در این جهت است. در سال 1985 اردن احتمالی همسر — Juanita Vanoy — باردار بود و ثبت پدری کت و شلوار در برابر بسکتبال ستاره چون او محروم بودن از پدر به فرزند متولد نشده است. سپس با آنها ازدواج کرده بودند برای 17 سال در میان شایعات از اردن شایع خیانت. او اعتراف کرد پرداخت یک بازیگر مشتاق 250.000 دلار در hush پول است. او گفته آموخت تایگر وودز چگونه به womanize.

"به من گفت: (وودز), 'دور ماندن از آن پسر (expletive, اردن) چرا که او هیچ چیزی ندارد برای ارائه به (expletive) جهانی که در آن او زندگی می کند به جز بازی بسکتبال,' "جان تاجر بود که در جنگل' سابق وکیل و مشاور گفت Vanity Fair.

این طرف اردن نبود ذکر شده چه رسد به جزئیات در این مستند. Juanita هرگز به ارمغان آورد. او در مصاحبه و به سختی دیده می شود. به جای "آخرین رقص" سعی کردم به زور اردن عاطفی و دلسوز سمت غواصی به رابطه اش با یک گارد امنیتی.

پیتزا, داستان

که بدون کنترل ادعای اردن کردم مسمومیت غذایی از یوتا پیتزا قبل از نهایی NBA سوراخ بیشتر از یک کاخ سفید در نشست خبری. با توجه به مستند پنج نفر تحویل پیتزا به یوتا اتاق هتل در وسط شب. مفهوم این بود که این مردان — شاید طرفداران موسیقی جاز و یا وابسته به جاز — مسموم این پیتزا.

"من خوردند پیتزا" اردن گفت. "همه توسط خودم. هیچ کس دیگری می خوردند پیتزا. از خواب بیدار شدم حدود 2:30 پرتاب کردن سمت چپ و راست."

اردن پس از آن معروف تحت سلطه بازی 5 از سال 1997 نهایی بدیهی است که بیمار و نزدیک به سقوط. او تلقی یک قهرمان برای "Flu Game" تلاش اما داستان در مورد پیتزا نیست گفت: تا زمانی که این مستند.

پس اول از همه, آن را سخت به این باور اردن استفاده از نام واقعی خود در این هتل و پنج نفر از کارمندان این ناشناس pizza parlor همه نشان داد تا در خود را درب. دوم از همه اردن ادعا می کنند او مسموم شد — شاید هدفمند — و وجود دارد هرگز یک بررسی ؟ هرگز یک اشاره تا 23 سال بعد ؟

آن را برای تلفن های موبایل باور نکردنی و مناسب است. این مستند ارائه نمی دهد بسیار فراتر از این مصاحبه از اردن و مربی خود را.

نیکز جزئی

اردن به خاک سپرده شد نیکز در دادگاه و dunked بر روی آنها در این مستند.

"اگر من تا به حال برای انتخاب یک تیم است که به ما سخت ترین زمان در شرق ایندیانا بود که احتمالا سخت ترین, خارج از دیترویت" اردن گفت.

مسلما این خط یک معامله بزرگ نیست و نمی کاستن از مستند. اما به عنوان یک بومی نیویورکر آن را توهین آمیز است. هیچ راهی وجود دارد پیسرز بودند سخت تر از نیکز.

آره Bulls-پیسرز سری در سال 1998 رفت و هفت بازی اما چند فکر ایندیانا می تواند بیرون بکشد قاطع مسابقه. نیکز در زمان بولز به هفت بازی در سال 1992 و یک سال بعد شد تنها تیم به برگزاری یک 2-0 سری سرب بیش از بولز در دوران قهرمانی خود اجرا می شود.

چارلز اسمیت لیآپ موثر خواهد به خاک سپرده اند بولز در سال 1993. پیسرز هرگز آمد که نزدیک است.

آنها دلیل خود را!

ستایش اردن قلدری

همه ما می دانستیم که از اردن که خواستار تیمی است. ما می دانستیم که او یک دیوانه شدید رقیب. گاهی اوقات این بدان معنی است که او حرکت تند و سریع بود و ما نمی دانم زیادی در مورد اردن در حال حرکت تند و سریع.

اما فقط به عنوان مستند شروع غواصی به استبدادی طرف آن را تبدیل به یک کفش کتانی آگهی.

"این بود که ذهنیت من. اگر شما نمی خواهید به بازی که راه نیست بازی که راه" اردن گفت: قبل از پاره شدن تا. "شکستن."

پایان صحنه.

دسته بندی: ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب