رایج مقاوم در برابر آتش, قتل, آتش نشان, UVic گزارش می گوید

محتوای مقاله در ادامهویکتوریا آتش نشانان کار در قرار دادن یک آتش سوزی در ویکتوریا در سال 2017. دارن سنگ / TIM

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

VICTORIA, B.C.: MAY 17, 2017-Victoria firefighters work at putting out a fire on Fernwood Road in Victoria, B.C. May 17, 2017. DARREN STONE / TIMES COLONIST
ویکتوریا آتش نشانان کار در قرار دادن یک آتش سوزی در ویکتوریا در سال 2017. دارن سنگ / TIMES COLONIST/TIMES COLONIST

همچنین خواستار ایجاد یک مکان آنلاین رجیستری از همه مقاوم در برابر شعله و سلامت خود را از خطرات.

این خطر را افزایش می دهد برای کودکان جوان از خانواده های کم درآمد, این گزارش می گوید احتمالا به دلیل تفاوت در سهام مسکن و مبلمان با کیفیت در دسترس به آنها.

برای مثال در این گزارش می گوید: گروههای کم درآمد بیشتر استفاده مسن خانواده و موارد استفاده از آنها را برای طولانی تر و چالش مواجه با تمیز کردن و حذف گرد و غبار در سهام مسکن های قدیمی تر با تهویه ضعیف و فرش. با کیفیت خوب خلاء برای تمیز کردن تجهیزات برای حذف گرد و غبار است که اغلب فراتر از یک خانواده فقیر به معنی.

"ما خواستار دولت فدرال به دنبال نمونه ای از کالیفرنیا و ایالات متحده دیگر حوزه های قضایی برای دریافت خطرناک و کاملا غیر ضروری مواد شیمیایی به خارج از تشک مبلمان و رنگ محصولات می گوید Sandborn.

"واشنگتن اذعان کرده است این تهدید که این مواد شیمیایی مطرح orcas. دولت فدرال ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است خطری که آنها را تهدید زنان باردار نوزادان و کودکان است. و آن است که به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده است که مواد شیمیایی را در برخواهد داشت یک خطر غیر ضروری به آتش نشانان به دلیل مواد شیمیایی ایجاد بسیار سمی دیوکسین در هنگام سوخته" Sandborn می گوید.

"علم روشن است و اتاوا نیاز به عمل می کنند."

استفان هیوم سابق ونکوور سان نویس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب