محافظه کاران ضربه لیز چنی بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

9 دقیقه پیش

واشنگتن — آمریکا مواجه انتخاباتی عدم قطعیت در نوامبر تبدیل شده است در یک جلسه خصوصی روز سه شنبه به عنوان یک گروه کوچک از قانونگذاران محافظه کار مواجه خانه جمهوریخواه کنفرانس صندلی لیز چنی بیش از آنچه به آنها گفته بود بی وفایی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

قانونگذاران به نام چنی برای حمایت از دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری متخصص و برای حمایت از یک رقیب اصلی برای تشکر. توماس Massie R-Ky., به گفته افراد آشنا با درهای بسته جلسه صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد آن. جمهوری خواه در کنگره جیم اردن از اوهایو اشاره کرد چنی در انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع و سیاست خارجی و متهم او را نه در حمایت از رئیس جمهور خود coronavirus پاسخ.

پیشرو انتقاد شد فلوریدا در کنگره مت Gaetz که بازگو رویارویی خود را در پادکست "داغ طول می کشد با مت Gaetz" مدت کوتاهی پس از آن اتفاق افتاده است. او همچنین در توییتی در مورد چنی که دختر سابق دیک چنی معاون رئیس جمهور گفت: "او باید از پست خود به عنوان رئیس ایران کنفرانس.

"لیز چنی کار کرده است در پشت صحنه (و در حال حاضر در برابر realDonaldTrump و دستور کار خود" Gaetz توییتی. "آمریکا و سزاوار بهتر است به عنوان ما صندلی کنفرانس. لیز چنی باید گام پایین و یا حذف شود. #MAGA."

مغلوب ساختن پیشی جستن, پسر, Donald Trump Jr., ترجمه Gaetz پیام و نوشت: "ما در حال حاضر یکی از میت رامنی ما لازم نیست دیگر... ما نیز نیازی به جنگ های بی پایان او برای طرفداران." ایالت یوتا میت رامنی شده است یکی از تنها حمله داعش به طور منظم خودش را جدا از مغلوب ساختن پیشی جستن و رای به محکوم کردن او در یک مقاله از استیضاح در اوایل این سال است.

رویارویی می آید به عنوان رئیس جمهور تلاش کرده است با پاسخ به کروناویروس همه گیر و جمهوری خواهان در کنگره شده اند تا حدودی تقسیم بر مدیریت بحران است. به عنوان تهمت قرار دادند و به سرعت بازگشایی اقتصاد و بازی کردن اهمیت coronavirus تست نشان داده اند برخی از آنها مخالفت با او در آن نقطه. دیگران مانند Gaetz و اردن را با عجله به دفاع از او.

چنی R-Wyo., عقب ننشستند در این جلسه عذرخواهی نکرد و آیا شکستن با مغلوب ساختن پیشی جستن به گفته یکی از افراد آشنا با بورس. در یمن در کنفرانس خبری در روز بعد او به خبرنگاران گفت که او "کاملا" هنوز هم پشتیبانی از Fauci که او گفت: او شناخته شده برای بسیاری از سال است. او همچنین اشاره کرد که تهمت جونیور "عضو جمهوری خواه کنفرانس."

او گفت که او طول می کشد و موقعیت خود را به طور جدی و تا به حال یک "گفتگو" با Massie پس از جلسه کنفرانس.

"من فکر می کنم که زیبایی های سیستم و رک و پوست کنده عظمت این کشور و یکی از چیزهایی که بنیانگذاران جنگیدند و بسیاری در طول تاریخ بوده اند برای ما آزادی بیان و حق برای همه ما به این نوع از سالم ارز و بحث" چنی گفت.

چنی به ضرب گلوله به شماره 3 ایران با رهبری نقطه پس از او انتخاب شد در سال 2016. در حالی که او رای دادند و عمدتا در مرحله با رییس جمهور, او گاهی متفاوت با او در سیاست خارجی را به عنوان او و متحدان او استدلال کرده اند در برابر "جنگ بی پایان." او به ندرت مورد انتقاد قرار مغلوب ساختن پیشی جستن با نام اما جدا از او در آن موضوع و دیگران از جمله بیماری همه گیر.

در ماه ژوئن صدای جیر جیر به عنوان مثال چنی اشاره به تهمت های مکرر امتناع از پوشیدن ماسک توسط این برنامه شامل یک عکس از او را پوشانده ، "دیک چنی می گوید پوشیدن ماسک. #realmenwearmasks," او نوشت.

رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی ایستاده بود کنار چنی در بعد از ظهر کنفرانس خبری گفت او مفتخر به او به عنوان صندلی کنفرانس. "او نشانی از یک کار شگفت انگیز," او گفت:.

در علاوه بر این به Gaetz و اردن چنی منتقدان در این نشست شامل تگزاس مظنونان حمله به دانشگاه تراشه روی و کابل آریزونا در کنگره اندی Biggs و Massie خود را. چنی بود اهدا پول به Massie ابتدایی حریف, تاد McMurtry. Massie که برنده اصلی در ماه ژوئن.

روی به طور خاص با انتقاد چنی برای حمایت از Fauci و از او خواست "به در نظر گرفتن وسعت کامل از تحقیقات وجود دارد در coronavirus" با توجه به یک فرد به روی. این فرد صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث خصوصی مکالمه.

تمام کاربرانی که با انتقاد چنی از اعضای سخت-خانه حق آزادی انجمن است که اغلب به درگیری با رهبری زمانی که جمهوری خواهان در آن اکثریت.

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن