مکالمات این موضوع: غذا و سوخت های فسیلی

محتوای مقالهساسکاچوان کشاورز سریع دیک McDick انداخته است خود را به تعدادی از دکمه مسائل از جمله تولید مواد غذا

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان کشاورز سریع دیک McDick انداخته است خود را به تعدادی از دکمه مسائل از جمله تولید مواد غذایی و وابستگی آن به سوخت های فسیلی است.

"شما نمی توانید یکی را بدون دیگری" او می گوید: اضافه کردن پیوندی بود که با غرق کردن مردم در مناطق شهری که او می گوید: "هیچ نظری ندارم آنچه در آن طول می کشد برای تولید مواد غذایی در کانادا است."

سریع دیک تصمیم به استخدام برش طنز و خام در دوربین حضور خود را نقطه.

او می گوید: تصمیم گیری در مورد نحوه تولید مواد غذایی و افزایش هزینه انرژی هستند از تماس با واقعیت را از کشاورزی است. "من نگران که ما دلیلی رانندگی تا هزینه تولید مواد غذایی در حالی که قیمت کالا بر روی محصولات نرفته است تا ساخت آن را حتی سخت تر از آن است که در حال حاضر به یک کشاورز."

او سبک است و دارای هیچ منع فشار با نوک انگشت شما در چشم یکی که او را به دست اورد بزرگ آنلاین مخاطبان است. آلبرتا برتر جیسون کنی به اشتراک گذاشته شده خود را "قاره رژیم غذایی" ویدئو و مشتعل علاقه سریع دیک کانال یوتیوب. در حال حاضر او احساس اینترنت و قبل از COVID-19 او در تقاضا به عنوان یک سخنران.

ما با McDick در مزرعه اش در ساسکاچوان به عنوان او بذر یکی از زمینه های. ما او را دعوت به پیوستن به ما برای گفتگو است که مسائل در مورد او پیام خود را و به همین دلیل او در حال رفتن به توقف های خود را به زمین پیام.

مکالمات است که مهم است که یک شریک برنامه برای موریس J. Wosk مرکز برای گفت و گو در دانشگاه سیمون فریزر. تولید این برنامه ساخته شده است با تشکر از امکان پشتیبانی از زیر و بینندگان مثل شما. لطفا تبدیل به یک Patreon مشترک و حمایت از تولید این برنامه با $1 تعهد در اینجا.

ماده چسبنده و لزج.gl/ypXyDs



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب