مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی

کانادا دارای دانشگاههای بسیار خوبی در زمینه بینالمللی میباشد و 26 دانشگاه این کشور، در رنکینگ QS که یکی از مع

توسط MASTERNEWSS در 20 مرداد 1400

کانادا کانادا دارای دانشگاههای بسیار خوبی در زمینه بینالمللی میباشد و 26 دانشگاه این کشور، در رنکینگ QS که یکی از معتبرترین رنکینگهای دانشگاههای جهان است، قرار دارد. در سال 2018 در حدود 1709.3میلیون دلار کانادا اعلام شده است که رتبه سوم در جهان را به خود در زمینه تولیدات داخلی اختصاص داده است. موسسه ی هرمس اپلای تحت هیچ شرایطی این روش را پیشنهاد نمی کند و هرگز در این زمینه مشاوره و خدماتی ارائه نمی دهد. به این صورت، همسر متقاضی بدون نیاز به دریافت مجوز میتواند به صورت تمام وقت در کانادا کار یا تحصیل کند. پرداخت میشود. البته افرادی که در دوره کالجهای معتبر هم رکت کنند، میتوانند این نوع وام را دریافت کنند. همانطور که پیش از این در نوشتارهای راهنمای تحصیل در کالجهای کانادا و برترین دانشگاههای کانادا به توضیح کامل کیفیت و استانداردهای بالای آموزشی در این کشور پرداختیم، قریب به ۴ دانشگاه برتر دنیا در کشور کانادا مستقر هستند و به همین خاطر یکی از دلایل مهم مهاجرت به کانادا، بدون شک تحصیل در این کشور است. افراد اسپانسر شده میتوانند در کشور کانادا کار، زندگی یا تحصیل کنند. برنامه مهاجرت به به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان انتاریو برای جذب متقاضیانی است که سابقه داشتن کسب و کار و یا مدیریت در مشاغل آزاد و یا دفاتر دولتی دارند.

{||||||||||||||||}

ما در این مقاله بهترین روشهای مهاجرت کانادا و سریعترین راههای کسب اقامت کانادا را بررسی کارشناسی خواهیم نمود. و یا اینکه حتی با اینکه اجازه حضور دائمی در کانادا را دارید با ارتکاب جرم و جنایت ممکن است از این کشور اخراج شوید. حقیقت این است که شخص پناهنده معمولا جایگاه مناسبی در کشور پذیرنده ندارد. در روش اول شخص باید به محض رسیدن به فرودگاه (یا مرزهای قانونی بندری و جادهای) درخواست حقوقی پناهندگی بدهد. به این منظور، رانندگان اتوبوسها تحت آموزشهای مقدماتی قرار میگیرند تا در مواقع ضروری بتوانند به کودکان یا بزرگسالان، یاری رسانند. مدت زمان بررسی پرونده هم بین ۱۵ تا ۱۷ ماه است. پس به راحتی میتوانید چند ماه قبل از زایمان به سمت کانادا پرواز کنید و فرزندتان را به دنیا بیاورید. پس اگر امکان مهاجرت قانونی دارید هرگز از روشهای اشتباه استفاده نکنید. در حالی که شرایط مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی کاملا استثنائی و خاص است. پس اگر هر تخصصی دارید و میخواهید از طریق کار به کانادا مهاجرت کنید، به توضیحات سیستم اکسپرس اینتری در اوایل مقاله مراجعه کنید. در پیش دارید. پس هیچوقت از مهاجرت تصویر آرمانی برای خودتان نسازید.

اما در عوض سواد و توانایی کسب میکنیم.

نکته مهم در مهاجرت از طریق ازدواج این است که باید واقعی بودن آن را اثبات کنید (چون خیلیها با ازدواج غیرواقعی وارد کانادا شدند.) برای بررسی صحت ازدواج، تمام اسناد و حتی جزئیاتی مثل اختلاف سنی معقول، زبان مشترک و عکسهای خانوادگی بررسی میشوند. امتیاز بندی همانند برنامه نیروی متخصص فعلی کانادا است ومتقاضیانی که 60 امتیاز از 100 را کسب کنند وارد این استخر مجازی خواهند شد و افراد دارای بالاترین امتیاز به صورت ماهانه دعوتنامه دریافت می کنند. از آنجایی که عمل مهاجرت دارای پیچیدگی های بسیار زیادی است و کسب اطلاعات در مورد مراحل مختلف آن بسیار مهم می باشد. اما در عوض سواد و توانایی کسب میکنیم. البته مشروط به اینکه اسپانسر شونده خود توانایی تامین هزینههای خود را نداشته باشد. البته این مورد را بخاطر داشته باشید که هر دانشگاهی مناسب شرایط و مدارک هر شخصی نمیباشد و بهتر است برای انتخاب یک دانشگاه با یک مشاور خوب مشورت نمائید.

نوا اسکوشیا (Nova Scotia) یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با ۱ میلیون جمعیت است و در شرق ساحل شرقی کانادا واقع شده است وبا جمعیت ۹۳۰٬۰۰۰ نفر جزء کم جمعیتترین استانهای کانادا میباشد البته با توجه به مساحت کم، دومین استان پرتراکم کانادا محسوب میشود. شهرسنت جانز، مرکز استان، بیستمین شهر بزرگ کانادا است و حدود ۴۰ درصد از جمعیت نیوفاوندلند و لابرادور دراین شهر زندگی میکنند. کانادا یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که با توجه به وسعت بسیار زیاد آن (دومین کشور بزرگ دنیا برابر کل اروپا) جمعیت بسیار کمی در حدود ۳۰ میلیون نفر دارد. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. خیلی از خانوادهها از این فرصت ویژه استفاده میکنند و فرزندشان را در این کشور به دنیا میآورند. در عکس زیر میتوانید به برخی از فرصتهای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و حرفه در استانهای مختلف این کشور توجه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن