COVID-19: 5 چیزهایی که در مورد نیکیتا گراهام, جمع آوری اعانه, آهنگ من خود را قهرمان

محتوای مقاله در ادامه4: این پیام از این آهنگ. هر کس در جهان نیاز به یک دکتر نیاز دارد و آنها باید برگزار شود د

توسط MASTERNEWSS در 16 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

4: این پیام از این آهنگ. هر کس در جهان نیاز به یک دکتر نیاز دارد و آنها باید برگزار شود در کمترین توجه به آنها اختصاص داده شده کار می کنند. تقسیم خیریه جمع آوری کمک های مالی بین هر دو داخلی و بین المللی سازمان ها قرار می دهد این بیماری همه گیر در زمینه, در حالی که از جمله مردم بومی COVID-19 صندوق امداد مهم بود به نیم Metis-کری هنرمند.

5: چه می آید بعدی. گراهام انتظار برای پیگیری من قهرمان خود را با یک آهنگ او نوشت: در مورد از دست دادن یکی از بهترین دوستان خود را برای استفاده داخلی. با توجه به انفجار در موارد گزارش شده از خشونت خانگی از COVID-19 شیوع او احساس می کند این امر می تواند یک آهنگ مناسب برای قرار دادن به چرخش.

او همچنین دارای یک "alter ego شخصیت 1800s عصر یاغی پروژه به نام Prestley" است که او در حال کار بر روی. او می گوید: "این ریگ, غرب وحشی, طلا راش با مضمون موسیقی است." این رویداد تولید شرکت به نام NGProductions که او راه اندازی شد در این سال فقط به عنوان COVID-19 ضربه است که در خود نگه دارد.

sderdeyn@postmedia.com

Twitter.com/stuartderdeyn

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن