COVID-19: کافه کاباره ها تغییر مدل های کسب و کار خود را به شناور باقی می ماند

محتوای مقاله در ادامهدر اواخر ماه ژوئن در هتل بلمونت بود که این موضوع یک هشدار از ونکوور ساحلی بهداشت پس از مر

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در اواخر ماه ژوئن در هتل بلمونت بود که این موضوع یک هشدار از ونکوور ساحلی بهداشت پس از مراجعان که رفت به بار و کلوپ شبانه آزمایش مثبت برای COVID-19. Falconer گفت: کارکنان که مشغول به کار بودند جدا شده به مدت دو هفته اما هیچ کس بیمار شد.

"آن تقویت شده با آنچه که ما در حال حاضر در حال انجام است. من فکر می کنم که چون ما زیر همه قوانین و مقررات در حال حاضر هنگامی که ما تا به حال که قرار گرفتن در معرض رویداد که ما خوش شانس بودند که آن را نمی کند به نوبه خود به چیزی بیشتر," او گفت:.

VANCOUVER,BC:JULY 26, 2020 -- Don Falconer of the Hotel Belmont poses for a photo in The Lobby, along that has been converted into a food-business in Vancouver, BC, July, 26, 2020. (Richard Lam/PNG) (For Jennifer Saltman) 00062068A [PNG Merlin Archive]
همین Falconer هتل بلمونت شمار برای یک عکس در لابی یک سالن است که تبدیل به یک مواد غذایی کسب و کار. ریچارد لام/PNG

هفته گذشته پس از دیدن تعداد بیشتری از مثبت COVID-19 نتایج آزمون به خصوص در میان افراد جوان سلامت استان افسر دکتر بانی هنری سخت تر از قوانین برای کافه ها و رستوران ها به طوری که کاربران باید از نشستن در یک جدول — آنها نمی تواند ایستاده است و هیچ مشروب خدمات خود و بدون رقص. بازرسی های بیشتر خواهد بود مکرر و حوادث باید پایان 11 p. m.

ایده این است برای کاهش ترکیب اولیه جمع آوری و نقاط فشار. برخی از سالن در حال حاضر اجرا شده است ،

"ما در نقطه که در آن ما نیاز به ایجاد برخی از تغییرات. آنچه که ما پیدا بود که مردم اجازه داده شد برای ایستادن در جداول به جای نشستن و سپس در دوره پس از چند نوشیدنی مردم احساس کردند که آنها می تواند معاشرت آزادانه تر" هنری به خبرنگاران گفت: در روز چهارشنبه.

جف <url> مدیر اجرایی اتحاد آشامیدنی مجوز گفت: این صنعت است خوشحال به انجام بخشی خود را برای جلوگیری از گسترش COVID-19. او تخمین می زند که بیش از نیمی از بارها و کاباره ها و کافه ها بسته باقی می ماند زیرا آنها قادر به ایجاد تغییرات است که در حال حاضر لازم الاجرا است. کوچکتر سالن به خصوص کسانی که در حال حاضر آشپزخانه شده اند قادر به محوری بیشتر به راحتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن