کاخ سفید هدف در تست پرستاری در خانه برآورده نشده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

RICHMOND, Va. — نزدیک به دو هفته پیش کاخ سفید خواست فرمانداران به اطمینان حاصل شود که هر خانه سالمندان ساکن و عضو هیات آزمایش coronavirus ظرف 14 روز.

آن را به اتفاق می افتد.

یک بررسی توسط آسوشیتد پرس در بر داشت که حداقل نیمی از کشورهای در حال رفتن به دیدار با کاخ سفید را مهلت و برخی حتی آزار را امتحان کنید.

تنها تعداد انگشت شماری از کشورها از جمله غرب ویرجینیا و رود آیلند گفته اند که آنها در حال حاضر مورد آزمایش قرار هر خانه سالمندان ساکن ،

بسیاری از ایالت ها گفت: تدارکات و هزینه و نیروی انسانی نیاز دارد بیش از حد بزرگ برای تست همه ساکنان و کارکنان در دو هفته پنجره است. برخی می گویند که آنها نیاز به یک هفته دیگر یا بیشتر در حالی که دیگران می گویند که آنها نیاز به زمان بیشتری. کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت گفت: آن است که هنوز در حال کار برای انتشار یک طرح است که اطمینان تست ظرفیت برای همه ساکنان و کارکنان پرستاری ماهر امکانات در سطح ایالت.

و هنوز هم در کشورهای دیگر هستند سوال که آیا تست هر خانه سالمندان مقیم و کارکنان بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر, است, استفاده مناسب از زمان و پول است.

"در این زمان آن خواهد بود نسبتا بی فایده برای انجام این کار گفت:" نبراسکا افسر ارشد پزشکی دکتر گری Anthone و اضافه کرد که دولت را مجبور به تکرار آزمایش تقریبا روزانه به بیش از یک عکس در زمان دولت ظرفیت ندارد که دیگران وجود دارد که نیاز به آزمایش می شود.

Anthone گفت: دولت قرار بود به چوب با CDC دستورالعمل که تماس برای تست به صورت جداگانه زمانی که ساکنان خانه سالمندان نشان می دهد علائم و یا در مجموع اگر وجود دارد مورد تایید شده از covid-19 در خانه است.

مختلف پاسخ دولت به خانه سالمندان آزمایش نمونه ای دیگر از این کشور گریخته پاسخ به همه گیر است که همچنین تأکید مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را محدود تحت تاثیر قرار. رئیس جمهور است و ترجیح داده به offload مسئولیت های کلیدی و تصمیم گیری به دولت ها و فرمانداران با وجود تماس برای هماهنگی ملی پاسخ.

"همه از این است که احتمالا نه به عنوان خوب به عنوان آن می تواند شده اند." به گفته دکتر جیم رایت, مدیر پزشکی در ویرجینیا خانه سالمندان که در آن ده ها تن از ساکنان کشته شده اند. "این برای تلفن های موبایل بیشتر شبیه به یک ضربه نوع بخشنامه به جای یکی که شده است به طور کامل مورد تایید شده توسط ارائه دهندگان خدمات بر روی زمین است."

در مه 11, تهمت منادی دولت او در تلاش برای افزایش coronavirus تست و گفت: ایالات متحده در حال توسعه "پیشرفته ترین و قوی سیستم تست در جهان تا کنون." که همان روز معاون رئیس جمهور مایک پنس میزبانی یک کنفرانس خصوصی تماس با دولت فرمانداران که در آن کاخ سفید مشاور دکتر دبورا Birx درخواست شده است که هر دولت هدف خانه های پرستاری برای کمک به کاهش ویروس' مرگ و میر.

"شروع در حال حاضر" پنس افزود: با توجه به ضبط تماس به دست آمده توسط AP.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بعد از آن روز در یک کنفرانس خبری گفت که او فکر می کرد و آن را یک نیاز اجباری.

"من فکر می کنم بسیار مهم است به انجام, و من فکر می کنم رک و پوست برخی از فرمانداران بسیار سهل انگاری با توجه به خانه های سالمندان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

Birx جمعه اذعان کرد که در دو هفته توصیه یک چالش بود اما گفت که نیاز به دلیل خاص آسیب پذیری خانه های سالمندان.

"ما هرگز نباید دلسرد توسط کسانی که نمی توانید آن را انجام," او گفت:. "ما باید با تشویق کسانی که به ما نشان داده اند که می توان آن را انجام داده است."

پرستاری خانه های ساکنان که به طور معمول و اغلب زمینه ای شرایط پزشکی شده اند به خصوص ضربه توسط ویروس. بیش از 36,000 ساکنان و کارکنان فوت کرده اند از شیوع بیماری در این کشور خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت و امکانات با توجه به یک AP شمارش. . که بیش از یک سوم از تمام مرگ و میر در ایالات متحده است که نسبت داده شده به این ویروس.

خانه سالمندان اپراتورهای گفت: عدم تست کیت ها و دیگر منابع را ترک کرده اند آنها تقریبا ناتوان به متوقف کردن ویروس از ورود امکانات خود را زیرا آنها نتوانسته اند به هویت سکوت پخش نشان دادن علائم.

این انجمن بهداشت آمریکا اصلی پرستاری, صفحه اصلی گروه تجارت گفت: بیش از نیمی از اعضای آن گفت: آنها قادر به تست تمام ساکنان و کارکنان در عرض دو هفته به دلیل عدم دسترسی به تست. این گروه همچنین تخمین می زند که تست هر خانه سالمندان مقیم و کارکنان را شامل تست نزدیک به 3 میلیون نفر در هزینه $440 میلیون.

حتی با آزمون و خانه های پرستاری در تلاش برای پیدا کردن مردم به اداره آنها و حک کردن زمان کافی برای انجام آنها.

نیویورک یکی از ملت و رهبران در خانه سالمندان مرگ و میر در هفته گذشته آن را فرستاده است به اندازه کافی کیت به تمام خانه های پرستاری برای آزمون هر ساکن هر چند هنوز معلوم نیست که آیا آنها انجام خواهد شد مهلت.

دلاور رژیم صهیونیستی است. جان کارنی اعلام کرد یک طرح ممکن است 5 برای تست از تمام ساکنان و کارکنان در خانه های سالمندان و دیگر مراقبت طولانی مدت, امکانات, اما تست برنامه داوطلبانه است. روز جمعه وزارت امور خارجه گفت: سه چهارم از تسهیلات مراقبت دراز مدت درخواست کرده بود تست کیت و هفتگی تست از کارکنان خواهد بود اجباری شروع در ماه ژوئن.

ایالت آلاباما سلامت افسر اسکات هریس گفت: در جلسه کاخ سفید توصیه معنی تست 50000 نفر در دو هفته زمانی که آن را در زمان سه ماه برای دولت به آزمون 150,000 مردم است.

"این ممکن نیست," او گفت:.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب